2013. december 28., szombat

100 kérdés - 1-10


Csak hogy legyen valami, ami nem karácsonyos :P Imádom az ilyen kérdezz-felelek jellegű dolgokat, és amúgy is régen volt már ehhez hasonló. Most az első 10 kérdésre fogok válaszolni.


 1. Mik azok a dolgok amik motiválnak?

Hű, rengeteg minden tud motiválni. Igazából ez attól is függ, hogy mivel kapcsolatban kell motiválódnom, de főleg más emberek sikerei, élményei, beszámolói azok, amik a legnagyobb motivációt jelentik számomra. Mert ha másnak sikerült, akkor nekem is fog :)


2. Milyen telefonod van? Miért azt választottad?


Hát őőő... vannak rajta gombok, meg van képernyője és azért választottam, mert lehet vele telefonálni :D


3. Kik azok az emberek, akik az agyadra mennek, és miért?


Hűha, ez bizony hosszadalmas felsorolás lenne, ha mindenre kitérnék :P Igazából a buta, gonosz, rosszindulatú emberek azok, akik rendkívüli módon irritálnak. Az egy dolog, hogy primitívek és tele vannak gúnnyal és lenézéssel mások felé, de hogy ezt még hangoztatják is, megbántva ezzel másokat... hát attól felmegy bennem a pumpa. Mert senki sem tökéletes. Mindenkinek vannak hibái, annak az okostojás paprikajancsinak is, aki annyira szereti osztani az észt. De azzal, hogy ízléstelen, buta és bántó megjegyzéseket tesz másra nem csak önmagát járatja le, de még egy másik érző, emberi lényt is megbánt. Sosem értettem miért jó fájdalmat okozni másoknak.

Ezen kívül rettenetesen bosszant a mai társadalom erkölcsi felfogása. Ez a "yolo"-dolog nekem nagyon nem jön be, és nem is tartom túl sokra azokat az embereket, akik fejest ugranak a fertőbe és mindezt azzal magyarázzák, hogy csak egyszer élnek, és akkor mindent ki kell próbálni. Szerintem van egy határ, amit egy méltósággal, tartással és erénnyel rendelkező ember már nem lép át, de hát sajnos a mai világban ez nem módi.
És ami még rettenetesen zavar az az, hogy a mai embereknek egyszerűen nincs hite semmiben. Nem motiválja őket semmi, nincs bennük vágy arra, hogy jobbak, ügyesebbek legyenek, csak élnek napról napra és egy vállrándítással elintéznek mindent. Én nem azt mondom, hogy vallásosnak kell lennie mindenkinek, de ha hiszünk valamiben - akár egy eszmében, vagy egy szép gondolatban -, akkor az hatalmasat lendít rajtunk és értelmet ad az életnek, no meg löketet ad ahhoz, hogy nap mint nap előrébb jussunk céljaink elérése érdekében. Az olyan emberek, akik csak a mának élnek és mindenre érdektelenek, szerintem nagyon sivár és unalmas életet élhetnek.

4. Milyen nyelven tanulsz? Miért pont ezt választottad?


Hát hogy tanulok az túlzás, de az angol nyelvvizsgát szeretném majd letenni, mert abból jó vagyok. Ezen kívül nagyon szeretnék megtanulni japánul, mert csodálatos, dallamos nyelvnek tartom, az egyik legszebb a világon, és nagyon érdekel az ír nyelv is.


 5. Mi volt az oviban a jeled?


Lila gyöngysor, nagyon csajos :P


6. Mit gondolsz a prostituáltakról?


Mutathatnék itt most példát a toleranciából, meg jöhetnék azzal, hogy van, aki ebből szerzi a pénzt a tanulmányaira, blablabla. De nem teszem. Undorító, erkölcstelen, megvetendő dolognak tartom a prostitúciót és azokat a nőnek nem nevezhető kapcarongyokat, akik ezt művelik. Fogalmam sincs hogy süllyedhet egy nő odáig, hogy áruba bocsátsa a testét. A testünk egy templom, ahová nem léphet be akárki. Aki pénzért szétteszi a lábait, az az én szememben egy utolsó söpredék, és akként is bánok vele. Még szerencse, hogy eddig nem találkoztam eggyel sede ha úgy lenne... nem is tudom, hogy sértettségemben megtépjem-e az illetőt, vagy felszegett fejjel elsétáljak mellette és szóra se méltassam.


7. Hány évesen vesztetted el az ártatlanságod?


Wow, micsoda kérdések :D 17 éves voltam, és tökéletes volt :) Viktor volt az első és az utolsó férfi, akinek odaadtam magam, megőriztem ezt a kincset neki. 


8. Hány évesen voltál először szerelmes? (nem plátói)


17 évesen, Viktorba ^^


9. Mit gondolsz, hol tartasz 10 év múlva?


Hát, addigra szeretnék elvégezni egy sulit, szóval a továbbtanulás mindenképpen benne van a 10 éves terveimben, illetve jó lenne addigra egy saját kis kuckó, no meg egy gyerkőc :) Ja, és kis állatkát is nagyon szeretnék, mert nekem nem élet az élet nélkülük :)


10. Melyiket választanád? Karrier vagy család? Miért?


Ezt nem tartom egy okos kérdésnek, mivel szerintem ez nem olyasmi, amit feltétlenül külön KELL választani. Számomra egyértelműen a család a legfontosabb, a karrier másodlagos, sőt, igazából elhanyagolható. Nem vagyok egy karrierista ember, én a családomnak élek és csak azért akarok dolgozni, hogy pénzt teremthessek számukra. Nem vágyom munkahelyi elismerésekre és arra, hogy feljebb tornázzam magam a ranglétrán, lévén az én szakterületemben ez annyira nem is lényeges. A munka számomra csak egy eszköz, hogy a szeretteimnek anyagi biztonságot nyújthassak, bár az én minimális kis fizetésem nem nyom túl sokat a latban. Szóval a család felé billen erősen a mérleg, de a munka is fontos dolog. A karrier nekem kevésbé.


 

14 megjegyzés:

  1. Érdekes kérdéssor, nem az a szokásos :) Várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég érdekes, de elgondolkodtató kérdések vannak benne :) Holnap hozom a folytatást ^^

      Törlés
  2. Érdekes kérdéssor, és kedvet kaptam hozzá, nem baj, ha lopva lesz?

    A hitet nem tartom fontosnak, de kell, hogy legyenek szép és j gondolataink. A prostitúció meg egy olyan dolog, hogy nekem pl. van egy barátnőm, akinek tíz év után sikerült kikerülnie ebből a körből. Neki nem volt más választása, de most, hogy kapott egy esélyt, megragadta, és tudott változtatni. De volt egy interjúsorozatom is prostikkal, ott is volt olyan, akit leköptem volna, de olyan is volt, akin bőgtem, vagy köpni-nyelni nem tudtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan töltsd ki te is, meg bárki más is, aki kedvet kap hozzá. Lesznek még benne érdekes kérdések, az biztos :)
      Mindenki mást tart fontosnak - én valamiféle hit nélkül el sem tudnám képzelni az életemet, mert többé, jobbá tesz, mozgásban tart és állandóan motivál. De ezt embere válogatja. Én úgy tapasztaltam, hogy akik hisznek valamiben, azok általánosságban teljesebb életet élnek mint azok, akik napról napra élnek célok nélkül.
      A prostitúció meg olyan dolog, amivel szemben sajnos képtelen vagyok toleráns lenni. Elhiszem, hogy vannak nagyon szomorú sorsok, meg kényszerhelyzetek, de ha magamat képzelem bele egy ilyen szituációba, én képtelen lennél ilyen mértékig megalázni magam és a testem, inkább addig kutatok más út után, amíg nem találok. Ezzel az egy témával kapcsolatban nem tudok toleráns és megértő lenni.

      Törlés
    2. A hitet, mint vallást értettem. Szomorú, ha sem magában, sem a céljaiban, vagy az álmaiban nem hisz valaki, vagy mondjuk nincs is neki. Abban egyet értek veled, hogy ez utóbbiak nem motiválnak, sőt, visszavetnek.
      Megértem, amit mondasz, és nem akarlak meggyőzni semmiről, elfogadom az álláspontodat.

      Törlés
    3. Igen, én is szomorúnak tartom, ha valakinek nincs semmi fogódzkodója, ami segíti céljai elérésében, pedig mekkora könnyítés ez az ember számára!
      Az elfogadás pedig az egyik legfontosabb dolog a világon. Örülök, hogy te el tudod fogadni a nézetemet.

      Törlés
  3. Szia!:)

    Ritkán kommentelek, viszont ez a poszt érdekes volt, tetszenek a kérdések és várom már a többit is - ha lesz majd blogom, lehet, hogy én is élni fogok a lopás lehetőségével.
    Az első, harmadik és a tizedik kérdésre nagyban bólogattam, bár az utóbbihoz hozzátenném, hogy számomra a családot a szerény három tagú vérszerinti családomon kívül a szerelmem (párom, társam, ejj, nem szeretem ezeket a szavakat, szóval az ember :D ) és a barátaink jelentik, értük képes lennék félbehagyni az amúgy imádott munkámat is bármikor és rohanni segíteni nekik. A karrier pedig nagyban a szerencsén is múlik (légy jó időben jó helyen és jó emberrel), ezért én inkább a jelen pillanatban zajló "kézzel fogható" munkával foglalkozom, igyekszem mindig pozitív és kedves lenni közben, így vonzva a jó dolgokat - de az egész életfilozófiám ilyen. (Bocsi, hogy itt összevissza beszélek, biztos megártott a sok domesztosz az imént...:D)
    Amúgy a prostis dolgot megértem... Úgy vagyok vele, hogy nem szabad lenéznünk senkit sem, és ehhez is tartom magam, viszont nem igazán tudom megérteni azt, hogy tudnak tükörbe nézni ezek a nők... Értem én, hogy nehéz sors meg "ezt dobta a gép", de hogy valaki csak önként dalolva ezt csinálja a testével egy külsőségeken alapuló életmód miatt, hát azt én sem tudom tolerálni. Ennek ellenére nem ítélem el, csak a hányinger kerülget, ha bele kell gondolnom a helyzetébe...

    OFF: az utóbbi 3-4 hétben visszaolvastam a blogodat, és nagyon élveztem, főleg a decemberi bejegyzéseket (kivéve amikor Viktor nagyija meghalt, az nagyon elszomorított, sajnálom a történteket). Eddig én voltam a Grincs, de most karácsonykor édesanyám és a többiek meglepetésére szívesen készültem, sütöttem, díszítgettem, szóval hálás vagyok Neked ezért.:)
    Még fogok itt lábatlankodni, bár Tipegő Zombinak is megígértem, de nagyon elszaladt velem az idő mostanság, viszont már ráérek...:D

    Kellemes ünnepeket utólag is!:)
    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy rászántad magad a kommentelésre, jól esett ilyen hosszú véleményt olvasni a gondolataimról :) Egyébként teljesen egyet értek veled. Nekem a családomba a barátaim is beletartoznak, ők ugyanolyan fontosak nekem, mint a vér szerinti rokonaim, de még az állatkáink is, hiszen ők is családtagok. A munkával kapcsolatban is nagy-nagy bólogatás :) A prostitúciós dologhoz még csak annyit, hogy alapjáraton én vagyok a tolerancia nagykövete - jóformán mindent és mindenkit elfogadok, nem vagyok rosszindulatú senkivel sem, de van egy bizonyos határ, és vannak bizonyos dolgok is, amikre már nem tudok elnézően mosolyogni.
      Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom és hogy visszaolvasgattál, remélem fogsz még itt találni kedvedre való bejegyzést :) És különösen boldoggá tett, hogy egy kis karácsonyi hangulatot tudtam belecsempészni a szívedbe ^^
      Köszönök mindent, és neked is kellemes ünnepeket így utólag! :)

      Törlés
  4. Én is lopom a kérdéseket igaz korábban olvastam de most volt időm kommentelni. Nagyjából én is ezen a véleményen vagyok szóval újdonsággal lehet nem fogok szolgálni: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan lopjad, érdekel a te nézőpontod is a témákról :) Valamiben biztos fog egy árnyalatnyit különbözni, pláne mert a te fogalmazásoddal már más lesz :P

      Törlés
  5. Ejha, tényleg vannak itt érdekes kérdések is, de nagyon élveztem a válaszaid olvasását itt is. Várom a továbbiakat :-)

    VálaszTörlés
  6. Jó kis kérdések:) Várom a többit:)

    VálaszTörlés