2013. december 13., péntek

Régi-új fülbevaló

Ma még a karácsonyi bevásárlás utolját intéztem el, amikor eszembe jutott egy szép régi fülbevalóm, amit nagyon szerettem, csak sajnos elvesztettem. Azért jött az eszembe, mert ilyenkor karácsonykor hordtam leginkább az ünnepi jellege miatt, és mikor meséltem róla Viktornak egyből megkérdezte, hogy lehet-e még kapni. Mondtam, hogy igen, mert legutóbb, mikor bementem nézelődni még láttam, így aztán egy kedves mosoly kíséretében közölte, hogy megkapom még pluszban karácsonyra :) Mert ugye kaptam a sapkát, a kesztyűt, a tegnapi 4 körömlakkot, még azt a 3 ecsetet is régebbről, és akkor még ezt is megkaptam karácsonyi ajándék gyanánt :) Jaj, nagyon boldog voltam, hogy lehetett még kapni, úgy, de úgy szerettem! Szép, szolid, mégis ünnepélyes, és persze csillogós :P


Anno még az előző munkahelyemen vesztettem el, ahol kiesett a hátsó kapocs belőle, majd egy pulcsi levételkor kiesett a fülemből és elkeveredett, nem is találtam meg többé. A másik felével így már nem sokat tudtam kezdeni, így kidobtam, de nagyon fájt érte a szívem, mert olyan füli volt, amihez alkalmakkor szívesen nyúltam, nem lehetett mellé lőni vele. És most újra az enyém, éljen-éljen-éljen ^^ Nekünk kicsit korábban jött a Jézuska, de nem az a lényeg, hogy legyen mit a fa alá pakolni, hanem hogy örömet szerezzünk egymásnak. Viktor például egy 4-es kiegészítő csomagot kapott az online Gyűrűk Ura játékához, mert erre vágyott nagyon, de nem volt mersze pénzt áldozni rá, viszont karácsonyra megkapta ezt a pakkot, plusz egy téli harisnyát is, mert nagyon tud fázni a lába és ezt kérte. Persze jó lenne, ha meg tudnám lepni valamivel, amiről nem tud, de hát mindene meg van, így pedig nehéz ajándékot venni neki. Fölösleges porfogókat meg nem szeretnék rásózni, megkapta, amikre vágyott, én is, karácsonykor pedig inkább az ünnepléssel leszünk elfoglalva, meg a kellemes vacsorával, tánccal, iszogatással :)

14 megjegyzés:

  1. Ez olyan édes :) annyira szeretnék már én is ilyen meghitt karácsonyokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, igyekszünk ráhangolódni az ünnepekre :) Biztos neked is részed lesz benne, efelől nincs kétségem! :)

      Törlés
  2. Milyen gyönyörű fülbevaló! Ilyenkor nagyon bánom, hogy ennyire érzékeny a fülem :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen csodás? :) Nekem is kicsit érzékeny, nem minden bizsut bír, régen pl. csak a nemesfémeket viselte el. Ma már kevésbé érzékeny, de azért még válogatós a fülem. Szerencsére ezzel a fülbevalóval nincs bajom, bátran hordhatom :)

      Törlés
  3. Csodaszép *_* nekem nincs is ilyen lógós fülim. Mondjuk elszoktam felejteni cserélgetni...a fülporcomban viszont mindig más van:) bár oda ilyesmit nem igen tudok rakni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is gyönyörű ^^ Nekem is ez az egy lógósom volt, vagyis ami ilyen hosszúkás, és ezt tényleg csak alkalmakkor viseltem, vagy ha fehér ruhát vettem fel (ami azért ritka :P) Fülporcban? Jujj, ebbe belegondolni is fáj :S

      Törlés
    2. Fájt is :-D főleg, hogy allergiás vagyok az orvosi fémre. De mire rájöttem a fél fülem anno lerohadt :-D de megérte. Az industriallal jobban megszenvedtem az már nincs meg, kétszer is szarul lett szúrva....

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a fülbevaló :) és nagyon tetszik, hogy megbeszélitek mit szeretnétek, így tényleg csak olyat kap a másik, amit használni is fog :) Én mindig adom az ötleteket páromnak, de ő soha nem segít nekem :) bár azt hiszem azért mindig sikerül eltalálnom mi jó neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen, mindig összebeszélünk, mert habár ismerjük egymás ízlését, azért az a biztos, ha konkrétumot is mondunk, mert csak olyan ajándékot adunk egymásnak, aminek tényleg örülünk. Nekem mondjuk nagyon könnyű adni, rengeteg mindent szeretek és mindennek örülök, Viktor már keményebb dió :P De idén erre a játékos tuningra vágyott, hát megkapta :)

      Törlés
  5. Én is odaadtam tegnap T. ajándékát, mert nem tudtam volna kivárni a karácsonyt... Annyira rossz volt a napunk, hogy ezzel legalább feldobtuk, és sokat számított ez a kis kedvesség. A fülbevaló nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy akkor sikerült egy kicsit jobb kedvre deríteni magatokat, és végül is nem számít mikor adjuk oda az ajándékot, vagy hogy adunk-e, csak legyünk együtt és szeressük egymást :)

      Törlés
  6. Milyen cuki a Viktor <3
    Hát igen, van, hogy a Jézuska praktikusan korábban pottyant. Esetleg elárulja magát- mocskos Dári :D.
    Én, ha elhagyok egy fülbit, megtartom a párját, hátha meglesz:) De nincs :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :P
      Igazából egy kicsit ellentmondásos emberke vagyok, mert habár imádom a praktikus ajándékokat, emellett jóformán bárminek tudok örülni. Ha kapok egy megcsócsált rágógumit, annak is :)
      Az elhagyott fülbevaló párját meg egy darabig én is megtartottam, de mikor a nyári nagytakarításnál sem került elő, lemondtam róla :( Elnyelte a Mátrix, vagy Narnia, vagy a fekete lyuk, vagy nem tudom :( De most újra az enyéééém :P

      Törlés