2015. május 16., szombat

Mani-acs - Ékszer



Két hét elteltével újra jelentkezik a Mani-acs, melyben ezúttal az ékszerek adták számunkra az ihletet. Én az egyik legrégebbi és legkedvesebb fülbevalómat választottam inspiráció gyanánt, amit Viktortól kaptam anno ajándékba. Nem mai darab, de mégis ez a kedvencem :)



A kész manikűr:






Egy homályosat csak azért, hogy látszódjon a csillogás.


Csak egy könnyed mintát készítettem, ami a fülbevaló gyöngyös-köves részeit próbálja visszaadni. Alapnak a fekete holo lakkomat használtam (Colour Alike), majd egy ezüst holo-val (Moyra) megfestettem a csíkokat és a pöttyöket, végül pedig adtam egy kis plusz csillogást az egésznek a kedvenc Flormar holo csillámos lakkommal. Így utólag nézve kicsit soknak érzem a mintát annak ellenére, hogy pont az lett volna a célom, hogy kevés díszítés legyen. Talán ha csak a gyűrűsujjamra ment volna a hármas pöttyözés kevésbé érezném zsúfoltnak. Bevallom eredetileg úgy is indult, csak nagy lendületemben bepöttyöztem a többi körmömet is és nem volt kedvem lemosni, meg újrakezdeni. No sebaj, ez most ilyen lett, azért a csillogását elnézegettem egy darabig ^^

Nézzétek meg a többiek alkotásait is!


4 megjegyzés: