2015. május 6., szerda

Képválogatás




Na ezt nevezem én ajtódísznek! Halloween táján tökéletes lenne - meg amúgy is.



Ezekkel a pohárkrémekkel le lehet venni a lábamról.



Imádom et a filmet! :D



Tökéletes lila rúzs *.*



Egy csokornyi - vagy kötetnyi? - tavasz.



Tribal fusion ^^



Nagyon igaz :)



Tökéletes water marble, ami még csillog is *.*



Alternatív kertészkedés :)



Jelmondatok



Egy kis Marokkó



Iszonyat szép ez a cipő *.* Ugyanakkor elég bizarr...



Nagyon guszta ez a szendvics ^^



Vigyázat, cukiság-túladagolás veszélye áll fenn!
De most őszintén, hát nem tüneményesek a vidrák? ^^ Nekem ők a kedvenceim.


7 megjegyzés:

  1. Az a szendvics nagyon guszta én is szoktam ilyet csinálni csak rozskenyérrel és kecskesajttal. :)
    A farönkös virágágyás nagyon tetszik, nekünk is volt ilyen régen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, de imádom a kecskesajtot, csak annyira drága :( Régen volt egy házi tejtermékeket áruló hölgy az itteni piacon és tőle vettük mindig a finomabbnál finomabb sajtokat, de sajna már nem árul nálunk :( Gondolom nem ment olyan jól a bolt aztán azért ment el.

      Törlés
  2. Az első képről az egyik palettám jutott eszembe...ugyanilyen színkombináció van benne...legközelebb, ha este mozdulok ki szerintem azt fogom használni...*-* (köszi, hogy eszembe juttattad, hogy lehet így is, mostanában ráálltam a kék-ezüst-feketére...>.<)
    A cipő brutális...tuti férfi tervezte...még nem tudtam eldönteni mondjuk, hogy eszméletlenül szép vagy inkább iszonyatosan fura...dee a nő lábát elnézve inkább az iszonyatos felé billen a mérleg...ugyanakkor a cipőt nézve a gyönyörű felé...ahj nehéz döntés...xD

    Amúgy szép képek, a vidra a végén egyértelműen viszi a posztot...*-*
    Úgy megsimogatnék egyet...kis aranyoskák...*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a kékes-lilás-feketés színkombót én is imádom, olyan misztikus ^^
      Nekem azt hiszem bejön az a cipő, bár csak így, gyönyörködni, mert hordani képtelen volnék :D
      A vidrák meg az örök kedvenceim - egyszer veszek magamnak egy vidrás plüssfigurát is :P

      Törlés
  3. cuki kert, cuki szendvics, cuki vidra!! :)

    VálaszTörlés