2013. november 14., csütörtök

Drogériás termékek TAG

1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?

Hajj, ezekkel a kedvences kérdésekkel mindig annyira bajban vagyok, mert nekem egyszerűen nincs kimondott kedvencem. Ahol éppen megtetszik egy termék, vagy egy szín, onnan vásárolok. De a Miss Rosé szemhéjpúdereit minden körülmények között elfogadnám :)


2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked?

Kedvenc arcra való termék: Max Factor Lasting Performance alapozó, nagyon szeretem, de csak különlegesebb alkalmakkor használom. Orcára való: igaz nem drogériás, de nagyon szeretem az Avon 24 karátos termékcsaládjából a pirosító-highlighter duót. Kedvenc szájtermékem pedig jelenleg szintén az Avontól származik, az Extra Lasting ajakrúzs Totally Twig árnyalatáról van szó. Mostanában nagyon gyakran használom.


3. Melyik termék tetszett a legkevésbé?

Hm, talán a rúzst mondanám, de csak azért, mert valamelyiket muszáj mondanom. Annyi negatívumot tudok felhozni vele kapcsolatban, hogy kicsit szárítja az ajkaimat, de egy extra tartós rúzsnál lehet erre számítani. Én már megszoktam, úgyhogy nem zavar.


4. Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?

Hm, talán mikor az utolsó Alkonyat film kijött, és én elsők között csaphattam le azokra a mesés csillámos lakkokra. Nem terveztem be, hogy pont aznap megveszem őket, de emlékszem anno Viktorral pont sétálgattunk a Camponában, benéztem a dm-be, és mit ad isten, pont pakolták ki a cuccokat. Ránéztem uracskámra és egyből láttam rajta, hogy már inkább nem is próbál küzdeni :D Úgyhogy aznap sikerült azokat a szépségeket beszereznem. Másnap egyébként elmentem megint a dm-be, és addigra már egy darab sem volt azokból a lakkokból :)


5. Melyik az a sminkterméked, amin átnéznek az emberek, mert szerintük rossz?

Hát ilyennel még nem nagyon találkoztam. Eleve nem szoktam nagyon mutogatni a cuccaimat, meg nem felvágóskodok senki előtt, lévén tényleg nincs profi készletem, és akinek meg is mutatom az nem szólja le a cuccaimat. Vannak nyilván gyengébben muzsikáló drogériás termékeim, de én szeretem őket és még a negatívumuk ellenére is elhasználom őket. Ilyen pl. a Milo szájfényem, ami chili kivonatot tartalmaz. Nem egy tartós szájfény, de én szeretem a színét, az illatát, az ízét és a csillogását.


6. Melyik az a termék, ami túl van árazva szerinted?

Mikor elnézek a drogériákba elég sok termékre rá tudnám mondani, hogy drágállom. Főleg az egyrészes szemhéjpúderek árain vagyok megdöbbenve sokszor, mert egyetlen színért igen borsos árat képesek elkérni.


7. Mutasd meg azokat a termékeket, amikkel becsaptak, palira vettek!

Ilyen még nem volt szerencsére. Csak akkor veszek meg egy terméket, ha én jónak látom, felőlem ajánlhatja a magasságos atya úristen is, akkor sem fogom megvenni, ha nekem nem tetszik, vagy nem vagyok meggyőződve arról, hogy jó. Szóval általában önmagamra hallgatok, és így még nem is nagyon ért ilyen téren csalódás.


8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák?

Nagy felhajtást még nemrégebben a Color Tattoo-knál érzékeltem, de az mondjuk jogos, mert tényleg nagyon jó kis termékekről van szó. Most talán a micellás víz mizériát említeném, habár ugye ez nem kozmetikum. Bevallom én amolyan "oldjunk meg mindent egyszerűen és olcsón" emberke vagyok, nem szeretek sokat költeni olyan dolgokra, amiket minden nap használok. Micellás vízre sem lennék hajlandó költeni, mert nekem a sima testápoló remekül megfelel sminklemosásra, hiába ígér fűt-fát a micellás víz. Persze ettől még lehet, hogy tényleg remek, de nekem a testápoló is pont ugyanolyan remek, és csak a felhajtásért nem fogom leváltani.

6 megjegyzés:

  1. Amúgy én is a testápolót használom smink eltávolításra, nem is tudom volt e valaha kifejezetten sminklemosóm...mármint amit magamnak vettem volna, arclemosót használok (vagy natúr szappant), de az nem szedi úgy le a sminket. Úgyhogy van amit én se értek mi értelme van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is szuper a testápoló, nekem nagyon jól bevált. Maradéktalanul leszedi a sminket és szép puha lesz utána a bőröm. Ja, és a szememet sem csípi, nem úgy, mint régen a sminklemosó folyadékok.

      Törlés
  2. Szerintem az összes szépészeti termék túl van árazva, de mivel a célcsoport így is, úgy is megveszi, nem csodálkozom rajta.
    Eddig egy rossz termék volt, egy Butterfly körömlakk, ami felkenve borzasztó volt.
    Sima szappannal mosom le a sminket, nekem bőven jól lehozza, és nem mellesleg, utána még látok is rendesen. A krém valahogy mindig szembe ment.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon igazad van.
      A sima szappant én nem merném megkockáztatni, lévén elég érzékeny bőröm és szemem van, de örülök, ha neked bevált. Kézmosáshoz viszont én is sima tömbös szappant használok, a folyékony verziót kifejezetten utálom, mert ragacsos érzés marad utána a kezemen.

      Törlés
    2. Ha tehetem, akkor szintén. A folyékonyért annyira nem vagyok oda.
      Az a baj, hogy nagyon sok termékre olyan reakciót mutat a szervezetem (szemem, bőröm), mintha allergiás lennék. Így azért is vigyázok a krémekkel, hogyha netán van benne egy leheletnyi alkohol, akkor vége. Ott bedagad, vörös, minden baja van. Van egy jól bevált szappanom (Dove), az lehoz mindent, plusz egy puhább szivacs segítségképpen.

      Törlés
    3. Nekem is borzasztó érzékeny a bőröm, ritka, mikor egy krém nem irritálja, de szerencsére a Helia egész jól bevált, egyelőre nem is tervezem leváltani. A sminlemosók közül meg csomót próbáltam már, de egyik sem vált be, csípték a szememet, egyedül a Nivea testápoló az, amitől semmi bajom sincs. Finnyásak vagyunk, ez van :)

      Törlés