2013. december 2., hétfő

Karácsonyi TAG



Ma csupa ilyen kitöltős izébizével jövök, olyan jó válaszolni rájuk ^^


1. A valódi vagy a műfenyőt kedveled jobban?

Műfenyőnk van praktikussági és anyagi okokból, de nyilván én is jobban örülnék annak, ha igazi fenyőnk lenne. Régen nagyon ágáltam a dolog ellen, mert hogy énmiattam ne vágjanak ki fákat, de hát azóta már ledőlt bennem ez a naiv elképzelés, hiszen a karácsonyra szánt fenyőket direkt ezért nevelik fel és amúgy is kivágják őket. Idén még nem tudom, hogy igazi fenyőnk lesz-e, vagy maradunk a műnél. Azért a tudat még mindig nem hagy nyugodni, hogy egy haldokló fában gyönyörködünk. Az illatot meg végül is ezer más módon is tudjuk reprodukálni, mert van párologtatónk, illóolajunk, minden, ami kell a hangulathoz. Nos, ez a kérdés még megválaszolatlanul marad bennem, fogalmam sincs, hogy idén mi lesz.


2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?


Inkább teázó, és természetesen egy jó forró fahéjas ízvilágú, télies teát valami finom, puha sütivel :)



3. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésénél?


Csakis a piros-arany színkombináció jöhet szóba nálam. 



4. Adni vagy kapni?


Mindkettőt szeretem :) Adni csodálatos érzés, mivel imádok örömet szerezni másoknak. Szeretek ajándékot venni és készíteni azoknak, akik fontosak nekem, imádom az ezzel járó izgalmat, majd megbolondulok, hogy nem adhatom oda az ajándékát rögtön mindenkinek, mert hát kíváncsi vagyok hogy fog nekik tetszeni, de azért kibírom. Viszont kapni is szeretek, pláne ha igazi meglepiről van szó :) Mindennek örülök, de tényleg mindennek, viszont a kézzel készített, személyes ajándékok jelentik számomra a legtöbbet :)



5. Húsos pite jöhet vagy mehet?


Eddig valahogy kimaradt az életemből, de biztos finom lehet.



6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéded/vacsorád?
Minden évben más. Szeretek ünnepi kajákkal kísérletezni, eddig volt a welligton és a fűszeres sült kacsacomb töltelékkel, de idén még fogalmam sincs mit fogok készíteni. Édesanyám főzi a klasszikusokat, töltött káposzta, halászlé, sólet, rántott hal, én meg valami különlegességet fogok készíteni, az biztos. A menü összeállítása még folyamatban.



7. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?


Minden évben megengedek magamnak annyit, hogy karácsonyra új ruhát veszek magamnak. Eddig volt egy szép fekete húzott ujjú kis felsőm fekete szövetnadrággal és gyöngyös ékszerekkel, tavaly csillogós piros pulóverben voltam, idén pedig abban a fényes ezüst-fekete felsőben és boleróban leszek, amiről régebben írtam. Alig várom, hogy hordhassam ^^



8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
Előző bejegyzések egyikében mutattam, de azon kívül imádok mindent a Celtic Woman karácsonyi koncertjéről. Főleg ezt;




9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?

A Patrick Stewart-os Karácsonyi ének.


10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?
24-én este 8 körül.


+1. Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?

Számomra egyértelműen a csillámos piros :)

10 megjegyzés:

  1. Most vadásztam egy arany színű lakkot, és azt fogom alkalmazni a körmeimre, némi pirossal. Amúgy ez a két szín valahogy adja magát, még a kék-ezüst kombináció sem rossz. Nálunk mindig mindenféle színű a fa... jaj, most jöttem rá, hogy pontonként válaszolnék, úgyhogy lehet, hogy ma kitöltöm ezt én is. Úgysincs most ötletem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy szoktam, hogy egy szép pirosra ráfestek egy arany csillámosat :) Kék-ezüst fenyő díszeink pl. nekünk is vannak, de túl hidegnek találtam őket, karácsonykor nekem kell a piros-arany melegsége. a válaszaidat meg már elolvastam és nagyon tetszettek :)

      Törlés
  2. Na jó, meghoztad a kedvem ehhez a TAG-hez :-)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Szuper, örülök, hogy neked is megtetszett :)

      Törlés
  4. Hmm:) Szerintem én is ki fogom tölteni^^

    VálaszTörlés
  5. Na! Hatásod rám: én is kitöltöm. Amúgy tökre megértem a teázót, szóval ugorj át egy teára:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is megtetszett ^^ A tea meg jöhet, bármikor, bárhol, bármekkora mennyiségben :P

      Törlés