2013. szeptember 11., szerda

Vegyes TAG

(igen, tudom, hogy ezt mindenki Panda TAG-ként emlegeti, de nekem ez csak egy sima, egyszerű vegyes kérdésválogatás, ami anno egy Panda nevű bloggertől indult ki. Akkor már inkább írom vegyes TAG-nek)



Melyik dalt hallgatod, amikor le vagy törve?
Sok dal van, amit szomorkásabb hangulatomban hallgatok, de most Yirumától a River flows in you című mesterműve ugrott be egyből.




Mit iszol inkább teát vagy kávét?
Teát - kávét nagyon ritkán, akkor is agyon tejezve és cukrozva.


Milyen nyelveken beszélsz?
Angolul egész jól, olaszul pont annyira tudok, hogy bírjak kérni egy üveg ásványvizet, úgyhogy szomjan halni nem fogok Olaszországban :D Ezen kívül valamennyire megértem a japánt is, mivel elég sok animét néztem/nézek, de túlzás azt állítani, hogy beszélem.


Meséld el három félelmed.
Annyira félek tőlük, hogy most inkább el sem mesélem :D

Mi volt a legutóbbi társasjáték, amit játszottál?
Idejét sem tudom már, mikor társasoztam, de arra emlékszem, hogy a Gazdálkodj okosan-t imádtam :)


Melyik volt a legutolsó könyv, amit olvastál?
Kami Garcia: Beautiful Creatures


Belesétáltál valaha egy üvegajtóba?
Ilyen kérdés kinek jut eszébe, most úgy őszintén?


Melyik hírességért vagy legjobban oda?
Kinőttem már az ilyesfajta rajongásból. Akiért a legjobban odavagyok, az a férjem :)


Hiszel a házasságban?
De még mennyire :)


Mit tennél, ha lenne 1 millió dollárod?
Igyekeznék ugyanaz az ember maradni, aki előtte is voltam.


Mi az a dolog, amit szeretnél megváltoztatni/helyrehozni?
Néha elmerengek a múlton, és bizony vannak dolgok, amiket ma már máshogy csinálnék... De ha nem úgy történtek volna, ahogy, akkor én sem lennék az, aki ma vagyok. Minden okkal történik, én pedig inkább előrefelé nézek, nem pedig hátra. A múlt maradjon meg emlékeknek, és inkább nem fájdítom a szívem azzal, hogy "mi lett volna, ha..."


Nevezz meg hármat a kedvenc blogjaid közül!
Nincs kedvenc, mindet szeretem, amit nyomon követek.

Nevezz meg három olyan Disney filmet, amit igazán kedvelsz.
Csak hármat lehet? :( Na jó, akkor legyen; Szépség és a Szörnyeteg, Pocahontas, Cihiro szellemországban


Mi szeretnél lenni?
Foglalkozás tekintetében óvónő és logopédus. Egyéb téren csak jó ember szeretnék lenni, aki az élet adta lehetőségeket a legjobb módon hasznosította mind maga, mind mások számára.


Sportolsz/Szoktál sportot nézni?
Régen verseny szerűen úsztam, ezt mai napig nem felejtem, ugyanis ha vízbe kerülök egyből elkezdek tempózni. Nem bírom leállítani magam, a pancsikolás, meg lubickolás nem az én műfajom (mint ahogy a meleg vízben ücsörgés sem... olyan, mintha pisiben ülnék :S). Ezen kívül egy rövid ideig kick boxoltam, mostanra viszont a tánc maradt a legfőbb szenvedélyem, ami sportolásnak is beillik, annyira átmozgat.


Játszol valamilyen hangszeren?
Régen hegedűltem. Akkor nem szerettem, mert rámerőltették, de ma már nagyon szívesen tanulnám tovább.


Mi a kedvenc színed?
Aki még nem jött volna rá; a lila :P


Mi a kedvenc állatod?
Kutya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése