2014. augusztus 21., csütörtök

100 happy days: 71-80




Életem első Oreo jellegű keksze - mennyei volt, függő lettem (sajnos, mert nem nagyon szabad ilyet ennem, de délelőttönként néha azért beleférhet :P)



Találkozó a csajokkal ^^ Annyira jól éreztem magam, lányok!



Viktor és Málna már megint szerelmesek :P (én meg féltékeny, haha :D)



Yankee Candle rendelés - ismét betáraztam tart-okból.



Cserpes barackos joghurt - az egyetlen tejtermék, amitől nem vagyok rosszul. Imádom!



Örök kedvenc diákcsemege, ami ráadásul egészséges nasi is ^^



Egy kis olvasás, háttérben a szépséges akváriumunkkal :)



Wasabiban jártunk, évfordulót ünnepeltünk :)



Tipegő Zombi receptje alapján elkészítettem életem első fahéjas és kakaós csigáit. Egy napot sem éltek túl, nagyon finomak lettek :)



És most már a napi torna sem olyan unalmas, mert Viktor is velem csinálja, juppé! ^^

6 megjegyzés:

  1. Oreót én is a napokban ettem először. Finom, de függő még nem lettem. :)
    Örülök, hogy jól sikerültek a csigák. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én teljesen odavagyok az Oreo-ért, annyira finom, a kedvenc fagyimra emlékeztet, amit az itteni cukrászdában lehet kapni, az csokis kekszes és egy az egyben Oreo íze van. A csigák meg tényleg jók lettek, örök hála a receptért - biztos sokszor fogom még elkészíteni :)

      Törlés
  2. Van oreos milka csoki is. Hat az *-* nyamm

    VálaszTörlés
  3. Oreo keksz: ne is mondd :D Én még ugyan nem ettem,de a milka csokinak van ilyen fajtája és azt viszont igen X_X Te jó ég :D Nagyon finom és sajnos tényleg függőséget okoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ne is mondd, mindig úgy kell megerőszakolnom magam, hogy ne vegyek Oreo-s milkát, mert nem szabad :D ilyesmit csak délelőtt ehetek, akkor is keveset, és sajnos marad belőle, aminek nagyon nehéz ellenállni később :P

      Törlés