2015. május 29., péntek

Poén képek válogatása

Péntek van, mindjárt itt a hétvége, ennek örömére nevessünk egy jót :P




Nem is értem miért fujjol rá mindenki...



Introvertál ember tanácsa társai felé :P



És tényleg! :D



A pihentagyú...



Háh, végül is ha szó szerint vesszük :D



Ezt legközelebb én is eljátszom a zöldségesnél :D



Micsoda bölcs gondolatok! :O



A világ egyik nagy igazsága.



Valljuk be, hogy így van :P



Pacsi! XD



Hm... basszus és tényleg XD



Ez egy nagyon jó tanács, csak néha az önkontroll fenntartása okoz problémát.



És tényleg! :D



Te jó ég...



B.zdmeg... XD



Van benne valami.



Pirospont!!! :D



Valakinek ismerős eme szituáció? :P



A legjobb lerázó szöveg.



Kész, végem van XDDD Abszolút kedvenc!!!!



Ezt néha én is a fejéhez vágnám 1-2 embernek...



:P



Ez olyan szinten szar, hogy már jó :D



Én is pont így viselkedem reggelente (introvertál ember mindennapi küzdelme).


8 megjegyzés:

  1. Nekem a tehén-ló, meg a Nicolas Cage jött be, majdnem kiköptem a reggeli kávém.. :D

    VálaszTörlés
  2. Néma Bob... :D :D :D Ép a héten néztem a Dogmát, annyira le voltam fáradva agyilag, hogy az még kellett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de rég néztem meg én is, na majd jön a hétvége neki ülök :P

      Törlés
  3. Najó, de azok így függvények, nem egyenletek, ezeket nem lehet "megoldani"...:D
    A matematika szép!! Valahogy az átlagember által mégis minden más tudományágnál többet van szidva. Ehh.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jáááj, de tudtam, hogy te egyből a logikai bakit fogod kiszúrni benne :D jó, tény, hogy nem egyenletek, de igazából azt próbálták érzékeltetni, hogy mennyire nem használunk ki csomó tudást :P
      A matek meg inkább érdekes és különleges, főleg akinek érzéke van hozzá. Én, mikor értettem miről van szó, nagyon szerettem, de sajnos ebből kevés alkalom volt :D

      Törlés