2015. január 18., vasárnap

Zsákmányolás innen-onnan

Mondhatnám, hogy a nemrég elmúlt karácsony apropójából kifolyólag most jó darabig nem kell vennem semmit magamnak, de ez nem fedné a valóságot. Sok szép ajándékot kaptam ugyan, de azért így is volt pár dolog, amit be kellett szereznem. A létező legváltozatosabb helyekről zsákmányoltam az utóbbi pár hétben, tényleg nagyon cifra lesz a felhozatal - lesz itt beauty szekció, gyógynövények, könyvek, hastáncos kellékek, nyereményjátékon szerzett jóságok, egészséges életmódhoz, tornához köthető dolgok, szóval minden, amivel foglalkozni szoktam :)

Elsőként három nyereményjátékos csomagot mutatnék nektek, ugyanis még karácsony előtt voltam olyan mázlista, hogy három helyen is nyertem.



Lakkmatt blogon nyertem ezt a Phyt's szempillaspirált, aminek nagyon megörültem, ugyanis - tudomásom szerint - még nem nagyon van teljesen bio sminktermékem. Azt mondjuk tudni kell rólam, hogy én az a fajta ember vagyok, aki a spirálokat nem felhalmozza, hanem mindig csak egyet használ. Most a Max Factor Fals Lash Effest Fusion mellé bekerült ez a spirál is, és elöljáróban csak annyit mondanék róla, hogy nem csalódtam benne, nagyon megszerettem :) Lesz majd róla teszt is, ha szeretnétek.



Aztán Mannánál is nyertem, méghozzá egy csodás, általa készített körömlakkot, melyet én választhattam ki a meglévő darabjaiból. Erre a csodás kék homoklakkra esett a választásom, ami dugig van különféle kék glitterekkel, még némi holo hatást is látni vélek benne, szóval tényleg nagyon különleges jószág :) 



Az utolsó nyereményjátékos csomagot pedig Nóritól kaptam. Remek dolgok lapultak benne, de leginkább a  Maybelline zselés szemhéjtusnak örültem, mert már kellett volna egy új, a régi szinte teljesen beszáradt. Az Essence big bright eyes szemceruzának is nagyon örültem, mert sok helyen olvastam, hogy milyen jó, illetve a Rimmel rúzsért is oda meg vissza vagyok (109-es árnyalat). Ez az első igazán korallos-narancsos árnyalatú rúzsom :) Az Alverde duó szemhéjpúder is nagyon tetszik, meg persze a Rimmel körömápoló lakk is, legalább lesz utánpótlás az Avonos után. Ezen kívül még kaptam egy Bomb-os fürdőgolyót is, aminek isteni illata van. Utóbbit picit nehéz lesz elhasználni, mert ahol lakunk elég kicsike a kád, inkább zuhanyozni szoktam, de azért nem fog kárba veszni, ebben biztos vagyok :)



Még Reninél olvastam erről az Elseve Fibralogy sampon-balzsam kombóról, amit kifejezetten vékonyszálú hajjal "megáldott" embereknek találtak ki, és mivel nagyon meggyőző írást olvashattam róla úgy döntöttem, adok neki egy esélyt. Alapjáraton nagyon nagy Fructise párti vagyok, de mivel egyre nehezebb kezelni azt a pár szál aszott kákát a fejem tetején (fedőnevén: haj), ezért reménykedve újítottam ezekkel a termékekkel. Alig várom, hogy kipróbáljam őket és csak remélni merem, hogy én is azokat az áldásos hatásokat fogom tapasztalni, mint Reni.



Aztán volt még nekem karácsonyról megmaradt Campona utalványom, amit a munkahelyemen kaptam. Az egyik feléből már vettem egy új bakancsot, a másik felét pedig Viktornak akartam adni, de neki nem kellett. Így aztán hivatalos, pecsétes engedélyt kaptam zuramtól arra, hogy elverhetem az utalvány másik felét is, így került a birtokomba a második O.P.I. lakkom, ami az Ink névre hallgat. Vagyis nem hallgat rá, mert nem jön, ha hívom, de ez a neve. Irtó nehéz volt fényképezni ezt a lakkot, főleg a mostani borús, ködös időkben, mert makacsul kéknek mutatja magát, holott csodálatosan szép tintalila. Ahogy nézegettem a Douglas-ben az O.P.I. állványt rájöttem, hogy szép és jó ez a márka, de a színek 80%-tól nem dobok hátast. Nagyon nehéz volt találnom olyat, ami tetszik és nincs belőle nyolcvan darabom... vagyis... ja, hoppá... merthogy ez megint egy lila lakk... és abból van már elég sok darabom, de hát ha egyszer ez rabolta el a szívemet, akkor mit csináljak? :D 



Az utalvány maradékát pedig hol máshol vertem volna el, mint a könyvesboltban? :) Sóvárogtam már új olvasmányok után, ráadásul az Éhezők viadala trilógiát régóta el szeretném olvasni. Nagyon kíváncsi leszek rá - ma befejezem a Jane Austen regényemet, hétfőn pedig már az első Éhezők Viadala könyvvel fogok buszozni.



Aztán drága Zsófi barátnőmnek hála megtudtam, hogy az Aldiban lehet kapni kezdő súlyzókészletet. Egyik nap be is tértünk oda vásárolni és beugrott ez a tanács, rohantam is a kütyüs részleghez és konkrétan röhejes áron találtam ezt a kis pakkot. 3500-at kértek érte, szerintem simán megért ennyit.



Tartalmaz két kézi súlyzót (ezek 1 kilósak), két súlykesztyűt (fél kilósak), és két lábsúlyt (szintén fél kilósak). Mivel én még kezdő súlyhasználó vagyok, gondoltam tökéletes lesz számomra. Tegnap ki is próbáltam őket, a karate mozdulatoknál rajtam volt a kesztyű - hát jóval nehezebb volt ezzel együtt mozogni. A kézi súlyzókat a dvd erősítő gyakorlatainál használtam és habár a legtöbb gyakorlatnál nem jelentenek nehézséget, azért volt olyan, aminél legördült pár könnycsepp az arcomon :P (amikor a fejed fölött tartod a súlyzót és aprókat szúrsz vele fölfelé... tricepsz gyilkos, nagyon fájt). A lábsúlyokat még nem próbáltam, de ma, mikor a popsi-comb dvd-t fogom csinálni felavatom őket is, kíváncsi vagyok mennyit nehezítenek az amúgy sem túl könnyű feladatokon :P



Tök buli ez a kesztyű egyébként. Tépőzárral lehet rögzíteni, minden ujjadnak van benne hely, kényelmes és olyan vagánynak éreztem magam, miközben ütöttem vele előre XDDD



Ez lett a kedvencem a szettből :)



És ha már ott voltunk vettünk egy normális sportmatracot is. Nekem még nem volt ilyenem, így a talajgyakorlatok zömét nem tudtam megcsinálni, tekintve hogy a szőnyeg nem épp megfelelő a sokáig térdelős gyakorlatoknál. Tegnap viszont már ezt is felavattam és jaj, de kényelmes! Persze büdös, mint az ótvar, meg a súlyzókészlet is, de majd csak kiszellőzik idővel. Ja, ha jól emlékszem a matracot 2000 forint körül adták.



Mivel Viktor mostanában folyton náthás (vagy csak szimplán november óta nem tud meggyógyulni az akkori megfázásából), ezért elhatároztuk, hogy veszünk neki mindenféle gyógynövényes teát az Internetpatika webáruházból. Mi szeretjük ezeket a készítményeket, az ízükkel sincs bajunk, bár én azért egy pici mézzel szeretem őket inkább inni. Főleg neki rendeltünk dolgokat nem csak a megfázására, de a pancolitisére is, illetve én is kaptam egy lapacho teát, ami kifejezetten allergiára és asztmára van. Február környékén tervezem majd iszogatni, kíváncsi vagyok kiváltja-e a drága allergia gyógyszert. Az oldalt látható nagy pakk pedig egy kg xilit, mivel itt sokkal olcsóbban kapom meg, mint bárhol másutt. Ezt a kilós kiszerelést 1800-ért vettük (Tescoban ezért az árért fél kilót kapunk). 



Aztán egyik nap betévedtem az Allee-ba és "véletlenül" a MAC felé vitt a lábam. Na jó, előre megfontolt szándékkal szerettem volna valamit venni a nemrég bemutatott kívánságlistámból. Főleg a Brave-re utaztam, vagy a Velvet Teddy-re, mert első körben a hétköznap is hordható árnyalatokat szerettem volna beszerezni. Persze a rúzskészlet pont le volt fosztva, szóval semmit nem sikerült vennem, ráadásul kiderült, hogy a Brave-et már nem is lehet kapni, mert valószínűleg kivonták a forgalomból (az eladók sem tudtak semmi pontosat). Ezért szívfájdalmamban átmentem a Douglas részbe és vettem magamnak egy mályvás rúzsceruzát a BeYu-tól, ami szerintem felkenve nagyon hasonlít a Brave-re. Annyi a különbség, hogy ez egy kicsit balzsamosabb állagú rúzs, nem matt, de nem is áttetszős-vizes jellegű és pici arany csillámok vannak benne (felkenve annyira nem látszanak, csak szép fényt adnak az ajkaknak). Ezzel átmenetileg megnyugodtam, mert minden vágyam volt egy Kylie Jenner féle mályvás árnyalatot beszerezni (nem rajongok a nude rúzsokért, de ezek annyira kellemes, természetes árnyalatok). 

Másnap megvettem ezt az Ebelin satírozó ecsetet, mert habár a Real Techniques Starter's Set-re pályáztam, most sokallottam volna annyit kiadni pár ecsetért. Én az Ebelin ecsetekkel is teljesen meg vagyok elégedve, kényelmesen kézreállnak, a sörtéik puhák, nem hullajtják a szőrüket és nem is deformálódnak. Ezer forintért a hülyének is megérte. 

Amit pedig mindezek mellett láthattok az egy csodálatosan szép ujjcintányér, amit a hastánchoz rendeltem a Nílus Gyöngye webáruháztól :) Jövő hét pénteken és szombaton részt veszek Márkusfalvi-Tóth Fruzsina ATS alapok ws-ján és ott bizony alapkellék egy ilyen hangszer. Még lövésem sincs hogy fogok megtanulni ezen klimpírozni és táncolni is egyben, de majd gyakorolok. Egyébként rohadt nehéz ám ezt a kütyüt beállítani! A gumikat ugye külön küldik hozzá, nincs beillesztve, sem méretezve, ezt nekünk, a saját ujjunkhoz kell igazítani. Igen ám, de ez nem egy emberes munka, mert egy ilyen rövidke gumit megkötni egyedül konkrétan mission impossible. Azért tegnap kb. 2 órás szenvedés árán sikerült felszenvednem az ujjaimra őket.



Így néz ki felvéve. Még picit szoros a gumi, de remélem idővel lazulni fog, ha meg nem, akkor újra beállítom, de 2 óra után már nem volt kedvem újra nekiállni.



Belül kötöttem meg a csomót, kívül csúnya lett volna.





Figyelitek a feliratot? :P



És végül, de nem utolsó sorban a legutolsó szerzeményem ez a gyönyörű Rimmel rúzs, mely a 077-es Asia. A MAC-es kudarc és impulzusvásárlás után rákerestem a neten Brave dupe-okra, és egy videóban láttam ezt a terméket is. Mikor pénteken a Camponában még találtam belőle egyetlen egy darabot, madarat lehetett velem fogatni, jött is velem haza :) Ebben nincsenek csillámok, nagyon kellemes, krémes textúrája van, de nem balzsamos, vagy vajas jellegű. Kifejezetten hosszan tartó ajakrúzs, majdhogynem matt, de van egy pici fénye. Kb. olyasmi, mint a MAC Satin finish-ű rúzsai.

Hát azt hiszem most jó darabig kiköltekeztem magam, már csak egy kis Avon rendelés vár rám, de ezzel azt hiszem pár hónapos böjtölés veszi kezdetét :P


26 megjegyzés:

  1. Az a súlyzó készlet nagyon megtetszett (tényleg baromi vagány a kesztyű :D), nekem sem ártana venni egyet, remélem még lesz belőle, ennyi pénzt simán megér. Gratula a nyereményekhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megtetszett, szerintem érdemes rá beruházni, mert nevetségesen olcsó, mégis hasznos. A nálunk lévő miklósi Aldiban rengeteg dobozzal volt még különböző színekben. Remélem fogsz kapni és akkor te is vagánynak érezheted magad edzés közben :P

      Törlés
  2. Gratulálok a nyereményekhez, nagyon szuper dolgokat kaptál :) A súlyzószett és a szőnyeg nagyon birizgálják a fantáziám, vajon kaphatóak lesznek még szerdán :)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szerintem simán tudsz belőlük még venni, mert nemrég kezdték el őket árusítani, ha jól tudom. Meg ahol mi vettük, ott még csomó dobozzal volt, szerintem a közeletekben is lesz még mindkettőből.

      Törlés
  3. Én a Lidl-ben csaptam le ugyan ilyen súlyzószettre, érdemes figyelni a kínálatukat mert rengeteg jó sporteszköz szokott lenni, nagyon jó áron! Az Éhezők vidala tirlógiát imádom, főleg az első két kötetet, Remélem a Rimmel rúzsról lesz teszt, csodás ez a szín, mostanában újra nagyon rákattantam a nude dolgokra, :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Zsófinak is onnan van, irigyeltem is az övét, erre tőle kaptam a fülest, hogy próbálkozzak az Aldiban, mert nekik is van ilyenjük :)
      Az Éhezők Viadalát eddig csak filmeken láttam, de ott nagyon tetszett, alig várom, hogy olvashassam is - úgy mindig jobb az élmény :) A rúzsról meg persze, hogy lesz teszt, igazából mindenről tervezek majd írni, csak szép sorjában :P

      Törlés
  4. Szuper dolgokat vettél a legjobban a súlyzókészlet jön be, meg a hastàncodhoz az ujjcintányér, nem láttam meg ilyet, meg a rimmel rúzs csodaszép :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) A súlyzókészlet nagyon hasznos, a rimmel rúzsokat imádom, az ujjcin meg még elég sok nehézséget okoz, de idővel belejövök a használatába :)

      Törlés
  5. Jajj, de jó az a kis ujj-cintányér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik - sajnos játszani rajta tánc közben már közel sem olyan jó, vagyis inkább nem könnyű :P

      Törlés
  6. A rúzsokra és a szempillaspirálra is nagyon kíváncsi leszek!!! :D
    (És ha véletlenül lenne olyan videó rólad a közeljövőben, amin látszik, hogy táncközben használod a minicint, megnézném...olyan kis aranyos, de valahogy nem tudom elképzelni hogy a sok különböző mozgás közben még az ujjakra is lehet figyelni...xD - ebből következik, hogy valamiért nagyon megértem, amit fentebb írtál, hogy nem könnyű...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem mindegyiket be tudom majd mutatni, csak legyen hozzá elég időm :P
      Ujjcines videó nem tudom, hogy lesz-e rólam, mert az kifejezetten ATS tánceszköz, én viszont ugye gothic tribal fusion-t táncolok. Bár lehet, hogy majd beállok később valamikor egy ATS produkcióba is, de addig meg kell tanulnom vele bánni, mert irtó nehéz :D

      Törlés
  7. Látom te is szerencsés voltál nyereményjáték-fronton :DD Mennyi minden jóság!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most valahogy összejött minden és sok helyen rám mosolygott a szerencse ^^

      Törlés
  8. Nagyon klassz dolgokat nyertél-vettél. :)
    A zselés tusnak jót tesz, ha használat előtt 10-15 percre radiátorral teszed, vagy akár fél percig hajszárítózod. A minősége nem romlik tőle ls teljesen használható lesz. :)
    Az Essence szemcerkát nagyon szeretem. :)
    Én is szeretnék egy olcsóbb matracot, mert a 15 ezres jógaszőnyegemet nem akarom tönkretenni cipővel (mert van olyan gyakorlat amit csak azzal szabad-ajánlott csinálni). :D
    Ja és kettlebellt is szeretnék venni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet a tushoz, de sajnos az enyém már olyan vállalhatatlan állagú lett, hogy semmilyen praktika nem tudta már megmenteni. Mivel nem csak ezt a terméket használom, hanem más tusokat, szemceruzákat is, ezért szép lassan tönkrement. Most ezzel az újjal igyekezni fogok gyakrabban sminket készíteni.
      Hű, annyit én biztos nem adnék ki egy matracért :D Bár biztos kényelmes lehet. Nekem tökéletesen megfelel ez a kis olcsó is, kényelmes és nem fáj tőle a térdem, ha tornázom :)

      Törlés
  9. VÁRJ EGY PERCET ugyanabban a városban lakunk?:D kicsit creepernek érzem most magam, de most jöttem rá.
    Azt a Maybelline tust nagyon szeretem, habár nálam nem a legtartósabb, béna szemhéjaimon minden elkenődik egy idő után. Az Asia-ra kíváncsi leszek, a múltkor szemezgettem vele, de a Vintage Pink akciós volt, így hát... plusz egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy mennyire lenne világos rajtam.

    PS. A MAC néha meggondolhatná magát a régi színekkel kapcsolatban. Örökké szomorú leszek, hogy nem tudtam megvenni a Punk Couture-t:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem te is szigetszentmiklósi vagy? :O Akkor azért néznék én is egy nagyot :D
      Nálam ez a zselés szemhéjtus a legtartósabb, száradás után le sem lehet robbantani rólam, nagyon szeretem.
      Az Asia meg majd lesz mutatva a blogon is, de előlegben annyit, hogy nagyon kellemes kis Brave dupe. Van egy plusz fénye, szóval kicsit gyöngyházas, de nem tolakodóan, épp csak teltebbé varázsolja az ajkaidat. Én nagyon megszerettem.
      Nekem is volt néhány kinézett darabom a MAC-től, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy már kivonták őket. Na akkor én is bosszankodtam, és nem csak a Brave miatt :(

      Törlés
    2. De bizony:D (mondjuk a csepeli HÉV-vel járok)
      A tus csak azért nem olyan tartós rajtam, mert (főleg a jobb szememen) ilyen, hogy is mondják magyarul, na szóval picit visszahajlik a szemhéjam? Elég idegesítő.
      A tesztedre kíváncsi vagyok:)

      Törlés
  10. Áhh a súlykészlet :D Azért is ajánlottam,mert ilyenkor tavasszal,meg még nyáron is szokták nyomni az Aldis /Lidl-s újságokban- meg hát én is innen vettem tavaly (előtt?), és szerintem praktikus (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örültem is, hogy ajánlottad, mert tényleg jó kis szett. Nekem, mint kezdő tökéletes, már ki is próbáltam őket és nagyon tetszenek, bár a szaguk még nem ment el, szóval elég új-műanyag szaguk van :D

      Törlés
  11. Gratulálok a nyereményekhez, szuper minden. :) Nekem a matrac keltette fel a figyelmem, nekem is kellene valami hasonlót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Ha van a környéketeken Aldi mindenképpen érdemes benézni, mert potom áron adják ezeket a matracokat és otthoni tornázáshoz szerintem tökéletesek.

      Törlés
  12. Szia Szilvi!

    Köszi a sportszeres tippet. Ma szigorlat után rohantam is az Aldiba, hogy beszerezzem őket. :))) Még láttam óriás labdát és ilyen lábedzős kütyüt, de azt már nem bírtam volna hazacipelni. Egyébként még a könyvtárba is be kellett szaladnom az Aldi után, így egy kicsit furán néztek rám a matrac maitt. :D A rúzsnak pedig álomszép színe van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett a sportszett és hogy te is beszerezted, szerintem nagyon jó kis készlet, jól el lehet velük tornázni otthon :) Nekem is megtetszett ott még sok minden, de hát valami limitet kellett szabnom magamnak, különben bajban lettem volna :P

      Törlés
  13. Ó, az Éhezők viadala sorozatot nagyon szeretem :D Kivéve a legvégét, mert ott már nagyon húzták, de a filmeknél mindenképpen jobb :) Csak ne kövesd el azt a hibát mint én :D Szokásom volt, hogy mindig elolvasom az utolsó mondatot, csakis azt, mielőtt nekikezdek valaminek, és mikor ezt a 2. könyvnél tettem, sikerült úgy lespoilereznem magamnak az egészet, hogy azóta sem teszem soha :D Bár ha a filmet már láttad, akkor ez nem téma, csak én még azelőtt olvastam, hogy az kijött volna :D

    VálaszTörlés