2013. november 20., szerda

S-He lakk és Sleek paletta felavatva

Ma felavattam a Katytól vásárolt S-He lakkomat és a Sleek Vintage romance palettájával készítettem sminket is. Nem mondom, hogy a mai képek a legjobbak, amiket életemben lőttem, de gondoltam megörökítem őket. Nem lettek túl jók sajnos, de azért igyekeztem. A körömlakknak mesés színe van, nagyon tetszik, csak sajnos már le is pattogott egy kis helyen. Engem mondjuk nem zavar, kijavítottam és amíg még hordható állapotban marad, addig nem mosom le.


A körömágybőrömet kérlek ne nézzétek, megint szétbarmoltam az ujjaimat, fájnak is rendesen :S 



Imádom a színét. Nehéz volt képeken visszaadni, mert tompa fényben metálos ezüstös halvány arany, de természetes napfényben szikrázó pezsgőszín (köszönet a délelőtti pár órás napsütésnek).

A smink a Sleek Pretty in Paris, Court in Cannes és Lust in LA árnyalataival készült, de a képek elég gyatrák lettek sajna. Nézzétek el nekem, este nagyon nehéz már sminket fotózni, ráadásul ez egy egész nap viselt smink, azért kopottasabb már néhány helyen. Viszont a Sleek púderek nagyon szép megmaradtak, nem koptak ki, a fényükből és színükből sem veszítettek, csak egy picit gyűltek be a szemhéjam redőibe. Ja, a számon egyébként meg az Anew rúzs látható, nagyon kis szolid. Az álmos rénszarvas fejemet pedig inkább nem kommentálom, de igen, ilyen lestrapált vagyok egy átmelózott nap után, amikor még táncórát is tartok :D Hétvégén egyébként tervezem, hogy egy normális, szép sminket készítek a palettával, ezt csak úgy előlegnek mutatom.





10 megjegyzés:

  1. Uh ez a smink nagyon nagyon szép *-* A lakk is nagyon jól áll neked ^^

    VálaszTörlés
  2. Szép lakk:) Igazán különleges a színe. Nagyon jól áll neked ez a smink is, mondjuk melyik nem? Nem emlékszem olyanra ami nem állt volna jól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik a színe, az sem zavar, hogy nem annyira tartós. Van olyan lakk, aminél a szín kárpótol mindenért :) A bókot meg nagyon köszönöm, igazán kedves tőled ^^

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik a smink, jól megy a körmödhöz. :-) Az álmos rénszarvas fejen epdig jót mosolyogtam :-) Nem is rénszarvas :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik :) Az álmos rénszarvas fejet még régen mondták rám és szerintem helytálló :D

      Törlés
  4. Fuh az a smink rajtad gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ Ez most nem a tőlem szokott feketeség, de néha ilyen is kell :)

      Törlés
  5. De szépek!!! :D
    És milyen jól illenek egymáshoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, igyekeztem színben harmonizáló dolgot alkotni aznapra. Örülök, hogy sikerült :)

      Törlés