2014. február 20., csütörtök

Egy régebbi játékinvitálás

Sieglinde volt olyan aranyos és meghívott egy játékba. Eléggé hasonló jellegű, mint a díjak, amiket lehet kapni itt a blogokon, de akárminek is nevezzük, én nagyon örültem neki, és habár kis csúszással, de most itt vagyok ezzel is :)

A játék a következő:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
 3. Hét bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak.


A belinkelés megtörtént, viszont a hét blogger kiválasztását most is kihagynám, mert úgy gondolom, hogy akiknek küldeném ezt a díjat, vagy játékot, azok össznépi erővel lincselnének meg, ha még egy "írj magadról hét dolgot"-jellegű játékkal ijesztgetném őket :P Úgyhogy azt mondom, töltse ki mindenki, aki szeretné, én nagyon szívesen olvasgatok új érdekességeket másokról, és küldöm mindenkinek, aki olvas engem, mert nekem mind fontosak vagytok :)

Hét dolog magamról.....
Édes jó istenem....
Komolyan mondom, előre látom magam, ahogy az őrültek házában a gumiszoba egyik faláról a másikra pattogok, miközben további hét dolgot próbálok összegyűjteni magamról :D Elnézést a kis gonoszkodásért, ez nem a játék hibája, csak szimplán már tényleg annyi infót kellett összeszednem magamról, hogy önkéntelenül felsírok hasonló kérések hallatán. DE! Nem vagyok az a típus, aki meghátrál a kihívások elől, úgyhogy ott egye meg a fene, találok újabb 7 dolgot magamról, amiket még nem meséltem el nektek! :D

1. Szinte minden ételbe teszek Erős Pistát (persze csak a sós változatokba, a tejbegríz nem lenne olyan finom vele :P). Imádom a csípős ízt, és ez annyira kellemes aromát kölcsönöz minden levesnek, minden húsos ételnek, hogy nem tudom kihagyni. Sajnos a gyomrom annyira nem szereti, ezért próbálok csínján bánni vele, de lemondani nem tudnék róla. Itt cserben hagyna az akaraterőm :D

2. Félek a lufiktól XD Tudom ez nagyon idiótán hangzik, de rettegek tőlük, kicsi koromban sem szerettem őket annyira (maximum azt, amiben hélium volt és magasra szállt a levegőben), mert féltem, hogy majd a kezemben fog kidurranni és megijedek :D

3. Sokszor álmodok az előző életeimről. Ez a tulajdonságom kisgyerek korom óta meg van bennem, csak régen nem tudtam mik ezek a furcsa álmok, ahol magamat láttam, de más szerepben, más környezetben. Ahogy idősebb lettem úgy jöttem rá, hogy az előző életeimre emlékezek vissza, tudattalanul az álmaimban jönnek elő és sokszor nagyon-nagyon elgondolkodtatnak.

4. Nem tudom leplezni az érzelmeimet. Ha valami tetszik, akkor az nagyon tetszik és ujjongok, meg körberajongom imádatom tárgyát (ez elég gáz szokott lenni mondjuk a játéküzletek előtt, amikor meglátom azokat az aranyos kis erdei állatokat a házikóikban, meg a kicsinyeiket és visítva nyüszögök, hogy milyen cuki XD), de ha valami nem tetszik, akkor sajnos nem tudok pókerarcot felvenni, minden leolvasható rólam. Ilyen téren nyitott könyv vagyok. Nem tehetek róla, de pl. ha valaki bunkó görény módjára viselkedik, vagy olyasmit mond, amivel nem értek egyet, akkor fintorgok és grimaszolok. Nem szokásom beszólni, meg jól lehordani másokat, de a fejem úgy is elárul :D

5. Minden életet tiszteletben tartok, még a legapróbbakat is. Az emberek általában hülyének néznek emiatt, de én képes vagyok az utcán még a hangyákat és a legapróbb bogarakat is kikerülni, nehogy eltapossam őket. Emiatt sokszor okozok kisebb baleseteket más emberekkel, de őket kevésbé sajnálom, mint az állatokat :P

6. Ki nem állhatom a vattacukor illatú, émelyítően édes parfümöket, amikkel manapság a nők befújják magukat. Szeretem az édes dolgokat, az édes illatokat is, na de ami sok, az tényleg sok. Azért megnézném ezeket a nőket nyáron, vajon akkor hogyan közlekednek :P Szerintem kisebb darázsfelhő veheti őket körbe olyankor XD

7. Utálom, mikor esténként megzavarják azt a kevéske kis nyugodt órámat, ami a rendelkezésemre állna. Nagyon nagy szükségem van ezekre a csöndes, békés percekre, de ez sajnos nehezen valósul meg, ha a mellettünk lakó szomszéd néninek pont este fél 10-kor jut eszébe klumpában tologatni a nyikorgó kerekű székét...

6 megjegyzés:

  1. Hát, ki tudja, lehet, hogy még a tejbegríz is finom lenne Pistával, ha már csilis csoki is létezik :-D Én is nagyon sokszor álmodom olyan szinten részletes dolgokat, amik már az előző élet gyanúját keltik bennem, az egyiket le is jegyzeteltem, hogy ha egyszer kreatív hangulatba kerülök, novellát írjak majd belőle :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, én inkább nem próbálnám ki :D Egyszer anyukám cukor helyett véletlenül sót tett a tejbegrízbe, az elég maradandó élmény volt ahhoz, hogy ne kísérletezzek ilyesmikkel :P
      No akkor meglehet te is visszaálmodod az előző életeidet :) Kíváncsi lennék az ebből készült novellára :)

      Törlés
  2. Most kipróbáltuk a Haragos Pistát, ami négyszer erősebb az erősnél. Egy óra után volt hatása, és tuti, hogyha volt baci a gyomrunkban, az már nincs ott, sőt, a keletkezők is előre rettegnek.
    Mi is nagyon csípős pártiak vagyunk.

    A "minden élet tiszteletben tartásával" én is hasonlóképpen vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is szemeztünk már vele egy ideje, lehet akkor ki is próbáljuk, mert az erős pityu tényleg "csak" erős, de imádjuk azt is, ami durván csípős :)

      Törlés
  3. A lufiktól én is félek..ha előttem fújnak fel egyet mindig mondom, hogy elég ne fújd tovább, már elég nagy, jjjajj ki fog durranni...és kb. hülyének néznek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto ugyanez nálam is :D Én még a közelükben sem merek lenni, mert többször volt, hogy mellettem pukkadt ki és a frászt hozta rám :P

      Törlés