2013. december 9., hétfő

Új sapi és kesztyű ^^

Szombaton mesélte Anyóka, hogy az Allee mellett van egy helyes kis karácsonyi vásár, ahol szuper sapit vásárolt magának. Meg is mutatta, pihe-puha, csinos, meleg darab volt, így rögtön tudtam, hogy nekem is vennem kell ott egy satyót meg kesztyűt is, ha találok. Persze most is van mindenem, egy lila sapka-sál-kesztyű szett még a Tesco-ból, de had ne mondjam milyen borzasztó :S Anno szerintem csak a színe miatt vettem meg, meg azért, mert tele volt lila csillámokkal is (reménytelen vagyok), de mivel kötött dolog, ezért átfúj rajta a szél. A sapka egyáltalán nem melegít, a sál anyaga szúrja a nyakamat (de legalább meleg), a kesztyű pedig annyira túl van méretezve, hogy lötyög a kezemen és már ki is lyukadt jó pár helyen. Na mondom épp itt van az ideje annak, hogy lecseréljem, hiába lila és hiába csillog. Fázom :D Úgyhogy munka után elsétáltam a vásárba és nekiálltam megkeresni a sapis bódét. Persze rögtön magába szippantott a hangulat - az emberek körülöttem forralt bort és fűszeres almás italt kortyolgattak, a kemencés lángos aromája szállingózott a levegőben, a pultok mögött pedig szebbnél szebb kézműves ajándékok sorakoztak. Annyira jó volt végigmenni a kis utcán, minden fényárban úszott, az emberek mosolyogva nézelődtek, vásároltak, az eladók mind kedvesek és türelmesek voltak, egy élmény volt :) Persze megvártam a vásárlással Viktort, mert szerettem volna, hogy neki is tessen, amit választok, végül pedig úgy döntöttem, hogy ők jönnek velem haza;



Annyira cuki ez a sapka, kis rénszarvasok, meg fenyőfák vannak rajta, és nem lila :D Magamon is meglepődtem, de mikor felpróbáltam annyira tetszett, hogy emellett döntöttem. A kesztyű meg thermo, iszonyat meleg, viszont csinos és még fogni is tudok benne, ami nem elhanyagolható tényező. 



Nagyon cuki vagyok XD Viktor imád ebben a sapiban, szerinte picúros :P (a "picúr" én volnék... :D)



Juhú, van végre normális kesztyűm is!

12 megjegyzés:

  1. Tényleg cuki a sapkád! Nekem is van egy tele kövekkel amik csillognak...tavaly még jól állt, felvettem múlthéten erre borzalmasan mutatott rajtam...gnom lett a fejem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem továbbra is jól állt a lila satyi, de annyira lyukacsos, hogy semmi haszna nem volt. Na ez az új tökéletes, jó meleg és nem mozdul el a hajamtól sem :)

      Törlés
  2. Nagyon jól áll ez a sapka és cukik rajta a rénszarvasok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ A rénszarvasokat én is imádom :)

      Törlés
  3. Nagyon klassz sapi :)
    Én sajnos nem igazán tudok hordani sapkát, túl sok hajam van :D Nem tudom hova tenni :P
    Amíg volt műkörmöm, addig azok is elintézték a gyengébb kesztyűim :)
    Ha biciklizünk akkor én bizony síkesztyűt húzok.
    A sálat azt nem szeretem, mindig úgy érzem hogy megfulladok tőle :)
    Szóval igen, ez vagyok én :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de jó neked, hogy emiatt nem tudsz sapkát hordani! Bár én lennék a helyedben, de nekem sajna 3 szál hajam van csak :P A körmöm meg régen nekem is hosszú volt, de most kellemesen csinos hosszúságúra hagyom és úgy kényelmes még a kesztyű is. A sál meg muszáj, mert a nyakam nagyon fázós :P

      Törlés
  4. Szerintem is jól áll a sapka :) most azon gondolkodom, hány pár kesztyűm van... legalább hármat váltogatok, szeretem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nekem csak ez az egy van, nem szeretem az ilyesmiket váltogatni, de ezt nem is szeretném, mert fantasztikus :)

      Törlés
  5. Szaaarvas :D Teljesen jó vagy; illeni fog az én puncibugyimhoz :DD (tudod az is norvég mintás *-* látod,ez a szenvedély is családban marad :D )

    VálaszTörlés