2013. november 4., hétfő

30 napos Harry Potter kihívás - 13. rész

Melyik könyvnek a legjobb a borítója?

Hát ezen még nem nagyon gondolkodtam. Igazság szerint én a hazai borítással sokáig nem volta kibékülve, nem igazán tetszett ez a fura rajzolt megoldás, de végül hozzá szoktam. Majdnem minden borítóhoz köthető kedves emlékem, hiszen akármelyik kötetről is legyen szó, a borító mindig elárult valamicskét a tartalomról, így elsőként azt vettem alaposan szemügyre rajtuk. Emiatt mindegyiket izgalommal vártam, de talán a Tűz Serlege volt az, amit imádtam elemezgetni. Mégis, színvilágát tekintve talán az ötödik rész, a Főnix rendjének a borítója tetszik a legjobban, mert kicsit ködös, misztikus és kék. Viszont ha az emlékeket nézzük, akkor a Tűz serlege a kedvenc borítóm, mert nagy élvezettel bogarásztam rajta a szereplőket és merültem el a részleteiben, amik sok történést sejteni engedtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése