2014. március 16., vasárnap

Hétvégi gibbonkodás :P

Pénteken meglátogatott minket Zsófi, ami egyet jelentett a nagy marhulásokkal :P Nem hazudtoltuk meg magunkat, most is nagyon lükék voltunk, de remek volt a hangulat :)
Pénteken mondjuk valamiért minden ellenünk esküdött, Zsófi busza egy órát késett, így a tervezett 1-2 órás bolyongásunknak 3 órás séta lett a vége Viktorral, az izomlázat pedig még ma is érzem a lábamban meg a fenekemben :D Na de végül Zsófi olyan 9 körül megérkezett hozzánk. Mindhárman hulla fáradtak voltunk, így igazából csak vacsiztunk, filmeztünk egyet és már ki is dőltünk, mondván holnap új nap van, bele lehet csapni a lecsóba.
Megint eszméletlen sokat ökörködtünk, néztünk jó filmeket (köztük néhány újdonságot, hamarosan lesz Filmélményes bejegyzés is), persze Zsófi és Viktor horrorokat, meg thrillereket akart, de én annyira pánikoltam már tőlük, hogy mindig megpróbáltam rávenni őket valami lightosabb mozira - nem sikerült :D Volt szokásunkhoz híven kis iszogatás is, meg ismét gyakorolhattam Zsófin a sminkelést, de amit a legjobban vártam az a Bean Boozled kipróbálása volt :P Mi ugye Viktorral már túlestünk rajta anno, de Zsófi még sosem kóstolta ezeket a finom kis zselébabocskákat, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam a reakcióira. Arra viszont nem számítottam, hogy minden ízt elfelejtettem az eltelt idő alatt és így engem is teljesen váratlanul értek a borzalmasabbnál borzalmasabb ízek :D Szerencsére Viktor is beszállt a buliba (anno megfogadta, hogy soha többet, de két nő akaratának nem lehet ellenállni :P), így hárman szenvedtük végig magunkat a babos borzalmakon. Nos, szerény véleményem szerint a rosszízűek időközben még rosszabbak lettek, mert sokkal pocsékabbak voltak, mint amire emlékeztem :D És hihetetlen, de alig volt finom íz a dobozunkban, folyton csak undorítóakat fogtunk ki. Szegény Viktor az első körben csak rosszakat kapott, már tiszta rosszul volt tőlük :D Zsófi meg én közben betegre röhögtük magunkat természetesen, nem csak Viktoron, de magunkon is, mert hiába akartuk kiadni magunkból az ebédet, mégis olyan vicces volt, ahogy agonizálunk :D Számomra még mindig a záptojás a legförtelmesebb, de Zsófinak azt hiszem a százlábú ízű cukorka lopta be magát a szívébe. A kutyakaja ízűtől meg úgy bűzlött a szánk, mintha most faltunk volna fel egy kiló Chappi-t XD Voltak persze szabályaink, mert alaposan meg kellett rágni a babokat és le is kellett őket nyelni :P Ez a végére nem jött össze, az utolsó daraboknál én már csak ráharaptam a bogyókra, megnyalogattam őket és ha bukfencezett egyet a gyomrom már dobtam is ki a kukába :P Egy darabig Zsófi és Viktor hősiesen gyűrték lefelé a kis szörnyetegeket, de végül ők is kiköpdösték, amit kicsit sem csodálok. Egy szó mint száz, túlestünk ezen is és baromi nagy poén volt, én imádok minden ilyen baromságot kipróbálni :D Vannak ilyen elmebeteg hajlamaim, de ez a két lökött szeretetcsomag detto olyan, mint én, úgyhogy együtt csinálhatunk minden eszement dolgot :P
Aztán igazából már csak mozizással telt a nap, mert a betervezett sétát nem tudtuk kivitelezni - akkora vihar volt már szombat délután nálunk, hogy csak lestünk. Baromi jó alaphangulatot kölcsönzött a horrorokhoz, amit néztünk. Röhej, de az egyik filmünk után megkértem Viktort, hogy őrködjön a nappali ajtajánál, amíg én kimegyek a mosdóba, mert annyira féltem egyedül :P közben persze ömlöttek belőlünk a hülyeségek is, ismét nagyon értelmes dolgokat sikerült összehoznunk :P

Én: " - A rizstésztának teljesen más állaga, íze és textúrája van, mint a simának."
Viktor: " - És más a felbontása is?"

Vettem a Lush-ban egy isteni szappant, ami évek óta a kedvencem. Ez a Honey I washed the kids, de Viktor kicsit máshogy hallotta: Honey I washed the tits :D Férfiak... :P

Zsófi: " - Úgy lecsaptatok a vodkára, mint cigány a pénzre!"

Én: " - Kapsz egy fehéret a szádba, hogy lógjon ki!"
(ez egy fehér színű drazsécukorkára értendő :P)

Zsófi: " - Látjátok még az értelmet a szememben?"
Viktor+én: " - Eddig se láttuk!"

Sikerült egy kissé zombisra sikeredett képet csinálnunk magunkról, ahol úgy tűnik, mintha nyalogatnám Zsófi fejét :D
Zsófi: " - Próbálod kinyalni azt, ami nincs."

Fényképezés közben:
Amit mondtam: Ne vedd ki, kapcsold be!
Amit Zsófi hallott: Ne verd ki, kapd be!

Zsófi horrornézés közben:
" - Itt a nyanya. Meghallotta, hogy nem metal zene szól a házban. Akkor bmeg én is kísértenék!"

Ropival a szánkban:
Viktor: " - Olyan csáposak vagytok!"

Az egyik filmünkben felrobbantak a borosüvegek:
Viktor+Zsófi: " - Óóóóó, pazarlás!"

Negatív képek készítése után:
Zsófi: " - Én vagyok a legsötétebb!"
Viktor: " - Elismerted!"

Horror után:
Én: " - Mi van, ha egy szellem elkap a derekamnál fogva és össze-vissza dobál?"
Viktor: " - Sikítva elszaladok."
Én: " - Kösz..."


A nyugalom megzavarására alkalmas képek egy következő bejegyzésben jönnek ^^
Zsófinak meg nagyon köszönjük, hogy ismét eljött minket boldogítani, remélhetőleg legalább annyira jól érezte magát, mint amennyire mi :)

4 megjegyzés: