2014. december 18., csütörtök

Goth kihívás 2. - 24. kérdés

Hol viselsz legszívesebben goth ruhákat?



Hát ez így elég érdekes kérdés, mert tisztára úgy jön le, mintha az ember csak bizonyos alkalmakkor viselne goth ruhákat. Nos, a hétköznapi ruhatáram teljes mértékig corporate goth, tehát viszonylag elfogadható és nem túl drámai ruhákat hordok, de azokban is megőrzöm a goth jegyeket. Zömében feketét hordok, elegánsan öltözködöm, szeretem az egyszerű, letisztult ruhákat díszesebb ékszerekkel kombinálni, stb. Szóval azért, mert dolgozó ember vagyok nem fogok lemondani a stílusomról. Szerencsére nem szólnak meg érte a munkahelyemen, elfogadták, hogy én ilyen feketében járós vagyok :) Viszont ha van rá alkalmam én is szeretem elővenni az exkluzívabb ruháimat, bár azok sem sokkal másabbak, mint a hétközbeniek, csak talán kicsit díszesebbek, meg még elegánsabbak :D
Szóval goth ruhákat az év minden napján viselek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése