2014. szeptember 28., vasárnap

Vasárnapi vihogás-adag

Mert szeretem a szépen alliteráló címeket :P



Detto



Valld be, hogy te is megpróbáltad :P



XDDD



Ilyen szemszögből még sosem tekintettem az őszre :D



Ne már...



Mert mi nevettet meg egy férfit? Hát persze, hogy a kaki :D (Viktoron is leteszteltem és jelentem, működik!)



;)



Ez már annyira szar, hogy röhögnöm kell rajta :D



True :P



Jáááááj XDDD



Ez az, Wednesday!!!



Ki az a pihent agyú...



Hát öhm, igen, ismerős... 



Haha, ezt ki kell próbálnom egyszer :D



Pirospont! :P



Éljenek a frappáns, világot megváltó dalszövegek



Hát öhm, néha én is így érzem magam :P



Nem véletlenül vesszük körbe magunkat magasakkal :P



LOL XD


22 megjegyzés:

  1. én csak ilyen csendesen feliratkozott olvasód vagyok, aki lapít, de ezen most sírtam - attól is, hogy nevetek, meg attól is, hogy nem kaptam levegőt rendesen :D nagyon kellett ez most, köszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy most mégis írtál, és hogy tetszettek a képek is :P Néha kell egy kis agyzsibbasztás, látom nálad most pont jól jött :)

      Törlés
  2. A kövesen még mindig röhögök, nagyon jó x'DDD

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóók!!!! : DDDDDDD
    megpróbáltam kimondani XDD nagyot röhögtem utána! : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Én is megpróbáltam kimondani, és ilyen fura v betűs hangzással sikerült is, mert nem tudtam belenyugodni abba, hogy nem sikerülhet :P

      Törlés
  4. A kakis rész...:D Nekem még a szívekre is reagál még...és vörösre vált a szeme ha a csúnya, általa utált becenevén szólítom. Köszi, jó volt ez a humor adag! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a pasik ezeken tuti mosolyognak :) Igazából nálunk úgy általánosságban elmondható, hogy minden, ami gusztustalan, az őt jókedvre deríti :D Szerencsére utált becenevünk az nincsen, de nem is kérnék az én drágám gyilkos tekintetéből. Szívesen, örülök, hogy tetszettek ^^

      Törlés
  5. A Zsorzs Lukaszt meg az öntsd ki a p'ba..kész v'ok! :D

    VálaszTörlés
  6. Jaj Szilvi, ez kellett csak most a kis lelkemnek. :) Innentől csodás az estém! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült kicsit feldobni, lesz még ilyen később is, ne aggódj :P

      Törlés
  7. Hát ez hatalmas volt XD Huuu még még:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :D Most gyűjtögetem a következő adagot :P

      Törlés
  8. Nekem az Alienes tetszett a legjobban, nekem való :D

    VálaszTörlés
  9. Én is megpróbáltam kimondani azt a mondatot,de csak ennyi lett belőle: I lájk kosz... Amúgy a sírós kép is nagyon nagy :D Végigröhögtem az egészet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Áj lájk kovsz lett belőle, az még cops-nak értelmezhető :P Ja, a sírós kép elég undorító, de fedi a valóságot :P

      Törlés
  10. Az Alienes a kedvencem! A facehugger a HÁZIÁLLATA, PÓRÁZON!!! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a kép úgy el van találva, hogy hihetetlen :D

      Törlés