2014. február 26., szerda

Természetes smink

Kaptam olyan kérést is, hogy a Shimmer palettával milyen lehet egy natúrabb, természetesebb smink, úgyhogy ezt is elkészítettem. Nekem nagyon tetszett az eredmény, pedig az erősebb festés híve vagyok - annyira, hogy ilyen sminkben mentem ma dolgozni.
(egy kis mellékes: sikerült egyetlen egy nap alatt újra visszaesnem a betegségbe, ugyanis mostanra megint duplájára nőtt a mandulám, szúr a torkom és lüktet, meg fáj a fülem... csodálatos. Emiatt a szombati fellépésem is ugrott a Zúzdában, úgyhogy végképp nagyon örülök. Kezd kicsit elegem lenni abból, hogy nem tudok rendesen meggyógyulni.)

Na de akkor íme, ezt sikerült alkotni:












18 megjegyzés:

  1. Gyah...így is gyönyörű vagy...:O
    És ez a smink (is) nagyon jól sikerült...:D
    Mondjuk kicsit olyan, mintha nem is te lennél...egyébként régebben volt egy olyan hozzászólásom, hogy a szemöldököd (bocsi hogy felhozom, nem kötekedni akarok) néhány sminknél lehet kicsit halvány képeken keresztül...na ehhez speciel nagyonnagyonnagyon jó, hogy nem sötétebb...olyan szép az összhatás! :D
    Nagyon tetszik! (Pedig én is sötét sminkes vagyok...mondjuk tudom, hogy én is(?) írtam, hogy megnézném ezt rajtad...)

    A zúzdát nagyon sajnálom, és remélem minél hamarabb meggyógyulsz, és tarts ki! (olyan bosszantó tud lenni az ilyen :/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      Igen, elég ritkán lehetett ennyire natúr sminkkel látni, de most egészen megszerettem :)
      A szemöldökös témát meg úgy látszik nem úszom meg :D De örülök, hogy szerinted ehhez passzol a színe. Sajnos az erősebb sminkeknél sem tudok vele mit csinálni, mert ha átjavítom elég hülyén nézek ki, már próbáltam :D Úgyhogy olyan, amilyen :)
      Igazából te kérted egyedül a natúr sminket, de mivel tetszett az ötlet mindenképpen meg akartam csinálni :)
      Köszi, igyekszem gyógyulgatni, de egyre rosszabb :( Nem tudom meddig fog ez még húzódni :(

      Törlés
    2. Nem kötekedni akartam, csak ha már voltak, akik beszóltak, gondoltam kiemelem, és megdicsérem (külön is), mint köztudott szemöldök mániás...:D
      Remélem az én következő természetes smink próbálkozásom is hasonló jól fog sikerülni (legutóbbi azonnali lemosásra került, mert sehogy se bírtam megbarátkozni vele magamon...)
      Kicsit amúgy erőt merítettem belőled...és ebből a bejegyzésből...vagyis ihletet...:D

      Törlés
    3. Egyáltalán nem is vettem kötekedésnek, most már inkább elviccelem a dolgot :P
      Na, de jó, most kíváncsivá tettél, várni fogom ezt a bejegyzést tőled :) Szerintem rajtad is jól fog állni a természetes smink, csak meg kell hozzá találni a megfelelő árnyalatokat :) És nagyon örülök, hogy ihletet tudtam ehhez adni ^^

      Törlés
  2. Ittenkém, mennyire szép vagy *-* Nagyon jól áll Neked a natúr is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm :D Mindig úgy zavarba jövök a dicséreteidtől :P

      Törlés
  3. Érdekes, de ez kevésbé tűnik furcsának, mint mikor füstös szemhez viseltél natúr ajkakat :) szép vagy így is. Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Az tényleg szokatlan volt, eléggé halott kinézetem volt tőle. Másokon jól áll, de nekem nem való, pedig sokan hordják így, hogy füstös szem natúr ajkak. De ez a smink nekem is jobban tetszik :)

      Törlés
  4. Jajjj de jól áll neked ez a natúr vonal. :)
    Egészen fiatalnak tűnsz tőle. :) Többször kellene ilyen sminkeket készítened, mert nagyon jól mutatnak rajtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Sajnos a kezem automatikusan a sötétebb színek után nyúl, de ez most nekem is nagyon tetszik, biztos fogom még sűrűn hordani :) Csak megfelelő színek kellettek hozzá.

      Törlés
  5. Szép vagy, szép vagy, viszont nekem nagyon hiányzik rólad a szín. Jól áll ez is, és fiatalít, de valahogy jobb, ha van rajtad egy kis lila, vagy bármi. :)
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire eltérőek a vélemények :P
      Egyébként megértem a te nézőpontodat is, tényleg szokatlan tőlem az ennyire természetes smink natúr színekkel, de azért nekem ez is tetszik :) Persze az arcom karakterét főleg az erősebb sminkek hozzák ki, de azért ez is tetszik :)

      Törlés
  6. Csini. :) Tessék több ilyet hordani! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon gyors gyógyulást kívánok. Ha van körülötted só szoba akkor próbáld ki. Nekem sokat segített amikor 3 hétig beteg voltam. A sminked nagyon tetszik. Nekem való. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem kúrálni magam, de nehéz :( Sószoba sajnos nincs, egyéb házi patikákkal próbálkozom, de sajnos nagyon kínkeservesen "haladok" vele :( De örülök, hogy a smink tetszik :)

      Törlés