2013. december 28., szombat

Karácsonyi outfit

Hát ilyen bejegyzést még nem nagyon hoztam, lévén a ruhatáram nem túl változatos :D Jóformán csak fekete és lila ruhám van elvétve néhány pirossal és fehérrel, meg aztán az alkatom sem épp olyan, ami fotó-kompatibilis, de megígértem még anno, hogy bemutatom a karácsonyi ruhámat élesben is, nem csak az ágyamon kiterítve :P Kicsit tartottam tőle, de végül ahogy visszanéztem a képeket azt kellett mondanom, hogy nem is lettek olyan nagyon rosszak :D Tök jó, hogy egy turis ruhában is érezhetem csinosnak, meg szépnek magam. Nem emlékszem már pontosan, de szerintem 3000 Ft.-nál biztos nem költöttem többet erre a szettre. Tudjátok, az a fényes ezüstös fekete felső és a csillogós fekete bolero volt rajtam, amit régebben mutattam, ékszerek terén meg nem vittem túlzásba a dolgot, a régi/új lógós ezüst fülbevalómat és egy hozzá passzoló nyakláncot vettem fel, amit még az előző munkahelyemen kaptam egy szülőtől. Kivételesen szépnek és csinosnak éreztem magam :)















Szemüvegben vigyorgás - Katy, remélem ezzel a képpel elégedett leszel :P



Ezt meg azért, mert lama, lama, DUCK! XD

20 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy, a sminked is gyönyörűszép, a fa is elegáns, csak jókat tudok mondani. :D
    És irigylésre méltóan fotogén vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, mennyi dicséret, köszönöm/köszönjük szépen ^^ Nálunk a fa minden évben ehhez hasonlóan néz ki, szeretem a hagyományokat :P Bár ki tudja, lehet jövőre újítunk majd kicsit.
      Egyébként nem vagyok fotogén, csak kezdünk ráérezni Viktorral, hogy miként lehet rólam előnyösebb képeket csinálni :D De azért köszönöm a bókot, nagyon aranyos vagy :)

      Törlés
  2. Jól áll ez a ruha, és nem is kell hozzá ékszer. A ruha maga az. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Imádtam ezt a ruhát, és igazad van, már önmagában elég, nem kell hozzá sok ékszer. Mondjuk azt a keveset muszáj volt, mert anélkül meztelennek éreztem volna magam :P

      Törlés
  3. Igazán csinos voltál. :)
    Nagyon jól áll ez a ruha. Minden klappol ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekeztem kihozni a meglévőből valami elfogadhatót :D

      Törlés
  4. Nagyon csinos voltál, és igen, elégedett vagyok a képpel :-D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű vagy! Ez ruha nagyon jól áll Neked ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, jól is éreztem benne magam :)

      Törlés
  6. Gyönyörű vagy. Ez nekem tökre szilveszteres, főleg a sminkeddel, amit ugye ki is posztoltál!:) NAgyon szép vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy, köszönöm ^^ Hm, lehet, hogy kicsit szilveszteres, de mivel Rák vagyok, ezért én mindent fordítva csinálok :D Majd most szilveszterkor tipikus karácsonyi ruhát és sminket fogok viselni XD

      Törlés
  7. Nagyon csinos vagy és a sminked is szép! :)

    VálaszTörlés
  8. Tényleg nagyon szupi ez a szett, és nagyon jól áll! : )) A vigyorgós meg a közös gömbös kép a kedvenc : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi szépen, örülök, hogy tetszik :) A gömbdíszt meg imádom ^^

      Törlés
  9. Ez az a nagyon csillogós ruha, amit a hádában szereztél? :D Kiterítve is odáig voltam érte, de így még jobb! :) Istenien áll rajtad, és nagyon szép vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, hogy az! :) Én is imádom, ha tehetném állandóan hordanám, de inkább meghagyom alkalmakra :P A bókokat pedig nagyon köszönöm, kedves vagy :)

      Törlés
  10. Nagyon csinos vagy! Azta ez a ruha nagyon jól áll neked, mint ha csak rád szabták volna:)

    VálaszTörlés