2013. november 28., csütörtök

Lakkpróba és szerzemények

Ezen a héten a djkaty-tól vásárolt Essence Where is the party? elnevezésű lakkja volt a körmeimen, úgyhogy bőven volt időm tesztelgetni. Nagyon megtetszett ez a lakk, ugyanis nekem még nem volt duokróm hatású lakkom, és kíváncsian vártam a kipróbálását. Vasárnap kentem fel két rétegben alappal és fedővel, és nagyjából szerdáig bírta pattogzás nélkül. Lehet három réteg is elkélt volna, mert fényben még kissé áttetsző volt a színe, de nekem így is nagyon tetszik! Rengeteg féle oldalát mutatja - általában sötétebb levendula lila, néha ezüstös, néha sárgás, néha zöldes. Nagyon szép :) Kicsit folyós maga a lakk, de engem nem zavart. Sajnos a fényviszonyok nem voltak túl jók ahhoz, hogy fényképezhessek, nem is sikerült úgy lekapnom a lakkot, ahogy az valójában mutat.


A pocsék fényviszonyok miatt ilyen sápatag a színe, élőben sokkal erőteljesebb, illetve ez már egy közel 5 napos lakkozás, azért van jócskán lenőve.

Viszont a neten találtam pár jó minőségű fotót, amik tökéletesen visszaadják ennek a lakknak a szépségét, úgyhogy egy kicsit mások tollával is ékeskedem.









Ezen kívül megérkezett az Oriflame rendelésem, ahol a Palladium fantázianévvel ellátott termékekből vettem egy lakkot és egy rúzst. 





A rúzs a Shimmering Mauve árnyalat

Ennek a rúzsnak van egy kis sztorija. Régen volt egy csodálatos Maybelline rúzsom, jégrózsaszín árnyalatban, dugig ezüst csillámokkal, de olyan szinten, hogy ha letöröltem az ajkaimról, akkor az arcom még két nappal utána is csillámlott. Imádtam! (tudjátok, a szarka-énem...) Csak aztán teljes mértékig elhasználtam, és később nem láttam már ezt a rúzst a Maybelline polcain :( Nagyon szomorú voltam, mert újra akartam vásárolni, de ez az Oriflame arra a rúzsra emlékeztet. Igaz ez egy kicsivel sötétebb, vagy inkább úgy mondom, hogy természetesebb árnyalat, mint a jeges rózsaszín. Az nagyon jégkirálynős külsőt kölcsönzött, ez meg inkább ünnepélyes. Épp csak egy picivel sötétebb, mint az ajkaim alapszíne, viszont csak úgy tobzódnak benne a csillámok. Ha semmi nem jön közbe, akkor hétvégén elkészítem végre a beígért sminket a Sleek palettával, és ott megmutatom ezt a rúzst is bevetés közben, mert itthon már kipróbáltam magamon, és egyszerűen tökéletes. Bársonyos, könnyen felvihető, de nem vizes, csillámos, mégsem giccses, hétköznapokra is simán viselhető (legalább is nekem). 


A kezemen kipróbáltam, ott is szépen látni a csillogást

A másik Oriflame-es szerzeményem pedig egy körömlakk, mégpedig a Reflecting Silver árnyalat. 


Üvegben határozottan tömény ezüstnek tűnik, de ha jobban megfigyeljük látni lehet benne az enyhe rózsaszínes árnyalatot is.

Bevallom első pillantásra kissé csalódott voltam, mikor megláttam a lakkot. A katalógus béli képen holografikus hatásúnak tűnt, ezért is gondoltam, hogy akkor üsse kavics, nekem is legyen egy. Aztán mikor megnéztem láttam, hogy igazából csak irizáló lakkról van szó, ami telis tele van ezüstös csillámokkal, vagy én nem is tudom. Hasonló valamiképpen a holo lakkokhoz, de még sem hozza azt a hatást, de a fénye ugyanolyan. Fene se érti. Minden esetre nem búslakodtam sokat, mert a tömény csillámtenger látványa túlságosan elfoglalt - ez a lakk csak úgy sziporkázik a fényben! Valami eszméletlenül gyönyörű! Engem kicsit a hóra emlékeztet, mert az is olyan, hogy ha rásüt a nap, akkor szinte belefájdul a szemed és megvakulsz a fényétől és a csillogásától. Na ez a lakk is ilyen. Mikor fényképeztem nem gondoltam volna, hogy ki fog tőle égni a retinám, de végül ezt sikerült összehozni :D






8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszenek, én is oda vagyok értük :)

      Törlés
  2. Mindkét lakk csodás! Ezekkel az Oriflame lakkokkal szemezek egy ideje...muszáj lesz vennem egyet :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én örömmel javaslom, hogy próbáld ki őket, mert nagyon-nagyon szép felkenve és igazán különleges hatása van. Képeken nem sikerült jól lekapnom, de tényleg holo-ba hajló csillogása van.

      Törlés
  3. Ilyen essence körömlakkom van nekem is :-) a buszon múltkor megjegyezte egy csaj, hogy olyan mintha sellőuszonyos lenne :-))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez az Oriflame lakk! Az Essence pedig a másoktól vett képeken sokkal világosabb, mitn valójában, szerintem a Te képed jobban visszaadja a milyenségét :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, élőben kicsit sötétebb és a lila a dominánsabb benne. Egyébként szerintem a többi kép is reálisan mutatja be, csak ahhoz nagyon erős fényhatásnak kell kitenni, mert természetes fényben sötétebb.

      Törlés