2013. november 21., csütörtök

30 napos Harry Potter kihívás - 26. rész

Melyik filmet szereted legkevésbé?

Nálam egyértelműen a hatodik rész volt az, ami a leggyengébbre sikerült. Nem is a látványra gondolok elsősorban, hanem arra, hogy a filmkészítők borzasztóan erőltetetten nyomkodták bele a történet alapszálába az esetlen tiniromantikát, és minden kínálkozó szituációba valami béna csajozós-pasizós szitut erőltettek. Pl. rögtön az elején Harry randizni készül egy mugli csajjal, közben meg állítólag oda van Ginny-ért. Mert ugye a hormonok, ja, persze. Aztán ott van Von-von, meg Lav-Lav, akik ugyan a könyvben is irritálóak voltak, na de mikor a fél tanári kar végig nézi a betegszobán zajló esetlen tinidrámát, hát azon ki voltam bukva. Mert ugye egy mérgezéses incidens után nincs fontosabb dolga egy rakás jól képzett mágusnak, mint hogy egy szerelmi háromszög szirupos tocsogását hallgassa átszellemült fejjel. Szánalom. Túlságosan izzadtság szagú volt a legtöbb románcos jelenet, és szerintem nem is kellett volna bele ennyi. Dumbledore is minek kérdezgeti Harryt arról, hogy mi van közte, meg Hermione között, mikor más sem jár a fejében, csak a horcruxok rejtélye? Na jó, nem húzom fel magam, a lényeget leírtam :D

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek veled, bár nekem a 3 se tetszett nagyon, mert könyvben sokkal jobb volt, sőt Sirius-t se így képzeltem el.Meg a 7.-et se szerettem, de csak azért mert vége volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a 3-nak nagyon tetszett a sötétebb hangulata, bár siriusnak én is más színészt választottam volna. Igaz, az évek során megszoktam és meg is szerettem Gary Oldman-t. A hetedikkel kapcsolatban megértelek, az elején én is olyan bánatos, meg durcás voltam, hogy vége lett, de azóta már párszor átrágtam magam a könyveken, és egyben olvasva, folyamatában az utolsóval együtt lesz kerek minden, így azt is megszerettem :)

      Törlés