2014. június 18., szerda

100 happy days 11-20.

Íme egy újabb adag boldogság az elmúlt napjaimból. Kicsit hamarabb jelentkezem vele, mert volt, hogy egy nap két öröm is ért és nem tudtam választani közülük :P



Apró öröm, mikor az évek óta vágyott játékot végre megtaláljuk olyan verzióban, amivel tudok is játszani. Ne tudjátok meg mennyit kínlódtunk Viktorral, hogy ez a kis gagyi főzős játék működjön, anno egyetlen verzió sem volt jó, de most végre meg van!!! Örömtáncot jártam, mikor Viktor elindította nekem ^^ (a nevemet annyira nem kell nézni, de mentségemre szóljon, hogy Viktor hív így és rámragadt XD)



Nyertem Barbinál, már alig várom, hogy a kezeim közép kaphassam ezt a két szuper ajándékot ^^



Megrendeltem a csodás Iconis 3-mat a Pink Pandától, illetve egy Revolution rúzs is jött velem haza, mégpedig a Treat árnyalat. Egy nagyon szép barackos színről van szó, amit hétköznap is szívesen viselek. 



Napi sziporka a lépcsőházunkban XD 



Éééés igen, véget ért a tanév, most már csak egy évzáró és jó darabig pihenhetek itthon ^^



Volt egy szuper találkozóm Katyval, Elenivel és Renivel, akikkel természetesen totál leégettük magunkat mindenki előtt :D Nálunk ez így dukál :P



A kivételes alkalmak egyike, mikor Málna nem Viktor ölébe akart bemászni, hanem az enyémbe *.* Kis bundás tündér, úgy imádom ^^ 



Megcsináltam a suliban a vakáció feliratot, hogy ha pénteken jönek a lurkók évzáróra, legyen valami kis dísz a táblán. Szerintem egészen aranyos lett :)



Háhh, azért ez nem semmi XD Mikor megláttam az eredményt percekig röhögtem, mondom ez is jellemző :D Csak én kaphatok ilyen bűbájos fantázia nevet, illik hozzám :P



Dekoráció készítés közben Mozart válogatott remekműveit hallgattam, annyira jól esett a lelkemnek :)


8 megjegyzés:

  1. A terrorhoz tökéletesen illik Mozart zenéje. Még rémisztő is tudna lenni bizonyos esetben. Örülök hogy jól vagy és örülsz. Jobb a hangulatod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, jobban érzem magam, hála annak a sok kedves embernek, akik törődnek velem :)

      Törlés
  2. Én The Vagabond lettem. Oké... :D

    VálaszTörlés
  3. Nem akarod velem is megosztani a játék linkjét? :D
    Érettségi után bánatomba vagy örömömbe jó lesz szétjátszani az agyam :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, tessék :p
      http://www.zimbio.com/generator/d_rN-Gyttd2/What+Is+Your+Game+Of+Thrones+Warrior+Name

      Törlés
  4. A csudálatos találkozó: ) olvastad Reni levelét? Mi vagyunk az új Szex és New York: ) Juj az Iconic 3-mal lesz smink???*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, még válaszoltam is rá, nem láttad? :D
      Az Iconic 3-mal is tervezek sminket, de már annyi mindent megígértem sminkben, hogy lassan nem tudom fejben tartani :D Azért igyekszem, erről mindenképpen lesz bejegyzés :)

      Törlés