2013. december 6., péntek

Karácsonyi blog kihívás - 6. nap

Először is nagyon boldog Mikit kívánok mindenkinek! ^^ Remélem jók voltatok idén (is), és a jó öreg puttonyos fickó nektek is hozott valami apróságot :P Engem hajnalok hajnalán ért a meglepetés, mikor a sminkjeimhez nyúltam volna, és akkor megláttam az asztalom közepén a hatalmas Mikulás csokit :) Rögtön át is mentem Viktorhoz még begyógyult szemekkel, pizsamában és megölelgettem (mert idén is ő segédkezett Télapónak az ajándékom ügyében :P), délután pedig én adtam át az ő kis csokiját :)
Most pedig következzen a karácsonyi kihívás következő állomása;

Karácsony dekor

Sajnos saját képeket nem tudok mutatni, mivel mi nem vagyunk az a fajta pár, akik fényárba öltöztetik a lakásukat. A fát szoktuk feldíszíteni, kitesszük az adventi koszorút és a kis gyertyáinkat, s ennyi nálunk a dekoráció, lévén albérletben többet nem engedhetünk meg magunknak. Én mondjuk nagyon szeretnék égősort az ablakunkra, meg apróbb karácsonyi díszeket a lakásba, de talán ha egyszer lesz saját kis otthonunk, akkor ott megvalósíthatom ezen álmaimat :) Addig is hoztam nektek pár kellemes karácsonyi dekorációs képet;














6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos és ötletes díszek. A fahéjas gyertya nagyon tetszik. Én 20-áig nem tudok díszíteni. Akkor megyünk haza de otthon valami apróságot én is ki fogok tenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Olyan fahéjas gyertyám volt is régen, csak szétesett :( Nálunk meg a díszítés egyelőre minimalista, de ha lesz egyszer saját házam, tuti kidekorálom :)

      Törlés
  2. oo de kis szépek! : )
    főleg az első kandallós meg a lépcsős! : ) nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindegyiknek meg van a maga kis hangulata :)

      Törlés
  3. Ehhez a bejegyzéshez én is lementettem 1-2 képet, ami itt is fenn van :) pl az utolsó, olyan szépek :)
    Jó kis bejegyzés lett, mi sem díszítünk most már....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm!
      Mi fogunk díszíteni, de majd a saját otthonunkat.

      Törlés