2014. január 18., szombat

Vásárolgatós-táncizós nap

Annyira vártam már ezt a napot, hogy csuda! :) Igaz, így a nap végére a bokám megint fáj és nagyon elfáradtam, de megérte; meg vannak az anyagok a duónkhoz és a szólómhoz!!! :)
Barbival és Rékával délelőtt találkoztunk, majd méteráruból méteráruba mászkáltunk, miközben én "Juuuuj", meg "Úristen, de szééééép!", és "Ahannyihirahagyöhönyöhörühűűűű!!!!" felkiáltásokkal ugrándoztam egyik anyagos standról a másikra, miközben nem győztem betelni a szépségekkel. Komolyan mondom, olyan csodás, álomszép anyagok vannak, hogy hihetetlen. Indiai mintás, kínai mintás, flitteres, csillámos, izé, meg bizé, csak győzze az ember pénzzel :D Végül sikerült választani, hárem nadrágnak egy egyszerű rugalmas fekete vászon anyagot választottunk, Barbi hamarosan meg is kezdi vele a munkálatokat. Rékának is nekem is varr nadrágot, annyira kíváncsi vagyok, milyen lesz ^^
Aztán nézni akartam valami szép öv és melltartó bevonó anyagot, hogy ne egy sima, snassz fekete cuccban álljak már színpadra. Első körben a szólómhoz kerestem valamit. Ahogy az indiai mintás anyagok felé tévedtem rögtön megláttam álmaim netovábbját;





Meseszép ezüst mintás fekete, ami fényviszonyoktól függően hol feketésebb, hol ezüstösen fénylő. Egyszerűen nem tudtam előle kirobbanni, úgyhogy végül ebből fog készülni az övem a szólómhoz, illetve a melltartómat is ezzel vonom majd be. Elég sok anyagot vettem, úgyhogy lehet majd másra is el tudom még használni a maradékot.


Aztán ugye kellett valami bevonó és övanyag a duónkhoz is. Idén valami indigókék színt képzeltünk magunknak Rékával, olyan tinta szerű kékes lilát. Ezt az anyagot Réka szúrta ki, és szerintem tökéletes választás volt;





Csodás lesz ez az anyag, és a színvilága nagyon illik a zenénk hangulatához :)


Aztán mikor áttértünk egy másik üzletbe, muszáj volt néznem magamnak lila csipkét is :P Mondjuk nem reménykedtem abban, hogy találok, de lelki szemeim előtt a szólómhoz egy lila csipke anyagból készült kendő jelent meg, amit a nadrág fölé kötök, majd arra az övet, és láss csodát, volt nekik, ráadásul olyan tökéletesen Szilvis sötétlila árnyalat, hogy csak úgy olvadoztam a gyönyörűségtől :D Barbi, Réka és az eladó hölgy jókat nevettek rajtam :P Réka pedig a szólójához kért kék csipkét, naná, hogy az is volt ^^





Csodálatosan szép virágminta van beleszőve :)


Miután megvoltunk az anyagvásárlással kicsit átbeszéltük a koncepcióinkat. Én odaadtam Barbinak a rajzot, hátha segít majd neki, aztán lassan el is köszöntünk egymástól, mert Barbi nagyon fáradt volt, alig aludt (mégis eljött velünk vásárolni, olyan aranyos ^^), mi pedig még bevetettük magunkat az Alle kreatív hobbi boltjába gyöngyökért, meg egyéb díszítő elemekért. Néhányat még ott a méteráruhoz közeli kis hobbi boltban is vettünk, de a zöme az Alle-ból származik. 



Ez itt Réka szólós-duós zsákmánya, főleg kék dolgokkal, mert a szólója erre a színre épül, de van 1-2 fekete és sötétkék cucc is benne a duónkhoz.



Ez pedig Réka bindijének az alapanyaga, amit a szólójához készítek neki. Sok helyen láttam szép bindiket, de olyan drágák, úgyhogy rákerestem a youtube-on a diy-verziójára, és rá kellett jönnöm, hogy ez baromi egyszerű! Szóval életemben először bindiket fogok gyártani - Rékának értelem szerűen kékeset. Ehhez vettem egy áttetsző műanyag lapot, arra fogom ráragasztani a strasszokat, majd körbevágom és műszempilla ragasztóval lehet majd felhelyezni a homlokunkra. Majd megmutatom, ha elkészülök vele :)



Ezek már az én cuccaim. Duóhoz vettem szép sötétkék gyöngyöket, amik néhol zöldesen, néhol világoskéken fénylenek.



Szépséges szodalit, szintén a duóhoz. Ezekből csípőre való gyöngyfüzért készítünk.





Egy kis ónix, hogy legyen benne valami fekete is :P



Lila és kék lapos flitterek szólóhoz és duóhoz.



Itt a jobb szélső kütyükéket kell nézni, annyira tetszenek ^^



Ezek pdig az én bindim alapanyagai, de nem tudtam ennél jobb képeket csinálni róluk. Lényegében ugyanaz a koncepció, mint Rékánál - egy nagyobb strassz körül lesznek kisebb lila és ezüst kövecskék. 


Aztán hazajöttünk hozzánk és gyakoroltuk, meg tovább dolgoztunk a duónkon - most már nagyjából a fele meg van a 4 perces számnak :) Eszméletlenül tetszik ez az új koreó, mert nagyon nőies és szép, abszolút közös munka, tök jó ötleteink születnek táncolás közben. Egyszer csak egyikünk felkiált, hogy ez meg az milyen jó lenne ide, aztán kipróbáljuk és tényleg tök jó! Meg persze most is születtek poénok Réka jóvoltából. A dalunk szövege így hangzik eredetiben "And it feels like I am just too close to love you, There's nothing I can really say". Na erre Réka ráköltött; "And it feels like I am just too close to love you, but I'm not a fucked up lesbian!" Mert hogy ugye két leányzó reprezentálásában ez a dalszöveg köhömm.. érdekes dolgokra engedNE következtetni :P Nehéz is volt úgy megfogalmazni a duónk témáját, meg a mozdulatokat úgy kitalálni, hogy a zsűri ne egy leszbikus pár szenvelgéseit lássa benne :P
Szóval ez történt ma - baromi jó napunk volt, habár irtóra elfáradtunk mindnyájan, nekem a bokám meg is érezte az egész napos igénybe vételt, úgyhogy ma még pihentetem, hogy hétfőn tudjak menni dolgozni. Holnap mondjuk neki fogok állni a szólómnak, mert jövő héten csapatépítő felkészülési hétvége lesz megint, és jó lenne bemutatni valamit belőle. Tavaly utolsó pillanatban dobtam össze a szólómat, idén viszont megfogadtam, hogy jóval előtte nekiállok, ne járjak úgy, mint tavaly. Na erről ennyit XD

16 megjegyzés:

  1. Tényleg csodás anyagokat találtatok. *.* Amúgy pedig én is mindig megfogadom, hogy majd legközelebb nem halogatok, aztán pedig de. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? ^^
      Igen, a halogatás, meg last minute megoldások sajnos nagyon jellemzőek rám, de ebből szoktak a legjobb dolgaim születni :P

      Törlés
  2. Az az első anyag nagyon jól néz ki!! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is szerelem volt első látásra, el sem bírtam mellőle jönni :)

      Törlés
  3. Színek, csipkék, minták...*-*
    De szépek!!! :D
    Nem csodálom, hogy nem bírtál elmenni mellőlük...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, örülök, hogy tetszenek :D Nehéz volt ellenállni, az biztos. Jött volna még velem haza más is, de a keret véges volt :P

      Törlés
  4. Úúú, megkérdezhetem, hogy ez melyik Röltex volt? Az a fekete-fehér mintás indiai anyag valami álomszép, varrnék belőle magamnak valami felsőt vagy nadrágot vagy blézert vagy mittudomén... *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt az anyagot a Wesselényi utcai Röltex-ben vettük, vagyis ott szálltunk le a villamosról, és kicsit még felfelé sétáltunk hozzá. Ezen kívül még milliónyi csodálatos anyag van ott, bőség zavara :)

      Törlés
  5. Csodás dolgokat szereztetek, az anyagok valami álomszépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is nagyon tetszenek, be sem bírok telni a bámulásukkal :)

      Törlés
  6. Gyönyörűek az anyagok, a kék lett a kedvencem:)
    Én is mindig megfogadom, hogy időben nekiállok mindent megcsinálni, de soha nem sikerül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valakinek a kék is tetszik :D Én is imádom ^^

      Törlés
  7. Gyönyörű egytől egyig mind. Nem is tudok választani *-*

    VálaszTörlés
  8. Én most már olyan nagyon szeretném, ha láthatnám a táncotokat, a ruhátokat, mindent! :) :)
    A lila csipke pedig csodás! :) <3

    VálaszTörlés