2014. február 12., szerda

Molesztálás

Nem elég, hogy sikerült megint összeszednem valami nyavalyát a suliból, még ez is.... Előre is elnézést kérek mindenkitől, de most ebben a bejegyzésben meglehet, hogy trágár kifejezések is lesznek, ugyanis még mindig tele vagyok indulattal és ki kell adnom magamból úgy, ahogy jön. Nem jellemző rám a csúnya beszéd, de most így jön ki belőlem a sokkhatás. Szíves elnézéseteket kérek ezért.
Szóval.
Békésen ülök a buszon, döcögök hazafelé, amikor az egyik megállónál lehuppan mellém egy hapsi. Tipikus melegítőnacis, kapucnis laza-faszagyerek, akit már csak a jószándék tart egyben. Alaposan végigmér, majd pár pillanatnyi békesség után elővesz a zsebéből egy öngyújtót és elkezd vele játszani. Kapcsolgatja, baromkodik a tűzzel, közben lopva rám néz, vajon figyelem-e. Én tüntetően kifelé bámulok az ablakon, a fülemben bömböl a metál, próbálok nem odafigyelni, de nehéz, mert félek a tűztől és amúgy sem szeretem, ha buszon ilyen veszélyes dolgokkal szórakoznak (meg sehol sem). Mikor az ürge látja, hogy hidegen hagy a vagánykodása elkezdi a nyílt lángot felém bökdösni, miközben buta vigyor terül szét az arcán. Ahogy közelebb hajol felém megérzem rajta az olcsó bor szagát, szóval biztos nem volt már szomjas. Amennyire lehet elhúzódom tőle, de mivel leghátul ültem, ahol csak két ülés van meg egy nagy box bal oldalt, nem volt sok helyem. A tag, miután látja, hogy ez sem hat meg túlságosan stratégiát váltott, és egyszer csak azt vettem észre, hogy a keze a combomat markolássza. A döbbenettől hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Hogy veszi egy vadidegen ember a bátorságot arra, hogy testi konkatust létesítsen egy másik idegen emberrel? Én már azt is nehezen viselem, ha valaki véletlenül a vállával hozzám ér a tömegközelekedésen, nem hogy ezt! Ráadásul elég feltűnően kezdett fogdosni, úgyhogy egy határozott mozdulattal lelöktem a kezét és közöltem vele, hogy ha nem akar 37-es arcot magának, sürgősen fejezze be. Mondjuk itt már eléggé meg voltam ijedve, ha több sütnivalóm lett volna, azonnal tovább állok, de bepánikoltam. Tuti megérezte. Újra próbálkozott volna, már láttam, hogy a keze araszol a lábam felé, úgyhogy gyorsan felpattantam és megpróbáltam kioldalazni előtte, tehát neki háttal voltam. Aztán olyat tett, amitől fél másodperc alatt 200 lett a vérnyomásom, az agyamat pedig elöntötte a vér. Nem szimplán megfogta a fenekem, hanem konkrétan benyúlt nekem hátulról...
Innentől kezdve azt hiszem ösztönösen cselekedtem, mert van egy kis képszakadásom. A kezem önkéntelenül lendült és akkora sallert lekevertem a suttyónak, hogy a feje hatalmasat koppant a busz oldalsó falán. Igazából a pofon és jobb horog keveréke volt a dolog. Teljesen tudattalanul jött, a kezem magától mozgott, az agyam becsődölt, én pedig fél pillanat alatt felkentem az ipsét a falra. Köpni-nyelni nem tudott. Gondolom azt hitte, hogy csak egy kedves, aranyos kislány vagyok, aki szó nélkül eltűri, ha baszogatják, de alaposan mellé fogott velem, mert én bizony megvédem magam, ha kell. Pasasunk elkerekedett szemekkel tapogatta az állkapcsát, majd bőszen nyáladzva, kurva anyázások közepette kapta elő az öngyújtóját és megpróbálta felgyújtani a hajamat. Vagy akármimet, amit éppen ért, csak annyit láttam, hogy az orrom előtt hadonászik a tűzzel és nyúlkál utánam. Nem tudom mégis mi a bánatra számított, hogy az ölébe ülök és cirógatni kezdem?! Ekkor mondjuk már rendesen sokkot kaptam, hátrálni is elfelejtettem, de aztán három fiatal srác egy kicsit megsegítették a pasast és megküldték még pár pofonnal, hogy ugyan térjen már észhez. Az egyik előre ordibált a sofőrnek, hogy azonnal álljon meg, a másik kettő pedig miután kinyílt az út kellős közepén az ajtó "finoman" letessékelték kevésbé szomjas barátunkat a buszról, mondván szüksége lesz egy kis friss levegőre. Ez volt a békés verzió. A valóságban ez úgy zajlott, hogy a három férfi közül egy hátrarántott, hogy ne gyulladjak meg, a másik kettő meg néhány jól irányzott mozdulattal leállította a tagot és lehajította a buszról, aki elegánsan seggre esett.
Én csak álltam ott, mint akibe villám csapott, elkerekedett szemmel, tátott szájjal, szívroham közeli állapotban. A busz jó pár percig állt, a sofőr egy darabig nézegette, hogy lenyugodtak-e a kedélyek, majd újra útnak indultunk. Megmentőim közrefogtak és együttes erővel próbáltak vigasztalni, lévén attól tartottam, hogy vagy pánik, vagy asztmás rohamot fogok kapni a sokktól, de végül egyik sem ütött be, hál'istennek. Nagyon aranyosak voltak, adtak zsepit és próbáltak megnyugtatni, meg mondták, hogy vigyáznak rám, ha kell elkísérnek hazáig, nyugodjak meg, stb. Szóval aranyosak voltak nagyon, csak én még annyira ki voltam akadva, hogy a szipogáson kívül más nem hangzott el tőlem.
Igazából nem tudom, hogy miért mindig engem találnak meg az ilyen fogyatékosok. Igyekszem nem túl feltűnő lenni, bár szerintem ennek az ipsének olyan mindegy ki lett volna az aktuális alanya, csak a feltűnésre meg a provokálásra utazott. Hát sikerült is felbasznia az agyamat rendesen. Én még soha, de soha életemben nem ütöttem meg senkit, pláne nem ekkora erővel. Nem is tudtam, hogy képes vagyok ilyenre! De az tuti, hogy mindig megvédem magam, és hát most így jött ki belőlem a dolog.
Őszintén szólva mostanra már eléggé le vagyok fáradva, gondolom ki ment belőlem az adrenalin, de még egy ekkora bunkó, mocsok tirpákkal még soha nem találkoztam! Így utólag még inkább meg vagyok döbbenve a viselkedésén, és nem mentség az, hogy kissé kapatos volt! Szerintem ez a fazon pia nélkül is ekkora tahó lett volna. Ahogy hazaértem az első dolgom az volt, hogy berongyoljak a zuhany alá és lemossam magamról ennek a pasinak a mocskos érintését. Lehet hülyeség, de piszkosnak éreztem magam utána, mert Viktoron kívül senki, de senki az égadta világon nem érhet hozzám!
Igazából nem érzem magam kicsit sem rosszul amiatt, hogy képen töröltem a pasast, mert megérdemelte. Remélem ti sem fogtok elítélni ezért, de úgy gondolom, hogy ez volt a minimum, amit kaphatott. Ha Viktor is ott van velem, tartok tőle hullazsákban kellett volna elszállítani a maradványait. Viktor javasolta is, hogy ezentúl hordjak magamnál bicskát és nyisszantsak oda valakinek a torkához, ha kötekedne velem.... hát, erre azért nem vetemedem, de az adrenalinom amúgy is dolgozik ilyenkor rendesen, szóval majd osztom a pofonokat, ha kell. Szegény Viktor az első sokkhatás után (amikor hallottam a hangjában, hogy kezd bepöccenni és berzerker lesz belőle) inkább úgy döntött, hogy elnyomja magában a kitörését és inkább velem foglalkozott, próbált megnyugtatni, ölelgetett, puszilgatott, az út kellős közepén ölelt magához, mondván a többi ember majd kikerül és percekig ácsorogtunk dülöngélve, miközben én még mindig reszkettem a félelemtől, ő viszont kitartóan simogatott és babusgatott. Örök hála ezért neki. Remélem több ilyen élményben nem lesz részem, mert most, hogy kezd elpárologni belőlem az adrenalin úgy érzem magam, mitha nudliból lenne a lábam és ólomból a szemhéjam, semmi erőm nincsen már. Megyek is hamarosan aludni, de ezt ki kellett adnom magamból.

40 megjegyzés:

  1. Jézusom... ez annyira döbbenetes. Tudom, hogy léteznek ilyen tahók, akik azt hiszik, bármit megtehetnek, amit akarnak, bárki kárára, de valahogy nem tudatosul igazán addig, amíg nem velünk vagy egy ismerősünkkel történik. Sajnálom, hogy ilyen helyzetbe kerültél, de meg kell, hogy mondjam, nagyon jól reagáltál! Nem ítélhet el senki érte. Szerintem én lefagytam volna, nem biztos, hogy képes lettem volna megütni, pedig nem is érdemelt kevesebbet. Az is jó dolog, hogy ilyen emberek voltak körülötted, nagyon sokan csesznek segíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is ledöbbentem. Az ember tényleg nem gondol bele, hogy ilyesmi akár vele is megtörténhet, pedig mégis. Örülök, hogy szerinted jól cselekedtem, nem is ment volna máshogy, ezt hozta ki belőlem a szituáció. Egy kicsit egyébként én is lefagytam, a behúzás már a tudatalattimból jött, fel sem fogtam jóformán mit csinálok. És igen, nagy mákom volt, hogy kaptam segítséget, mert a pofon után elszállt minden erőm. Ha ők nincsenek, lehet pórul jártam volna.

      Törlés
  2. Hihetetlen, hogy milyen emberek vannak. Ez a legkevesebb amit érdemelt a pasas, sőt akár még fel is jelenthetted volna.
    Nagy mázlid volt, hogy az a három ember normális volt a buszon és ledobta a pasit, mert ritka, hogy ennyire segitőkészek az emberek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos vannak ilyenek. Zsófi barátnőm is a feljelenést említette, de sajnos akkor és ott nem ilyesmik járnak az ember fejében, az a másik három utas is inkább gyorsan le akarta hajítani a buszról a suttyót, hogy ne legyen még több baj. És igen, szerencsém volt velük, nagyon aranyosak voltak.

      Törlés
  3. az fasza : O AZTAKURVA!!!
    így kb. ezek jöttek a számra, ahogy olvastam. nagyon durva mekkora gyökér embereke vannak, nem is értem, hogy van pofája bárkinek ilyen dolgot megtenni!! jól tetted, hogy lekevertél neki egy nagy sallert, meg a 3 emberke rendes volt, hogy a védelmedre kelt. sajnos itt nálunk szerintem senki nem kelne a másik védelmére, főleg ha egy barna bőrű lenne a zaklató.
    de azért ámulok és bámulok rendesen, elhiszem, hogy megviselt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is ledöbbenek az emberek pimaszságán. Egyre defektesebb a társadalom.
      Igen, szerencsém volt a három sráccal, nagyon aranyosak voltak. Ha ők nincsenek, talán komolyabb bajom eshetett volna, mert a pofon után kissé kába voltam és nem nagyon tudtam magamról. Még szerencse, hogy nem volt végül is semmi baj utána.

      Törlés
  4. Elítélni téged azért, mert behúztál neki egyet? Ne írj butaságot, ha azt írod, hogy akkorát húztál be neki hogy betörte az ablakot a fejével, akkor is keveset adtál volna neki!
    Nagy szerencse, hogy voltak akik a segítségedre siettek, és nem lett nagyobb baj. És ez a 3 férfi példaértékű, mert a mai világban a legtöbben csak magukkal foglalkoznak, és akkor se segítenek a másiknak ha semmibe se kerül.
    Vigyázz magadra! És sok sikert vasárnapra, ha addig nem járnék erre, szorítunk neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, van, aki az ilyet fölösleges durvaságnak tartja, de szerintem megérdemelte. Azért említettem külön, nehogy dúvadnak gondoljon bárki is, mert azért nem vagyok vadóc, csak ebben a szituban ez jött ki belőlem. Jobban is érzem magam, hogy nem hagytam annyiban a dolgot.
      Valóban kevesen kelnek a másik védelmére, de most nagy mázlim volt. Mondjuk én eddig azt tapasztaltam, hogy ha másoknak volt gondja a tömegközlekedésen, mindig volt valaki, aki segíteni ment. Persze nem minden napos az ilyesmi (sajnos), de legalább láttam jó példát is.
      Jaj, köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy, reméljük jól fog alakulni minden a versenyen :)

      Törlés
  5. Pfff...ne is érezd magad rosszul, igenis helyesen tetted, hogy megvédted magad. Ha kirepült volna az ablakon attól a pofontól, azt is megérdemelte volna...:/
    De, egyébként ez nagyon durva, többen is mesélték már, hogy hasonló történt velük, velem szerencsére még sosem...de egyszerűen nem értem, hogy mit gondolnak ezek az emberek - mármint akik másokat molesztálnak - még ha részegek is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát örülök, hogy akkor te sem vagy rossz véleménnyel rólam :) Én sem értem, hogy miért történt mindez, de most már túl vagyok rajta, csak ledöbbent az emberi viselkedés.

      Törlés
  6. most kicsit lesokkoltam. :| nem tudom mi lett volna, ha velem történik ez meg, jól tetted hogy lekevertél neki egyet.
    egyébként most eszembe jutott volt osztálytársam, aki acélbetétesbe járt suliba és egyszer a buszon a hagy ne írjam le milyen nemzetiségű emberek beszólogattak neki meg ilyenek. pontosan már nem emlékszem, de arra viszont tisztán emlékszem, hogy a csaj felállt és úgy arcon talpalta a palit, hogy mi is csak néztünk. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, nekem is volt/van acélbetétesem, önvédelmi eszköznek sem utolsó :P volt osztálytársad sem lehetett semmi, szimpi a probléma megoldó képessége XD

      Törlés
  7. Eltűnt a kommentem?????? Na mindegy. Jól tetted hogy pofán nyomtad a vadbarmot. Nekem is voltak ilyen élményeim. Három is: D Volt akit agyon tapostam bakanccsal. Eszem megáll komolyan. Azért remélem már jobban vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha csinál ilyet a blogger :S
      Juj, szegénykém, téged már háromszor megtaláltak? :( Remélem engem azért nem fognak többször (meg téged se, meg senkit se), mert elég vacak élmény volt. Élettanilag is, mert a szívem alig tért magához ezután. Azóta persze jobban vagyok, már nincs semmi baj, aludtam rá egyet, csak akkor és ott kicsit besokkoltam :)

      Törlés
  8. Jól tetted hogy jól odavágtál neki! Örülök hogy akadtak segítőid!

    VálaszTörlés
  9. Te jó ég, ez most sokkolt! Még jó, hogy nem lett nagyobb bajod. Eszedbe ne jusson ilyen, hogy bárki elítélne. Én egészen biztosan addig ütöttem volna amíg mozog. Szerencséd volt, hogy segítettek neked.
    Szerezz be egy gázsprayt, vagy valami gagyi parfümöt amit az ilyenek arcába lehet fújni. Nálunk megszokott, hogy ilyennel járkálnak emberek, jól jön az néha.

    És nem hiszem, hogy gépközelben leszek hétvégén, ezért most írnám, hogy nagyon drukkolok neked a versenyre, sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is, de szerencsére megúsztam mindenfajta sérülés nélkül. Bár a hajamat féltettem nagyon :P
      Gázspray-n gondolkodtam már, de eddig valahogy mindig elfelejtődött, mondván minek. Na, most már tuti beszerzek egyet, mert nem mindig lesz ott három kedves fiatal srác, hogy megvédjenek.
      A drukkot köszönöm, nagyon aranyos vagy! ^^

      Törlés
  10. Szerintem senki nem ítél el azért, mert behúztál egyet annak az "embernek"!
    Nagyon is jól tetted! Valószínűleg én sem álltam volna meg egy ütésnél, sőt a hangom is hallhatta volna az egész busz, az tuti.
    Szörnyű, hogy ilyenek megtörténnek, remélem jobban vagy már és megnyugodtál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát merem remélni, csak nem szokásom verekedni, aztán azért írtam, hogy nem vagyok ám dúvad :)
      Én annyira le voltam sokkolva és annyira elborította az agyamat a vér, hogy hang az nem jött ki a torkomon, helyette minden energiámat abba az egyetlen pofonba sűrítettem :P Utána meg sírtam, de nálam így jön ki a stressz. Azóta már jobban vagyok, köszönöm :)

      Törlés
  11. Uhh, remélem, sikerült kialudni és jobban vagy már!:/
    Ez nagyon durva... De rendesen büszke vagyok Rád, hogy behúztál neki és nem tűrted csendben. Az a baj, hogy az ilyenek nem tisztelnek sem embert, sem állatot és a jó ég mentsen meg attól, hogy egyedül maradjon velük valaki...:S (Respect a többi utasnak, rendes volt tőlük. Mondjuk én is szoktam segíteni az ilyen helyzetben lévőknek, de az én szottyadt kis testem nem túl meggyőző jelenség...:D )

    De amúgy nagyon beteg arcok mászkálnak a városban, viszont azt nem tudom, mivel lehetne ellenük védekezni (pillangókést ellened fordíthatják, gázsprét jó lenne 1 méterről fújni, különben te is kapsz, vipera tiltott)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, köszönöm, már jobban vagyok, és örülök, hogy büszke vagy rám ^^ Én is magamra, mert nem gondoltam, hogy ilyesmire képes leszek valaha is. Meglepődtem magamon.
      A két Viktor inkább csak indulatból mondta, sosem használnám, bár van a tatyómban egy körömreszelő, ami kisebb tőrnek is beillik, azzal is lehet védekezni, csak hát az ugye mire előkerül a táska mélyéről... jobb lesz a spray :)

      Törlés
  12. Uh, sajnálom, ez nagyon durva történet, de egy pillanatig se legyen benned kettős érzés, mert megküldted. Megérdemelte, sőt, talán még több is kijárt volna neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, már jobban vagyok, csak ki kellett adnom magamból az érzéseimet meg ezt az élményt, mert úgy éreztem, hogy ezt most muszáj, meg hátha mások tanulnak belőle és jobban odafigyelnek önmaguk védelmére. Én eddig nem tettem és meg is bántam. Többet nem fordul elő, lesz nálam ezentúl önvédelmi eszköz.

      Törlés
  13. Kb. 5 éve lehetett, hogy a nővéremmel elmentünk Beledre egy Karthago koncertre. Mivel kb. 3 órát késett a banda sokan már eléggé lealjasodtak. A koncert vége fele volt már, amikor észrevettem, hogy egy csapat eléggé részeg falusi bugris csávó minket méreget.
    Kicsit távolabb mentünk a polgárőrök közelébe. Erre jöttek utánunk, de gondoltam azért a polgárőrök előtt úgysem mernek semmi olyat csinálni. Az egyik megkérdezte iszunk e valamit, de mondtam neki h kössz nem. Utána kb. 5 perc telt el, egy csávó odament a tesómhoz és se szó se beszéd elkezdte fogdosni. A nővérem se egy védtelen lányka, de úgy megrémült, hogy mozdulni sem mert.
    Én meg szépen fogtam magam, odébb taszítottam a csávót és bevertem neki egy akkorát, hogy seggre is ült.
    A polgárőrök meg kb. röhögve nézték az egészet, egyik sem jött volna oda, hogy segítsen vagy valami.

    A másik durva sztori fényes nappal esett meg. Egy kisebbségi etnikumú csaj meg egy srác (kb. 15 évesen lehettek, de ezeknél nehéz megmondani, lehettek 25 évesek is) elém állt Mosonmagyaróváron a sétálóutca egyik mellékutcájában, hogy adjam oda a telefonom és a pénzem. Na hát nem sokat gondolkodtam, hogy lerúgjam e a csávót. Nekiesett a csajnak, nem győztek menekülni. Ott egy osztrák házaspár kérdezte meg, hogy segítsenek e, de mondtam, hogy minden ok.

    Szórakozóhelyeken többször előfordult már, hogy bepróbálkoztak a pasik és nem értettek a szép szóból, de szerencsére, mivel sok fiú barátom van, mindig volt aki megvédjen. Mostanában meg már a párom olyan csúnyán néz mindenkire aki egy pillantást is vet rám, hogy a közelembe sem mernek jönni. :D

    Nem tudom előny e vagy hátrány, hogy a vékonyságom és a kislányos arcom miatt nem nézik ki belőlem, hogy tudok verekedni, de aki belém köt azt csúnya meglepetés éri, mert évekig kickboxoltam. :D

    A te esetedhez visszatérve, szerintem a bicska nem jó ötlet, kiveszik a kezedből és leszúrnak vele. A bors spray inkább hasznosabb, lefújod az illetőt és szaladsz. De remélem többször nem fordul elő veled ilyesmi, tényleg ki tudja akasztani az embert idegileg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát téged sem kell félteni, úgy látom :D Tök jó, hogy ilyen talpraesett, vagány csajszi vagy és nem esel kétségbe az ilyen szituációkban, én nagyon megrémültem, tudat alatt cselekedtem. Példát lehet venni rólad :) Belőlem sem nézi ki senki, hogy tudok keményebb is lenni, pedig de, csak nem szívesen :)
      Fentebb egyébként írtam, hogy a bicska csak amolyan epés megjegyzés volt Viktortól, én is inkább a spray-re szavazok.

      Törlés
  14. Basszus itt ülök, döbbenten végig olvastam, és csak nézek ki a fejemből, nem is tudom mit mondjak. Hihetetlen, hogy egyesek mit meg nem engednek meg maguknak, és itt még az olcsó bor sem mentség! Szurkolok, hogy sikerüljön valahogy feldolgoznod ezt az egészet.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban eléggé döbbenetes, hogy ilyesmik tényleg bárkivel megtörténhetnek, nem válogatnak ezek a beteg állatok. Csak annyi, hogy a látszólag könnyű áldozatot próbálják meg elcsípni, de most velem rossz lóra tettek. Ne aggódj egyébként, már jól vagyok, csak azért lesokkolt rendesen. Még biztosan érezni fogom az utóhatásait pár napig, de a verseny miatti drukk el fogja feledtetni velem :)

      Törlés
  15. Atya világ! Nagyon helyesen tetted, hogy oda csaptál neki, nem fog senki sem elítélni ezért. A lehető legjobb döntés volt. Valahogy meg kell védeni magunkat. (örüljön neki, hogy csak ennyit kapott)
    Nagyon sajnálom, hogy ez történt. Én mindig félek egyedül mászkálni otthon. Sose tudhatja az ember. Viszont az előttem szólókkal egyet értek. A bors-gázspray jobb szerintem. Remélem kicsit jobban vagy azóta és a lehető leghamarabb elülnek az érzelmek. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, muszáj kiállnunk magunkért, védekezni, mert különben azt hiszik egyesek, hogy nekik mindent szabad. Mondjuk anélkül is, de így legalább elvesszük a kedvüket az újabb próbálkozástól.
      Igen, már jobban vagyok, köszönöm :) Még picit rossz belegondolni, de próbálom elterelni a gondolataimat :)

      Törlés
  16. Szia!
    A legdurvább az, hogy ez akárhol megtörténik. Velem hasonló volt, írtam is róla:http://alicehorvath.blogspot.hu/2013/11/amirol-nemszeretnek--beszelni.html
    Nálunk végül feljelentés lett a vége.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elolvastam az eseted, az sem semmi. Hihetetlen, hogy mik vannak, hogy mit képzelnek magukról egyesek! Remélhetőleg a mi történeteinkből tanulva az emberek majd jobban odafigyelnek önmaguk védelmére, mert tényleg bármikor, bárkivel előfordulhat ilyen, és nem számíthatunk a többi ember segítségére, magunknak kell helyt állni. Nekem most mázlim volt, de legközelebb már lesz önvédelmi eszközöm, hogy ne szoruljak rá másokra, bár adná az ég, hogy ne kelljen még egyszer átélnem ilyesmit.

      Törlés
  17. Sajnálom, hogy ez történt veled! A reagálásod igazán talpraesett volt! Elismerésem! Ha elfogadsz egy tanácsot, hordj magadnál "sprayt"! Eltudom képzelni, a Párod mennyire lehetett dühös, mikor megtudta... Én biztos agyonverném az ilyet, ha látnám, hogy molesztálni akarja a Párom; ezzel minden jóérzésű hím így van, aki szereti a kedvesét! Remélem hamar felbírod dolgozni! Jobbulást lélekben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az együttérzést! A reagálásom teljes mértékig tudatalattimból jött, de örülök, hogy megtettem, amit megtettem, még ha az erőszak annyira távol is áll tőlem alap esetben. A spray-t most már biztosan be fogom szerezni, mert valamiért az összes fogyatékos állatnak én vagyok a céltáblája. Na jó, nyilván nem, de sűrűn megtalálnak és elegem van.
      Viktoron először láttam és éreztem, hogy mindjárt felrobban, de mikor látta, hogy mennyire reszketek az idegtől inkább félretette a saját érzéseit és azzal törődött, hogy megnyugtasson. Végtelenül hálás voltam ezért neki. Belül persze atomrobbanás volt, de felém nem mutatta :) A feldolgozásával már nincs gond, inkább elfelejteni lesz nehéz, de köszönök szépen minden kedves szót :)

      Törlés
  18. Hát ide meg a végén csak elfelejtettem írni...Mikor olvastam épp elég sz*r állapotban voltam, felbosszantottam magam, és hogy ne káromkodjak ide alá, hogy milyen tapló ***************************** emberek vannak, hanyagoltam a kommentelést, és el is felejtődött...

    Na szóval így utólag:
    Szerintem megérdemelte, nehogy már csak úgy utazhass a buszon/villamoson/bárhol, hogy közben attól kelljen tartani, hogy mikor ki hogy hatol be az intim zónádba...Én rokonéktól is nehezen viselem, ha a képembe hajolnak, tuti én is felképeltem volna, esetleg ha bakancskám velem van, akkor...segítségül hívom...^^

    Haverék is szoktak molesztálni...de az más...ők csak viccnek szánják, a duzzogás csak biztatás számukra, viszont ha látják, hogy az "áldozat" megsértődött, akkor vele többet nem...tehát tudják hol a határ...meg a leírásodból az jön be, hogy ez a pali hót komolyan gondolta, vagy legalábbis nem poénkodni akart, hanem kötekedni, vagy idegesíteni..hát most jó embert választott magának, nagyon ügyes voltál! :D
    Az a baj, hogy ilyenkor általában a legtöbb ember leblokkol, nem tudja mit kezdjen, vagy nem mer semmit tenni...láttam ilyet is, de szerencsére általában csak a szájuk nagy, és komolyabb tettlegességig nem szokott fajulni a dolog...mindenesetre nagyon ügyesen kivédted!!! :D

    Amúgy osztálykirándulásunk sikerült úgy, hogy én a csendeske úgy leordítottam őket, hogy hova menjenek, hogy azóta gyereket eszek kecskét áldozok sátánista vagyok meg minden...(Megpróbálták leitatni egyik barátnőmet, elég agresszívan nyomták szegényt, és nem tudott mit csinálni, mert a "kérlek ne" az nem segít ilyen esetekben...szerencsére alkoholistákhoz vagyok szokva, és állítólag félnek az osztálytársaim tőlem, mert nem ismernek, csak látják a sok feketét, szóval ezt kihasználva két szóval elkergettem őket...ééés egy olyan hangerővel, amit senki nem nézett volna ki belőlem).

    Amúgy én meg olyan szempontból vagyok szerencsés az idegi gyengeségemmel, hogyha felbosszantanak (ami nem nehéz, elég gyorsan el tudom érni azt a bizonyos határt is, ha nem értik meg amit mondok, és nem állnak le a hülyeséggel), akkor kő kövön nem marad...Az agresszió és adrenalin olyan erőt ad, amit senki nem nézne ki belőlem...valószínűleg én is csak otthon dőltem volna ki a fáradtságtól, mint te...és valószínűleg bevettem volna a fürdőszobát dörzsiszivaccsal együtt, hogy lemossam magamról a részeg tapló emlékét is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, jobb később, mint soha, én is későn reagálom le a kommented, de köszönöm, hogy írtál :) Örülök, hogy szerinted is jól tettem a visszakézből pofánvágást, még ha nem is volt tudatos a részemről. Én egyébként általában sokáig tűrök, többször figyelmeztetem az embereket, hogy ne bosszantsanak, aztán ha már minden cérnám elszakadt, akkor meneküljön, ki merre lát :D És te is nagyon jól tetted, hogy megvédted a társadat! Én is sokszor hallottam példát olyanokra, akik leblokkolnak az ilyen esetekben, ezt is meg tudom érteni, de nekem olyan szinten borította el az agyamat a vér, hogy ha akartam sem tudtam volna higgadtabban kezelni ezt a helyzetet.

      Törlés
  19. A paprikasprayt tudnám ajánlani, a lekevert ütésért pedig gratula, ez a minimum. Most már csak az a kérdés, hogy nem akar-e majd bosszút állni, de remélhetőleg annyira be volt rúgva, hogy nem ismerne fel, ha akarna sem. Sajnálom, de azért jó tudni, hogy segítő szándékú emberek is vannak a tahók mellett. Pingvinölelés! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be fogok ilyet szerezni, mert ki tudja mikor akar még megtalálni pár idióta. Bosszúállás azóta sem volt, már elég régen történt, úgyhogy ettől szerencsére nem kell tartanom, de valahogy nem is jutott eszembe ez a lehetőség. A segítőim pedig tényleg nagyon lelkiismeretesek és kedvesek voltak, sokat köszönhetek nekik! A pingvinölelést meg neked köszönöm, az mindig jól esik ^^

      Törlés
  20. Úristen... Szerencsére így még nem találtak be, de kb 9-10 éves lehettem, amikor betalált egy szatír Csepel az unokatesóméknál, szerencsére pont a házuk előtt, így "megmenekültünk". 14 lehettem amikor meg az utolsó buszon ültem (10 óra lehetett kb, tehát azért nem éjjel) a barátnőmmel, és a túloldalon egy pasi, eleinte nézegetett, mi meg már mindent csináltunk, hogy úgy érezze, le sem szarjuk, erre elkezdte kiverni. A BUSZON... Szerencsére előbb szállt le, mint mi, de azért akkor is elég sokkoló volt. Ez is elég beteg, nade az, hogy megfogja valaki az embert... Főleg így... Részemről nem hogy nem ítéllek el emiatt, de azt mondom, mindenkinek így kéne kezelni az ilyen férgeket, mert ezt embernek nevezni nem lehet... Viszont ilyenkor azért némi öröm az ürömben, hogy vannak segítőkész emberek, másik unokatesómmal volt, hogy 11 körül mentünk volna haza, akkor azért már 16-17 év körül voltunk, és betalált egy kb 6 fős "fahéjszínű" (ha érted... :D) csoport, mindenki csak nézett a BKV-n hogy ott inzultálnak minket, tele volt 25-30 közötti sportos(nak kinéző) pasikkal, erre egy 65 körüli néni a botjával fenyegetve közölte, hogy vagy leszállnak a következő megállóban, és addig is elkussolnak, vagy megnézhetik közelebbről a botját... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jóságos úr isten... Na ilyenben sem volt még részem, de adja ég, hogy ne is legyen. Hiába, tele van a világ aberrált állatokkal, iszonyat :S A néni viszont nagyon jó fej volt, tetszik a beszólása, de a többi jó kondiban lévő férfit nem tudom megérteni, hogy nézhetik el az ilyesmiket? Egy jóérzésű ember ilyenkor a másik segítségére siet. Én is megtenném, pedig nő vagyok. Elszomorító, hogy pont azok nem segítenek, akik igazán tudnának. De azért a maminak jár a pirospont :P

      Törlés