2013. november 24., vasárnap

Verseny videó megtekintve, és az új verseny!

Végre meg tudtam szerezni az egyik táncos társnőmtől a versenyes videókat. Kicsit izgatottan álltam neki megnézni őket, mert nagyon kritikus vagyok magammal szemben, de legnagyobb csodálkozásomra egészen jó volt a produkcióm :) Igazából a többiek tánca érdekelt nagyon, mert azoknak a 80%-áról lemaradtam, mivel öltözködtem, de ha már ott voltam nyilván megnézem azt is, amiben benne vagyok. A szólómnál volt néhány apróság, amit korrigálnom kell, a forgásnál még nem olyan szép a kartartásom, illetve magán az alap tartásomon is dolgoznom kell, mert hajlamos vagyok begörbülni, és az nagyon nagy fekete pont. Viszont maguk a mozdulatok szépen kivitelezettek lettek, nem csúsztam el a zenétől és a totális pánikot leszámítva, ami az arcomra ült ki tényleg egész jó voltam :D A duónk is nagyon tetszett Rékával, habár a kosztümünket így kívülről szemlélve érthető okokból húzták le. Nem volt elég cafrangos szellemeknek. A csoportos transz táncot már láttam, de így, jobb minőségben azért mégis csak élvezetesebb volt. A többi produkció közül még nem mindegyiket néztem meg, de amiket láttam, azok közül a legtöbb nagyon tetszett :) Kíváncsi vagyok, hogy idén mikkel fognak jelentkezni a versenyzők. Egyébként magammal kapcsolatban még azt is észrevettem, hogy az előnyös kosztümválasztásra jobban oda kell figyelnem, mert a nadrág, amiben voltam tényleg előnytelen volt számomra, ráadásul el is lett szabva. Idén viszont már Barbi barátnőm varrja a ruhámat, aki reményeim szerint csodaszép rucikat fog nekem összerittyenteni, és természetesen a kiegészítőkre, felsőkre is jobban odafigyelek majd. Nem lesz olcsó mulatság ez a kosztüm készítés, de nagyon sok múlik a színpadi megjelenésen, úgyhogy rá kell áldozni a pénzt. Hamarosan neki is állok összeszedni mindent, ami kell a szólómhoz, a duónkhoz Rékával, meg persze a csoportoshoz is. Közben meg virul a fejem, mert életemben nem gondoltam volna, hogy én valaha hastánccal fogok színpadon állni, és hogy még tetszik is majd, amit látok a videóról :) Megmutatni sajnos nem tudom, mivel nem értek a lovakhoz, de aki esetleg szeretne látni élőben táncolni, az jöjjön el február 16-án a Lurdy házba a Budapest Tattoo Convention-ra, és ott láthat engem versenyezni, meg persze sok más remek táncost is :)


2 megjegyzés:

  1. Hajrá!!:) Majd megint mutatsz képeket, ugye?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, és ha minden összejön, akkor ezúttal talán videó is lesz :)

      Törlés