2013. december 1., vasárnap

Christmas blog challenge - 1. nap

Nemrég írtam erről az aranyos kis karácsonyi kihívásról, ami azóta többeteknek is megtetszett, na most az első részével rukkolok elő.

1. Adventi naptár

Én minden évben új naptárat készítek magunknak. Persze anyóséktól mindig kapunk egy bolti verziót, tudjátok, azt a kinyithatós fajtát, de én késztetést érzek arra, hogy a saját verziómat is megcsináljam. Szeretem kiélni benne a kreatív hajlamaimat, habár jobb szeretek egyszerű, könnyen beszerezhető alapanyagokkal dolgozni. Biztos nagyon aranyosak a varrott szütyőkék, meg a fából készült dobozkák, és tartósak is, de nekem nagyban hozzájárul az ünnepi ráhangolódásomhoz az, ha saját kezűleg készíthetek egyszerű kis adventi naptárat.
Íme az idei;






Nagyon egyszerűen elkészíthető, ugyanis nem kell hozzá más, csak karácsonyi csomagoló papír, arany színű kötöző szalag, cellux, meg a sok édesség, amit belepakolunk. Kis kockákat vagdostunk a csomagolópapírból (Viktor is aktívan kivette a részét a munkálatokból) , tölcsért formázunk belőle, majd cellux-szal megragasztjuk kívül-belül. Ezután llóval átszúrjuk a felső részét, majd a lyukon átfűzzük a szalagot és kész is. Tőletek függ, hogy mekkorára készítitek a tölcséreket, én pont akkorákat gyártottam, amekkorákba 2-2 édesség elfér. Szerintem nagyon kis aranyos lett, és hamar kész is voltam vele. Most már csak az van hátra, hogy napról napra elpusztítsuk belőle a finomságokat :P




Ezt pedig csak úgy pluszban - a szokásos ajtó koszorúnk, már több éve kitartóan szolgál minket. Igaz, hogy ez műfenyővel van bevonva, de annyira megszoktuk és megszerettük már, hogy minden évben ezt rakjuk ki az ajtóra. Igaz, hogy ha be akarunk jutni a lakásba, akkor félre kell söpörnünk, de oda se neki :D

11 megjegyzés:

  1. Az az Adventi naptarnagyon egyedi! Ilyen megoldasban meg nem lattam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ Ez most csak úgy kipattant a fejemből, gyorsan csináljunk valami egyszerű, de aranyosat-alapon :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a naptár! Nekünk idén új ajtódíszünk lesz, még kis simítás hátravan vele, de remélem, holnapra kikerülhet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Remélem megmutatod majd a blogon azt az új ajtódíszt, kíváncsi vagyok rá :)

      Törlés
  3. Nálunk itthon egy tizensokéves textilzsákocskás naptár van (kedves emlék), barátomnak viszont sütöttem egy mézeskalács-naptárat, ilyen lett: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1454632_738606379499989_1991886972_n.jpg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A textil talán a legpraktikusabb, mert csak évről évre előkapja az ember, de nekem segít ráhangolódni az ünnepre, ha minden évben saját kezűleg készíthetem el :) A képet meg nem sikerült megnéznem, de talán csak azért, mert nem voltam bejelentkezve face-re. Azért még próbálkozom, mert érdekel a mézeskalácsos verzió :)

      Törlés
    2. Elvileg így linkelve nem kell semmilyen jogosultság a kép megtekintéséhez, facebook acc sem :)
      Egyébként egyáltalán nem lett nagy szám :)

      Törlés
    3. Sajnos nem mutatja meg, pedig megnéztem volna :( De biztos nagyon szép lett, ne becsüld le a munkádat :)

      Törlés
  4. Huh de jól néz ki!!!! Jövőre megcsinálom én is ezt a naptárat :)
    Ajtódíszünk nekünk is van, egy kedves barátnőnk csinálta nekünk, évek óta kint díszeleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Remélem kipróbálod jövőre, nagyon egyszerű, mégis mutatós.

      Törlés