2014. július 19., szombat

100 happy days: 41-50

Egy újabb adag boldogság :)



Találkoztam Vikivel és Flórával, akikkel egy fantasztikus délutánt töltöttünk együtt, és persze el lettem halmozva mindenféle szépséges ajándékkal a szülinapom jóvoltából :)



Sütöttem egy kis vaníliás muffint, amit főtt vaníliás-rumos krémmel töltöttem meg. A teteje szinte karamellizálódott, ezért csillog ennyire, és habár öndicséretnek hangzik, de baromi finom volt. Sokkal jobb főtt krémmel tölteni a muffinokat, mert a sima pudingos verziók mindig kifolytak, de mivel így a töltelék masszívabb, nem mozdul el. Igaz, hogy kicsit huplisak lettek, mert a tetejére halmozott tészta és a krém között létrejött egy kis levegő, de attól mi még villám sebességgel pusziltuk be őket :P



Barbi átjött hozzánk és idétlen sminkeket alkottunk - ez az ő egyik ötlete volt :D Itt olvashatjátok el róla a bejegyzést, ha még nem tettétek.



Új lakók költöztek az akváriumunkba :) Régen irtó sok halunk volt, aztán valahogy elerőtlenedett a génállomány és sorra elpusztultak :( Egyedül ez a nagy arany molly maradt meg, és a cápa méretű algaevőnk, alias Tapi, hozzájuk pedig muszáj volt nézni néhány pajtit, nehogy depressziósak legyenek (halál komoly, hogy a halak is tudnak depisek lenni, a mollykánk már olyan kedveszegett volt társaság nélkül, hogy alig úszott és alig evett). Mindenkit nem tudtam lefényképezni, de hoztunk 5 mollyt (feketét, aranyat és ezüstöt is), 5 guppit, 2 harcsát, akik szokásunkhoz híven a Misi és Misella nevet kapták, illetve egy sziámi harcos halat is, akik az én kedvenceim :) Utóbbi az Aladár nevet kapta, ami ugyanolyan hagyomány nálunk, mint hogy a harcsák Misik :P Most olyan szép élet van az akváriumban, öröm nézegetni :) A kis mollynk pedig nagyon örült a társaságnak, egyből beúszott közéjük és azóta ő lett a vezér csajszi ^^



Csodálatosan szép, esős napokban volt részünk mostanság, amiknek hihetetlen módon örültem! Csak álltam a szélesre tárt ablak előtt és néztem a zivatart, közben deréktól fölfelé kint lógtam, hogy ázhassak. Imádok bőrig ázni, egyszerűen az esővel való érintkezés létszükséglet számomra. 



Újra elkezdtem a Pottermore-t, ahol szerencsére ismét a Hugrabugba kerültem ^^ Ezt a házat érzem a legközelebb magamhoz, úgyhogy nagyon boldog voltam, és már végig is játszottam az összes pályát addig, ameddig el voltak készítve. Most tűkön ülve várom, hogy végre folytathassam a negyedik kötet részeit.



Viktor hozott nekem egy kis gyros pizzát. Még életemben nem ettem ilyet, de nagyon finom volt. Feta sajt, fűszeres csirkehús, lilahagyma, paprika és olivabogyó volt rajta, én pedig megspékeltem egy kis újhagymával is.



Hátvánbán ányávál fágyláltot fálátoztunk :P



Véééégre megnézhettem a legújabb Csingiling részt, a Csingiling és a kalóz tündért! Igaz, még csak angolul találtam meg, de volt hozzá felirat és jajj, annyira szép és aranyos volt, és izgalmas és húúú, este megnézetem Viktorral is :D Egyébként ne sajnáljátok érte, mert az előző részek is tetszettek neki, csak a nagy, marcona viking imidzsébe nem illik bele az, hogy tündéres meséket néz és ezért morog mindig :P



Történelmi pillanatot tárok elétek, kedves olvasók - sikerült a Burger Shop 2-ben minden egyes pályát arany csillaggal zárnom!!!! :D pokolian megszenvedtem vele, tényleg nagyon nehéz, de az a felemelő, elégedett érzés, amit utána éreztem csodás volt, mindenképpen megérte :P


12 megjegyzés:

  1. A muffin nagyon jól hangzik, haltéren pedig nagyon ajánlom a jövőre nézve a gurámikat, mert strapabíróak és szelidek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ Hm, gurámikat nem is néztünk, Viktor eleven szülő hal párti, de lehet legközelebb őket is meglessük :)

      Törlés
  2. A muffin nagyon jól hangzik (meg nekem tetszik a kinézete is ) :D Úgy ennék most. :D
    (a Csingilinges meséket én is imádom, az összeset láttam. :D Egyik kedvenc unaloműző elfoglaltságom a Barbie-s, Monster High-os és Csingilinges mesék végignézése, de már kivégeztem őket :( :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm ^^ Ronda és finom muffin :D
      Jaj, ne is mondd, oda meg vissza vagyok a Csingiliges mesékért, a Barbie-sakat is láttam mindet kismilliószor. A monster high-t is néztem egy darabig, de az annyira nem fogott meg. Viszont akiket még imádok az Eperke és barátai, meg Holly Hobbie :)

      Törlés
  3. Istenem, azok a muffinok, összefutott a nyál a számban *-*
    A halacskák nagyon kis cukik :)
    A mesékből meg sose lehet kinőni, ez amolyan létszükséglet :D Ezt a Csingiligeset már tervbe vettem, hogy megnézem, most felidézted nekem :D
    Fuh, nem is tudom már mikor volt nálunk ilyen nagyobb esőzés, viszont most remek volt kiállni, és csak ott állni az esőben.

    Ismét sikerült kis össze-vissza hozzászólást írnom, utólag is bocsánat érte :$ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszenek, finomak is voltak :P Majd legközelebbi blogtalira viszek valami sütit is :)
      A mesékből valóban nem lehet kinőni, én amolyan Pán Petra vagyok, aki nem hajlandó felnőni. Szegény férjem már csak csóválja a fejét, ha újabb mesét kezdek el nézni, de már megszokta :P
      Hát nálunk sokszor esett mostanában az eső és minden alkalommal élveztem is a látványt, meg az érzést. Egyszer vásárlás közben kapott el a zuhé, mindenki menekült körülöttem, én meg békésen sétáltam hazafelé :)
      Nem baj, ha kicsit kaotikus a kommented, én mindenhogy örülök neki ^^

      Törlés
  4. Az előző algaevőnk, Ancika is jó nagyra megnőtt, muszáj volt megszabadulnunk tőle, higiéniai okokból. Tudod, kis hal kis piszok, nagy hal nagy piszok... elég gusztustalan volt szegénykém, hogy mindig húzta maga után a .... tudjátok mit. :D Amikor az utódját megvettük, szóltunk az eladónak, hogy olyat adjon ami nem nő meg 7-8 cm-nél hosszabbra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na látod ilyen látvány minket sosem fogad, ugyanis Tapi annyira félős, hogy alig látjuk, mindig behúzódik a kis zugába a növények közé :) De mivel elég sok halunk szokott lenni úgy általában is, két hetente minimum ki kell takarítanunk az akváriumot. Nálunk Viktor csinálja, én a vizet szoktam hordozgatni néha, de akármennyire is nagy meló, utána szuper érzés látni a szép, tiszta lakhelyüket és azt, hogy mennyivel jobban érzik magukat a frissebb vízben :) Egyébként Tapit anno mi is úgy vettük az 50 literes akváiumunkba, hogy az eladó közölte, ez nem fog megnőni nagyra. Aha... mini cápa méretű lett :D Ráadásul anno ketten voltak, de az egyik már évekkel ezelőtt elpusztult, de ez a másik még bírja, pedig már fél szemére vak is szegénykém.

      Törlés
    2. Jó fejek ezek a halak, Ancika kifejezetten kommunkitív volt, már amennyire ez egy haltól elvárható... R.I.P Ancika <3

      Törlés
    3. Hát a miénk betoji, sosem jön elő és ha meglát minket a fél szemével rögtönspurizik be a dzsumbujba :) De mi így szeretjük ^^

      Törlés
  5. Fúh, azokra a muffinokra én is beruháznék, szinte érzem az illatukat * -- * És gratulálok a Burgershopos eredményhez, tudtam én, hogy menni fog! :D Nem hiába mondják, hogy gyakorlat teszi a mestert ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek, tuti meg fogom őket ismételni :P Köszi a gratulációt is a Burger Shophoz, hát ne tudd meg, vért izzadtam, de csak sikerült :D

      Törlés