2013. december 15., vasárnap

Karácsonyi blog kihívás - 14, 15. nap

Kívánságlista


Amit szeretnék:
- egy piros színű mosolyt
- egy szép, új szeretetet
- egy jó, meleg ölelést
- egy kedves kis boldogságot
- egy puha meghittséget
- egy vadi új békességet
- egy adag egészséget
- egy csipetnyi örömöt
- egy falatnyi együttlétet
- egy kiadós puszi-adagot

Nagyon boldog lennék, ha ezeket megkaphatnám :)


Ami számomra a legfontosabb a karácsonyban

Számomra az a legfontosabb, hogy együtt lehessek azokkal, akiket szeretek, hogy egy helyen láthassak mindenkit, aki fontos nekem és újból az eszembe és szívembe véssem, milyen fontosak ők számomra és mennyire szeretem őket. A karácsony nekem nem az ajándékokról szól, és nem is a nagy terülj-terülj asztalkámról. Az csak körítés. Ez az ünnep nekem azt jelenti, hogy képes vagyok a szeretetre, képes vagyok másokat szeretni, és ők is szeretnek engem. Ezen a napon ezt a csodás ajándékot ünnepelem, mert a szeretetnél nincs nagyobb erő ezen a világon.


Mai muzsika:


3 megjegyzés: