2014. augusztus 23., szombat

Today's inspiration




Ó, te szépség *.*



Egyszer muszáj lesz nekem is kipróbálnom (igaz, hogy nincs elég hajam hozzá, de nem baj :D)



Bizony-bizony



Ezt egyszerűen nem lenne szívem megkezdeni, olyan szép *.*



Nyááá, unikornis haj! 



Egek, de rég ettem kínai kaját... Ide nekem azonnal!



Tökéletes szerelés - bár én a nude cipő helyett is feketét választottam volna :P



Ennek a szettnek minden egyes darabját imádom, nagyon dög :P



Nem vagyok az azték minta híve, de ez igencsak szépre sikeresett :) Már ha ez még aztéknak számít, de ha nem, akkor is mindegy, mert gyönyörű.



Dance, dance, dance



Tömény elegancia.



Egy igazi high tea party elképzelhetetlen ilyen epres-krémes sütemény nélkül. Lehet meg kéne sütni :P



Nem csak kreatív, de tökéletesen kivitelezett is. Igazi műremek :)



Ideje lenne már.


10 megjegyzés:

  1. Úúú az az unikornis haj. *-* Nem tudom eldönteni, hogy hátborzongató-e vagy gyönyörű, de nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem fantasztikusan szép *.* Hordani én személy szerint nem tudnám, de másokon simán elnézegetem és ámulok rajta.

      Törlés
  2. Nekem az első hajzat tetszik a legjobban.
    És én is más cipőt választottam volna, így olyan, mintha mezítláb lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt már én is elfogadnám :)
      Igen, tényleg olyan hatást kelt az a lábbeli, mintha nem is lenne rajta semmi. Biztos nagyon divatos, meg sikkes az ilyesmi, de én maradnék a jól bevált feketénél.

      Törlés
  3. Az unikornis haj nagyon tetszik, meg az utolsó torta *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, az a torta tényleg olyan szép *.* A kivitelezés is, meg az ötlet is, azt sem lenne szívem megenni.

      Törlés
  4. A lilás haj, a vörös szett és a torták... tényleg inspiráló. :)

    VálaszTörlés
  5. Az a rózsás torta, aztaaa :D Nézném... khm, enném :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képes lennél beleenni? Én inkább gyönyörködnék benne és megvárnám, amíg más veti rá magát, hogy utána bűntudat nélkül ehessek belőle :P

      Törlés