2014. október 2., csütörtök

Goth kihívás 2. - 11. kérdés

Mi a véleményed a goth öltözködés más irányzatokkal, stílusokkal való elegyítéséről?

Hát ez attól függ mivel akarjuk elegyíteni. Mert ha mondjuk converse cipővel párosítjuk, meg bazi nagy arany karika fülbevalóval, akkor valahogy értelmét veszti az egész. A hozzá közel álló stílusokkal viszont szerintem belefér némi keveredés, pl. néhány metal-elem (szegecsek, bőrcuccok), vagy egy lightosabb rock változat, de más stílusokkal én elég nehezen tudnám elképzelni a keveredést. Most komolyan, hogy nézne ki egy country-goth? :D Cowboykalappal, szalmaszállal a fogai között, full feketében? Khm...

6 megjegyzés:

  1. Most erről az jutott eszembe, mikor a koncerten a csaj próbált rockernek kinézni, full fekete cucchoz pink harisnya meg retikül, Gorgoroth koncerten voltunk, és úgy riszálta magát, mintha diszkóban volnánk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jájjjj, elképzeltem és azt hiszem ha ott lettem volna biztos hajamat téptem volna tőle :D Egyébként egy ilyen lány mit keres Gorgoroth-on? :O

      Törlés
    2. Na én pont ez a "metál-barby" keverék vagyok lélekben. :D Minden vágyam egy rock koncertre fekete fűzőben és pink tütüben lemenni egy fekete acélbetétessel... :D Kár, hogy egyik sincs a fent említett ruhadarabok közül a birtokomban... :D

      Törlés
    3. Na jó, de azért a legtöbben érzik a különbséget azok között, akik csak divatból vesznek fel ilyesmit, hogy ne lógjanak ki a sorból, meg azok között, akik jól is érzik ebben magukat, illik a stílusukhoz, stb. :)

      Törlés
  2. Ezekhez a stílusokhoz én annyira nem értek, egyetlen ismerősöm volt csak, aki ezt a stílust képviselte. Az ő baráti körében én találkoztam pinup-goth keverékkel, smink, haj az előbbi, öltözködés pedig az utóbbi. De lehet amúgy, hogy nem keverék volt, mert ez a hajviselet belefér még a goth stílusba, nem tudom. Minden esetre szerintem ízlésesen vegyítette a kettőt és jól nézett ki mindig.
    A country-goth felvetésedet elképzelve meg nagyon nevettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pinup goth-tal való keveredése teljesen elfogadható, sőt, népszerű irányzat, mivel jól megfér egymással a két stílus. Viszont van néhány olyan, amivel nem hiszem, hogy lehetne, vagy érdemes volna kombinálni, a country goth is így jutott eszembe, bár erre még nem láttam példát :P

      Törlés