2014. március 21., péntek

Könyvélmény - Milla és Sugar - A boszorkányvadász



Ezt a könyvecskét a mai nap folyamán ki is olvastam, bár azt hiszem a legnagyobb jóindulattal sem lehet könyvnek nevezni, hiszen gyerekeknek való, dugig rajzokkal, hatalmas betűmérettel :) Én mégis imádom ezt a sorozatot, ez a legújabb kötete volt, előtte van vagy 6-7 példány, amiket már olvastam, és még legalább ugyanennyi fog még jönni a későbbiekben.
A történetéről annyira sokat nem szeretnék mesélni, hiszen nem egy bonyolult dolog. Ennél a könyvnél nem a jó sztori a lényeg, hanem a kedves, bájos írási stílus és a szerethető szereplők, no meg a kedves humor, ami végigköveti az egész történetet. Ez a sorozat egy boszorkányról (Milla) és egy tündérről (Sugar) szól, akik egy csapatot alkotnak és közösen próbálják megfékezni szeretett otthonuk, Óváros galibáit. Két teljesen eltérő kislány, akik mégis tökéletesen tudnak egymással működni. Mindegyik kötetben egy újabb bonyodalomba keverednek, újabb titokra bukkannak rá, újabb megoldandó ügyet kell felderíteniük. Erről sokat nem lehet és nem is kell mesélni, hiszen aki ezt a sorozatot olvassa azért teszi, mert a szereplők személyiségét akarja újra és újra megélni, bele akar kerülni ebbe a bájosan gyermeki, mégis varázslatos világba, ahol játékbaba méretűre zsugorodott dédnagyik, beszélő macskák, bájos tündérek és cserfes boszorkányok vannak. Nekem a személyes kedvencem Alberta, a platinaszőke aranyhörcsög, aki természetesen tud beszélni, nem is akármennyit, és nem is akárhogy! Őkisasszonysága ugyanis raccsol és egy igazi dáma, eszméletlenül bírom, ahogy minden egyes könyvben annyira fent hordja az orrát, sipákol, közben pedig él-hal az édességekért :D Akkora dumája van ennek a kis hörinek, hogy a buszon olvasva számtalanszor kellett elfojtanom a kitörni készülő nevetésemet, mert annyira lehetetlen ez a kis mütyür, hogy azon csak nevetni lehet :) A rajzok is nagyon szépek benne, színesek, bájosak, a külső borításon még csillám is van (nagy-nagy piros pont a kiadónak ezért :P). Emlékszem ezeket a könyveket is akkor ismertem meg, mint a Fairy Oak-ot, mivel édesanyám egyik kollégájától kaptam kölcsön. A Fairy Oak varázslatos, a Milla és Sugar pedig bájos és kalandos. Igazi modern mese, szerintem nagyon jól járnak vele a gyerekek, meg a hozzám hasonló elvetemült felnőttek, akik egy könyvesboltba betérve a gyermek és ifjúsági irodalom felé veszik az irányt :P Hiába, én már csak ilyen örök gyerek maradok ^^
Szóval ez a kötet is nagyon tetszett, és már most alig várom, hogy mikor fog megjelenni a következő :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése