2014. február 10., hétfő

Duó kosztüm kész :)

Nagyjából az egész hétvégém azzal telt, hogy a ruháimat varrtam a fellépésre. A duó kosztümmel készen lettem, pedig ez viszonylag aprólékosabb munkát igényelt, a szóló ruhámmal már nem fog kelleni ennyit vacakolni. Egyébként annál is el van már készítve az öv és melltartó alap, már csak a láncokat és egy kis csipkét kell rávariálnom és kész vagyok :)
Addig is viszont itt vannak a duós alkotások;



A kék színű melltartót bevontam a régebben vásárolt tinta kék anyaggal, a közepére rávarrtam egy fél pár fülbevalót, fűztem rá egy gyöngyláncot, a felső részletét pedig kidíszítettem kék flitterekkel és apró fekete kövekkel. 





Ez itt a két öv. Az oldalukra még nem varrtam rá a kötöző madzagot, de ez úgy fog kinézni, hogy az egyik hátul a fenekemnél lesz, a másik pedig elöl a csípőmnél, és az oldalsó madzagokkal fogom magamra kötni. Itt is hasonló módon díszítettem az anyagot, kék flitterek és fekete kövek kerültek rá, az aljukra pedig mindenféle maradék gyöngyökből fűztem füzért. Nem akartam túl díszesre csinálni, mivel a duónknál megbeszéltük, hogy egyszerűségre törekszünk, úgyhogy ez szerintem teljesen jó lesz oda.

A szólóm kosztümjét remélhetőleg még a jövő héten meg tudom nektek mutatni, de mivel elég sűrű napok várnak rám, nem valószínű, hogy nagyon aktív leszek. Jövő héten viszont remélhetőleg minden visszatér a régi kerékvágásba, és én is kipihenhetem magam :)

19 megjegyzés:

  1. Hűű nagyon tehetséges vagy, nagyon szép lett *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki!:) Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a kézügyességed. Nagyon jó darabok lettek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes kezed van, és még mindig keresem az állam.
    Inkább foglalkozz akkor most magaddal, meg a dolgaiddal, kivárjuk a jövő hetet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm :) Azért megpróbálok időt szorítani a blogra is, mert ez is kikapcsolódás számomra :)

      Törlés
  6. De szépek lettek, nagyon tetszik az a kék anyag. ^^

    VálaszTörlés
  7. Azta azta :D Asszem az enyém túl csicsás lesz ehhez képest de sebaj... legalább a nadrág és a kék anyag egyforma lesz rajtunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is az a lényeg, hogy a saját egyéniségünkhöz passzoló legyen, ennyi egyediség kell bele :P Én direkt nem akartam túl díszeset, meg nem is volt hozzá elég anyagom, mint utólag megnéztem, de nekem így tetszik :)

      Törlés