2015. március 7., szombat

Mani-acs - Minimalista körmök

Ismét eltelt két hét és mi újra jelentkezünk egy Mani-acs-os témával, ami jelen esetben a minimalista körmök lettek. Megmondom őszintén ennek most nagyon örültem, mert a betegségem miatt szinte semmi kreatív dologhoz nincs erőm (vagy ha megpróbálkozom vele csak balul sül el, lásd előző körmös bejegyzés). Viszont ha egy nap két körmös témát kell kiraknom legalább az egyik legyen vállalható, így biztonsági pályán belül maradtam. Egy csodaszép élénk bogyószín lakkot használtam alapnak, amire a China Glaze Strike up a Cosmo-jával húztam vonalakat. Mivel gyorsan meg van és egyszerű, gyakran használom ezt a technikát, ráadásul semmi csicsa nincs benne.






Nektek hogy tetszik?


6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Igazából ilyen málnapiros, szóval rózsaszínbe hajlós, de tényleg szép :)

      Törlés
  2. Öööö, az nem Strike Up a Cosmo? Szerintem igyál egy kávét, mert úgy érzem, szükséged van rá :-D

    A mani egyébként nagyon tetszik, és a körömformád is szép így, az alapszín pedig egy álom *.*

    Díjat kaptál tőlem:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2015/03/szemelyes-sokoldalu-blogger-dij.html
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basztikuli, de tényleg :D Valahogy összeolvastam a betűket és cappuccino lett belőle XD Már javítottam, sorry :D Viszont örülök, hogy tetszik a manikűr.
      A díjat pedig nagyon köszönöm! ^^

      Törlés
  3. Az alapszín nagyon jól áll Neked, illik hozzád! És szerintem jól megoldotad a feladatot!

    VálaszTörlés