2014. február 21., péntek

Viktor-féle fárasztások ismét :P


Már jó rég volt Viktor szösszenet a blogon, de most végre eszembe jutott kipakolni az eddig felgyülemlett IQ sorvasztásokat :P Nesze nektek :P


"Utálom a kétszínű embereket - sosem tudom, melyik énjüket pofozzam fel először"


Épp Narniát néztünk, ahol Oreius, a kentaur megmenteni készül Edmundot:

Én: " - Mindjárt jön Oreius és beveti magát!"
Viktor: " - Aztán ki fog hajtani?"

"Minden piroson át lehet menni! Egyszer legalábbis..."

"Nincs olyan, hogy piros lámpa, csak veszélyes zöld!"


Viktor véleménye arról, hogy milyen összefüggésben van a mai Pink Pandás zsákmányom az egészségi állapotommal :P
"Minek ide antibiotikum! Veszel három tábla sminkizét és máris jobban vagy!"


Reakcióm minderre:


14 megjegyzés:

  1. A legutolsóval egyetértek...legalábbis lelkileg biztosan helyretesz...:)

    De legalább nem lesz rossz kedved, amíg nem fogy ki a beszólásokból...xD
    És nálunk is csak veszélyes zöld van, nem piros...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek a kis örömforrások sokat dobnak az emberen. Mondtam is neki, hogy ha kapok még kettő tábla sminkizét, akkor máris meggyógyulok :P

      Törlés
  2. Gyerekeeeeeeeeeeeek! :DDD
    Már megint készen lettem ezektől a beszólásoktól! :) De cserébe itt hagyom Nektek a zuram egyik kedvencét.
    Én: olyan rossz ez a macska, ne( )veld meg!
    Ő: Nem velem meg
    :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig estére rögzítem ezeket a jó kis szösszeneteket, hogy kellőképpen lefáradjatok és jól aludjatok :P
      Zurad beszólása is nagyon komoly XD

      Törlés
  3. Háhá. :D Az utolsó. :DDD Az a láma pedig haláli. :D Remélem gyógyulgatsz lassan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Hehe, pszicholáma :P Az volnék én (de köpni nem szoktam :P)

      Törlés
  4. Reniiii: D
    Viktortól meg megint reggeli ébresztő vigyort kaptam. :D
    Cuki a láma ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, tőlem mindig (na jó, legtöbbször) mosolyogva távoznak az emberek :P
      A láma nekem inkább kicsit baltásgyilkos-jellegű XD

      Törlés
  5. xD Hát Viktor megint alkotott:D
    Na és ez a láma, vitte a hangulatot feljebb:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan rég volt már Viktor fárasztás, gondoltam ne szenvedjetek hiányt :P
      A láma meg szintén Viktor felfedezése :P

      Törlés
  6. Hát kész vagyok Tőletek!!! Az utolsó kép reakcióábrázolása nagyon illik rám is, amikor Tamás mond nekem hasonlót :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD
      Igen, ez a lámás kép nagyon passzol az általános reakcióimhoz, mikor Viktor poénokat hallok :P

      Törlés
  7. Az utolsó :DD És ez a kép, hát szakadok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a sminkvásárlás erős párhuzamba vonható az egészségemmel :P

      Törlés