2013. december 15., vasárnap

Pingálgattam

Szombat este készítettem egy sminket magamnak és Zsófinak is. Magamon már nem kihívás, hiszen a saját vonásaimat ismerem, ellenben másnak előnyös sminket készíteni jóval nehezebb. Próbálkoztam :)



Az alapozást nem én csináltam. Zsófinak Avonos hab állagú alapozója van, ami néhány képen kissé púderes hatást kelt, pedig élőben semmi nem látszott belőle.



Sima feketét kért, azt kapott :) Azért még gyakorolgatom mások kifestését, mert tényleg nem egyszerű :P



Az enyém sima sötétszürke csillámos egy Astor ajakfilccel feldobva.










9 megjegyzés:

  1. Mindkét smink nagyon tetszik, Neked pedig azt mondanám, hogy tessék mosolyogni, mert a második képeden is rengeteget számít az a kis bujkáló mosoly :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Szoktam én mosolyogni, csak nem áll jól :D Mikor régen próbálkoztam vele a barátaim megijedtek és azóta nem erőltetem a dolgot :P Na de viccet félretéve, igyekszem többet mosolyogni :)

      Törlés
  2. Szerintem profi munka.
    Amúgy a púderességről a képen meg annyit, hogy a sminkmesterem aszonta': egy kép vagy nagyon kiemel egy sminket vagy nagyon elront. köztes állapot nincs.
    Viszont itt csak ugye a zalapozót "rontotta el"-amit én annyira nem látok, de tudom milyen idegesítő ez

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy :)
      Néhol láttam megcsillanni az alapozót, érdekes volt, hogy élőben semmit nem láttam belőle, gondolom a vaku volt a ludas. De nagyon kritikus vagyok, azért szúrom ki egyből az ilyesmit, és utána bosszankodom egy sort :P

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a sminked, tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lettek a sminkek!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett mindkettő!!! :D

    VálaszTörlés