2014. február 24., hétfő

Uracskám legújabb termései :P


Aranygaluska megkóstolása közben:
"Kár, hogy az ízét nem tudod feltölteni"

Gyűrűk Ura nézése közben:
"Ha van balrog, van jobbrog is?"

Gyűrűk Ura megint, amikor a szövetség megérkezik Lothlórienbe:
"Ez itt Caras Galadhon, ahol Celeborn úr és Galadriel, a fény úrnője székel."
Viktor: " - Ott szarnak közösen a fa tövében?"


Gyűrűk ura - Keselyüstök felbukkanása:
Én: " - Most jön a pacibaywatch..." (utalva ezzel arra, hogy a ló fél óráig nyargal a tájon lobogó sörénnyel)
Viktor " - Inkább a pacit néznéd, mint David Hasselhoff-ot a tengerparton, nem?"

Valami ázsiai téma merült fel:
Én: " - Itt jönnek a nindzsák!"
Viktor: " - Vigyél nekik zsákot"
Én: " - Miért?"
Viktor: " - Mert akkor lesz a vandzsák!"

10 megjegyzés:

  1. xDDDDDDD
    Oké...XD
    Nem csalódtam bennetek...elnevezhetnéd örömadagnak az ilyen bejegyzéseket, engem mindig feldobnak...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hozzuk a formánkat :P
      Nem is rossz ötlet, lehet ezentúl így fogom nevezni ezeket a bejegyzéseket, mert lassan már nem tudok mit kitalálni nekik címnek XD

      Törlés
  2. mintha magunkat hallanám a barátommal. xd

    VálaszTörlés
  3. A székel poént pár éve én is elsütöttem, csak én annyit mondtam: kakilnak: D jó arc Viktor: D jobbrog :D: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a mondat annyira adja a kakis poént, hogy muszáj volt :P De a többi is fájdalmas :D

      Törlés