2014. december 5., péntek

Pénteki poén kupac

Azt hiszem szükségünk van egy újabb nevetés adagra, nekem legalábbis már nagyon kell :P



De bájos :D



Szívemből szólt.



Ez fizikailag fájdalmat okozott...



Ilyeneket ki talál ki? :D



Ilyen ez a magyar módi :P



A legrosszabb az egészben, hogy én is folyton csipogok az anyósülésen, Viktort meg az őrületbe kergetem :P Remélem nem látja ezt a bejegyzést, mert akkor másnap tuti beszerel egy ilyet az autóba :D



Végülis van pozitívum :P



Akkor én már tömeggyilkos lennék... :D



Ó, anyám...



Simán előfordulhat!



Éljenek a kockák :D



Apróság, de érdemes rá odafigyelni.



Pacsi!!!! XD



Ezt imádom :P



Kezdek szimpatizálni a macskákkal.



Akkor megnyugodtam...



Ezen meghaltam :D Viking fanok, figyelem! Egyenpulcsit rendelünk! :D



Annyira fáj...



Főleg az utolsó. Hm... Mintha kezdenék kicsit agresszív lenni O.O


16 megjegyzés:

  1. ...a láma szövege sejpítve olvasandó.. :D Szétröhögtem magam...

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóóóók!! megint ki akartam emelni, hogy melyik tetszik a legjobban, de több van!!! : DD felnevettem rajtuk, köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszettek, néha kell egy kis nevetés :P

      Törlés
  3. Nagyon tetszik mind. Jót tett ez most nekem! :)

    VálaszTörlés
  4. Ok, készen vagyok..:D
    ez a falusi szusi az egyik kedvencem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi magyarok is tudunk sushit csinálni, nemdebár :P

      Törlés
  5. Ne legyél már ennyire darabolós, no! :D

    VálaszTörlés
  6. Made my day! :D Köszi! :D :D

    VálaszTörlés