2013. október 27., vasárnap

30 napos Harry Potter kihívás - 7. rész

Ki az a tanár, akit legkevésbé kedvelsz?

Természetesen Umbridge lenne, de mivel őt már írtam a legutáltabb karakterhez, ezért most mást választok, aki közvetlenül utána jön a rangsorban. Akit még ki nem állhattam, az Gilderoy Lockhart. Az a beképzelt, páváskodó, önelégült majom a teljes második kötet alatt kiakasztott, néha már legszívesebben felrúgtam volna, annyira idegesített. Már a megjelenésétől is rosszul voltam, de a jelleme még inkább rá tett egy lapáttal. Ki nem állhatom az egoista, hiú, önimádó embereket, akiknek ráadásul nincs is mire büszkének lenniük. Lockhartot végig egy tenyérbemászó, idegesítő kis mitugrásznak tartottam és halvány lila gőzöm sem volt arról mit imádtak rajta a könyvbeli lányok és nők. Nagyon örültem, mikor a második könyv végén kivonták a forgalomból, és habár az ötödik kötetben még viszont láthattuk egy kicsit, utána végérvényesen megszabadultunk tőle. Hála a jó égnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése