2014. augusztus 14., csütörtök

Essence - Party Crasher

Ezt a lakkot Elenitől kaptam ajándékba, úgyhogy kifejezetten kedves a szívemnek :) A színe számomra nehezen megfogható, olyan, mintha a hideg rózsaszín és lila közti átmenet lenne, és persze tömény csillámtenger. Ebből adódóan kicsit meggyűlt a bajom a használatával, de végül közel egy hétig ékesítette a körmeimet, én pedig nagyon szerettem :) Ráadásul ezekkel a körmökkel kezdtem meg a két hetes nyári táboroztatásomat, ahol persze a kislányok egyből lecsaptak rá és úg nézegették, mintha valami ékszer lenne rajtam. És végülis tényleg olyan, mint egy szép ékszer :) A szokásos lakkozási rutinomat vetettem be - Avon erősítő alaplakk, két réteg Essence, majd egy réteg fedő. Nagyon jól bírta, mint minden lakkozásom, amit ezzel a módszerrel készítek. Az ötödik napon mondjuk már elkezdett picit lepattogni azokon a részeken, ahol a csillám kissé kiállt a körömvégeimnél, de már úgy is váltani akartam egy másik lakkra, így én kifejezetten tartósnak mondanám :) Képeket tekintve sajnos csak vakuval készülteket tudok mutatni, mivel azon a héten nagyon borongós napjaink voltak és egyetlen, természetes fényben készült fotó sem adta vissza a csillogását.








Nektek hogy tetszik ez a lakk?


8 megjegyzés:

  1. Ez tényleg gyönyörű! Lehet még kapni ilyet valahol? Ha nem akkor nagyon irigyellek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, ha tetszik :) Én még láttam az Essence állványokon, szóval szerintem még el lehet csípni :)

      Törlés
  2. Úúú gyönyörű ez a lakk *.* És milyen jól áll Neked a világos lila is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszik :) Én is egészen megszerettem, mert habár világos szín, attól még a csillogása levett a lábamról :P

      Törlés
  3. Nagyon jól mutat a körmeiden :) Örülök hogy tetszik Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Nagyon megszerettem, a ritka napsütéses órákban mindig bámultam is a körmeimet (persze pont akkor nem tudtam fényképezni, jellemző :D).

      Törlés