2015. március 3., kedd

Inspirálódásra fel!




Nagyon tetszik ez a megoldás, igazán rusztikus hatást kelt :)



De soká még a dinnyeszezon :(



Ez a csizma egyszerűen wow *.*



Szívesen eltöltenék itt egy kis időt - ez a kékség szinte vakító!



Meg kell neki zavarodni! *.*



Csodás ez a manikűr - valaki tudja ennek a fedőnek a nevét? 



Imádom ezt a sminket! A sötét színeket remekül feldobja az élénk türkizkék :)



Azért úgy kíváncsi lennék, hogy ez a fagyi milyen izű... mondjuk aszfalt? :D



Egy ilyen jöhet az én szobám falára is ^^



Tökély



Tudom, csúnya dolog, de amint lehetőségem lesz rá én is meggyújtok egy pitypangot, olyan szééép *.*



Igen bölcs tanács :)



Könyv formájú párnák - nekem ilyen kell!!!!



Szép kis konyha, tetszenek a színei :)



Nyuszipopsi sütemény *.* Mit ki nem találnak az emberek :D



Kezdem megkedvelni a natúrabb színeket is :)



Hal és spárga, tökéletes kombó :)



Gyönyörű, aprólékos manikűr ÉS még lila is hozzá :P



De édes kis buksi ^^


Van kedvenc képeket?

12 megjegyzés:

  1. Az a csizma nagyon kell :O :D a fagyiból pedig egy egész vödörnyit ide, de MOST :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csizma nekem is kéne, csak hosszú távon járni nem tudnék benne :D Fagyit meg most én inkább nem ennék, mert több hete be van gyulladva a torkom, de majd utána engem is megdobhatnának pár vödör vanília fagyival :P

      Törlés
  2. könyv. formájú. PÁRNÁK!!! mondjuk hétfő reggel óta nem aludtam de akkor is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye hogy a legjobb? :D Ilyeneken az alvás egy élmény lehet.

      Törlés
  3. Szép kis összeállítás!

    VálaszTörlés
  4. Díjat kaptál: http://fairyindawn.blogspot.hu/2015/03/liebster-award.html! :)

    És nem tudom eldönteni, hogy a kutyut, vagy azt a nagyfülű kis szőrgombócot zabáljam meg...olyan kis édesek!!! :O
    (Na meg azok a rúzsok...:P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm szépen ^^
      A szőrmókok meg mind nagyon cukik - én egy picit hajlok a kutyi felé, mert hát boxer és azok olyan édesek :)
      A rúzsok meg hát na :D

      Törlés
  5. a fedő neve fazék

    VálaszTörlés
  6. Ilyen párnát muszáj valakivel varrattatnom magamnak!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha találsz ilyen illetőt légyszi nekem is szólj! :P

      Törlés