2014. október 28., kedd

Léleknyugtató





Ezt a dalt szombaton hallottam először a Dzsungel könyve törzsi hastánc esten. Fantasztikus volt a műsor egyébként, nagyon sok hazai kedvencemet most láttam először élőben (Joós Judit, Virág Judit, Pribojszki Csilla), és a régi kedvenceket is jó volt újra megcsodálni (Téglás Kriszta, Tribalance duó, Rembeczki Eszter, Balla Andi). Aminek még jobban örültem, hogy új favoritokat is megismerhettem (Tóth Réka Anna, Kertész Gigi, Ujfaludi Natália), köztük pedig a legemlékezetesebb számomra Balogh Andi volt. Ő táncolt a fenti zenére, de olyan csodálatosan, olyan átéléssel és precizitással, hogy le sem tudtam venni róla a szemem. Van ennek a zenének valami léleksimogató, nyugtató hangulata, mégis ősi és felforgató, fantasztikus. Andi tánca tökéletesen kihasználta a zenét, de én úgy önmagában is imádom hallgatni, mert szinte beleringat a békességbe. 

4 megjegyzés:

  1. Tényleg szép, és nyugtató :)

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, ebből a szempontból szeretnék pesti lenni: ez a rengeteg törzsi esemény, király lehet *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég sok helyre el lehet itt jutni, de azért engem Bogi fellépései is nagyon érdekelnének :)

      Törlés