2015. március 29., vasárnap

Életmód project - Negyedik hét

Ezen a héten nem sok érdekességről számolhatok be, de hogy ne legyen kimaradás, azért megírom azt a kis keveset, ami történt. Nos, lelkileg totál padlón voltam. Ez nálam együtt jár azzal, hogy hajlamosabb vagyok elhagyni magam mind ételekre odafigyelés, mind mozgás terén, és ez most meg is történt. Hogy mi volt ennek a nem túl kellemes állapotnak az oka nem is annyira lényeges, már túl vagyok rajta, de majdnem egész héten rányomta a bélyegét a hangulatomra, így két csaló étkezés is becsúszott a napjaim közé. Mozgás terén sem voltam annyira aktív, mint előző héten, mert csak 3x gyakoroltam a mindennapos helyett. Most a hétvégén igyekeztem pótolni az elmaradásaimat és véééégre valahára kijelenthetem, hogy mindkét szólómmal készen vagyok koreográfia ügyileg, most már csak ki kell őket gyakorolni és rá kell feküdnöm a ruhavarrásra. Ha ügyes vagyok, akkor jövő héten az egyiket meg is fogom tudni mutatni nektek :)
Azért miután lecsengett bennem a depis állapot, utána igyekeztem összekapni magam, már amennyire tudtam. Az viszont biztos, hogy jövő héten ismét teljes gőzerővel fogok odafigyelni az ételeimre és a mindennapos mozgást sem fogom elhanyagolni. Még ha nem is torna dvd-t csinálok meg, hanem mondjuk táncolok pár órát az is jó, mert legalább átmozgatom magam (és nem mellesleg ettől is piszok izomlázam tud lenni). Az az igazság, hogy most minden szabadidőmet gyakorlásra használom, hiszen elég sok produkcióval készülök - szám szerint néggyel -, és ezeket bizony ki kell gyakorolni, hogy úgy nézzenek ki a színpadon, ahogy kell.
Lássuk a kajákat:



Most ettem először pulykaszalámit, mondván az talán egy fokkal tűrhetőbb, mint a sima fajta - hát az már biztos, hogy ez nem zsíros, mivel irtó száraz volt, de az íze tűrhető volt. Azért nem valószínű, hogy újra veszem :D



Hát igen, az egyik csaló kajám... Az Aldiban lehet kapni nagyon finom pizzát, vékony a tésztája, nem tartalmaz tartósítószert meg semmi műanyagot, ritka azért az ilyen. Nincs túl sok fajta belőlük, de ha az ember viszonylag elfogadható pizzát keres, ne válogasson :P Ez egyébként sonkás gombás volt és nagyon finom.



Egy kis orosz hússaláta, aminek sosem tudok ellenállni és az egyetlen bolti joghurt, amiben nincs cukor. Elég erősen érezni az ízén, hogy édesítőszeres, de ha az ember nagyon megkívánja, ez is jó alternatíva. Persze a legjobb a natúr joghurtba kevert gyümölcs, de most gyorsan akartam valami finomat. Azért elég kétségbeejtő volt, hogy ott álltam a hűtőpult előtt és legalább 10 percig fel-alá járkáltam cukormentes joghurtot keresgélve. Mindenben, de mindenben ott van a rengeteg cukor...



A másik csaló kajám egy kis újhagymás csípős ramen volt. Ezer éve nem ettem ilyet és be kell valljam, nagyon-nagyon jól esett. Igaz, hogy ennél művibb "ételt" már nem is nagyon lehetne kitalálni, de évente 1-2 ilyen belefér az életembe. Jól esett, de utána már visszafogtam magam.



Végül egy kis paprikás-lilahagymás rántotta. Egy időben folyton rántottát ettem vacsorára, kicsit megcsömörlöttem tőle, de most nagyon jól esett ilyet fogyasztani. Valószínűleg ma is ez lesz a vacsi :)

És ami lemaradt, sőt, még képet sem csináltam róla, pedig érdemes lett volna - készítettem házi Kubut! Mi nagyon szeretjük ezt az üdítőt Viktorral, a pici üveges, rostos változatot sokszor vásároltuk, de próbálunk erről is leállni és inkább itthon elkészítettük. Nos, nem lett teljesen olyan, mint az üveges Kubu, de közel volt hozzá, és nagyon finom volt. Répát, almát, banánt, narancsot és egy pici citromlevet összeturmixoltam és kész is volt. Igaz, a citrusos ízek elég dominánsak voltak benne, legközelebb a citromlevet kihagyom és narancsból is csak egyet teszek bele, répából pedig jóval többet. Aztán ha jön végre a tavaszi jó idő, meg a rengeteg finom bogyós gyümölcs, akkor sok-sok turmixot szeretnék kipróbálni, mert tényleg laktatóak és ízletesek :)


6 megjegyzés:

  1. Remélem Te is rendbe jössz. Én os csaltam volna étkezést ha tudnék enni :'D
    De ez van. Lehetnénk rosszabbul.
    Hm megkívántam a pizzát *-* Ramen levest még nem ettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már rendbe jöttem, ne aggódj :) És igen, ennél sokkal rosszabb helyzetben is lehetnénk. A ramen meg finom, csak nem épp egészséges :D

      Törlés
  2. Nálam a mozgás volt a gyenge pont a múlt héten. Kétszer tudtam futni menni és kb. fél órát edzettem otthon. De most már összekapom magam, csak ez az első hét a munkahelyen kicsit leszívott, sokszor még otthon is dolgoztam, hogy kicsit gördülékenyebben menjenek a dolgok.
    Mi is pizzáztunk szombaton, illetve csütörtökön becsúszott egy péksüti. Ezen kívül jól viseltem magam, csokit sem ettem már február közepe óta. Ja és mióta nagyrészt elhagytam a glutént, egy mitesszerem sincs. :D

    Hajrá, hajrá, kitartás! Erősek vagyunk, meg tudjuk csinálni! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Atyaég, ha én ennyit edzenék egy héten már boldog lennék :D Szerintem a péksüti és a pizza is belefér néha. Én sem sűrűn fogyasztom ezeket, csak nagyon ritkán, amikor megkívánom. Csokiból én is megcsömörlöttem, meg a tavasz/nyár amúgy is gyümölcsfalóvá tesz és olyankor még a csoki illatától is heveny hányingert kapok :P
      köszi a biztatást, hasonló erőt és kitartást kívánok neked is! jó lesz ez, csak nem szabad feladni :D

      Törlés
  3. Aldis pizza :D :D A legjobb dolgokat ott lehet kapni- erre már rájöttem xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ámen, Zsófi drágám, ámen! :D Szívemből szóltál :D

      Törlés