2013. december 5., csütörtök

Karácsonyi blog kihívás - 4-5. nap

Levél a Télapónak

Érdekes, de tisztán emlékszem arra, hogy az ilyesmi nekem teljesen kimaradt az életemből. Sosem írtam levelet a Télapónak, mivel édesanyám úgy magyarázta el nekem a dolgot, hogy ha jó kislány leszek, akkor Télapó látni fog engem és egyből tudni fogja, hogy jár-e nekem kis csomag, vagy sem. Szóval az én szememben a Télapó egy messzi, elérhetetlen, éteri figura volt, akivel nem érintkeztem, mert neki úgy is meg volt hozzá a hatalma, hogy meglásson mindent velem kapcsolatban, így nekem csak nagyon jól kellett viselkednem ahhoz, hogy csokit kapjak, és ne virgácsot. Viszont így, felnőtt fejjel szívesen kipróbálom magam a levélírásban, mert sosem késő elkezdeni :P


Kedves Télapó!

Először írok neked levelet, de annál nagyobb örömmel teszem. Mit is kérhetnék tőled karácsonyra? Írhatnék annyi mindent, tárgyi javakat, amikre a szívem sóvárog, de mikor jobban elgondolkodom rájövök, hogy nem ezek az igazán lényeges dolgok az életemben. Szeretetre, békességre, boldogságra vágyom. Szeretném, hogy a családom és a szeretteim boldog, szép életet éljenek, hogy legyenek egészségesek, vidámak, jókedvűek. Szeretném, ha minél tovább élvezhetnénk egymás társaságát, ha sokat nevethetnénk együtt, és ha minél több időt tölthetnénk egymással. A szeretet az, ami igazán számít, és a közösen eltöltött idő. Köszönöm, ha ezt megadod nekem!


Jó voltam idén?

Én mindig jó vagyok :) Persze néha krampuszkodom is egy kicsit, de hamar rájövök, hogy az nem az én világom, és inkább újra jó kislány leszek :) Mondjuk ezzel Viktor biztos vitatkozna :P


2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett a levél:) Én se írtam levelet, mert mire megtanultam írni, addigra már anyuék lebuktak. Mondjuk húsvétkor buktak le, de ezzel bukott az egész körítéses dolog:) De egy cseppet se bánom, én így is élveztem a dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pontosan így vagyok vele :) Meg hát ahány ház, annyi szokás, mindenki másként viselkedett ilyenkor.

      Törlés