2013. szeptember 8., vasárnap

Boltkóros TAG




1. Te boltkórosnak tartod magadat?
Nos, tagadhatatlan, hogy szeretek vásárolni :) Azt viszont korántsem mondanám, hogy eszetlenül költekeznék, és attól sem bolondulok meg, ha egy üzletből üres kézzel távozom. Csak azért nem vásárolok, hogy költekezzek és eggyel több porfogóm legyen. Tény, hogy sokszor szeretem magam meglepni apróságokkal, de akkor sem esek depresszióba, ha éppen semmi újdonság nem jön velem haza. Persze hiányérzetem szokott lenni, mert minden lánynak a lelkét felderíti egy szép új holmi, de azért olyan ízig-vérig boltkórosnak nem tartom magam.


2. Hogyan definiálnád a saját stílusodat?
Sötét elegancia. Régóta használom rá ezt a kifejezést, és tökéletesen jellemző is rám. Én nem vagyok az a fajta lány, aki egy adott stílust, vagy szubkultúrát teljes mértékig magára tudna ölteni, mert a legtöbbhöz nem passzolok teljes mértékig. Nagyon erős személyiségem van, sok minden tetszik, ezért inkább a saját, egyedi stílusomat igyekeztem kialakítani, amiben mindenből van, amit szeretek. A stílusom olyan, mint a táblás csoki; nyomokban goth-ot, keleti kultúrát, klasszikus eleganciát és romantikát tartalmaz. Ezek összegyúrásából született meg az a stílus, ami engem jellemez. Igen, sokrétű ember vagyok és nem tudok csak egyféle lenni. Nem vagyok CSAK viktoriánus goth, vagy CSAK sikkesen elegáns. MIND vagyok egyszerre, és a különféle ízlések között próbálom megteremteni azt a harmóniát, amiben jól érzem magam.



3. Melyik üzletet nem tudod anélkül elhagyni, hogy legalább egy dolgot ne vásárolnál ott?
Hm, régen kapásból rávágtam volna a drogériát, a könyvesboltot, a kreatív hobbit és a Deichmann-t, de ma már nincs ilyenre példa. Igaz, néha fáj is a szívem egy-egy otthagyott holmi miatt, de igyekszem takarékos lenni és nem össze vissza vásárolni mindenfélét csak azért, mert jól néz ki. Meg amúgy is úgy vagyok vele, hogy ha nagyon tetszik, akkor később úgy is visszatérek hozzá, és akkor már tényleg megveszem.


4. Hol találod a legjobb ajánlatokat?
Nem szoktam ezekkel foglalkozni.


5. Melyik tervező cuccait vagy hajlandó megvásárolni?
Tervező? :D Hol élsz, édesem ez Magyarország! :D Egy kis szűk réteget leszámítva kinek van arra kerete, hogy tervezőktől vásároljon? Jó nekem a Hádás, meg a kínai cucc is.


6. Van külön shoppingolós szerelésed?
Nincs. Abban megyek, amiben éppen vagyok - mégis mi a fenének öltözzek át egy vásárláshoz? Maximum a lábbelimre figyelek, mert ha több órás nagybevásárlásba kezdek, akkor nyilván nem tűsarkút fogok húzni, hanem egy kényelmes kiscipőt.


7. Mi a te bűnös élvezeted, szórakozásod? (nem sminkeléssel kapcsolatos)!
Nem hiszem, hogy van ilyenem...


8. Melyik az az állandó és legfontosabb ruhadarab, ami nélkül nem tudnál élni?
Fekete szövetnadrág. Örök klasszikus, kényelmes, csinos, tökéletes.


9. Melyik az a trend, amit remélsz hogy soha nem megy majd ki a divatból?
Nos, mivel nem követem nyomon a trendeket, ezért nem tudok pontos választ adni, de azt hiszem a klasszikus elegancia olyasmi, ami ennek a kérdésnek megfelel, de ez soha nem fog kimenni a divatból :)


10. Melyik az a trend, amit szerettél és túl gyorsan kiment a divatból?
A trapéz szárú nadrág, én nagyon szerettem.


11. Ki a te divat ikonod?
Dita von Teese,


Geisha MothMouth,


Morticia Addams.


Ők hárman tökéletes stílusérzékkel rendelkeznek.


6 megjegyzés:

  1. Nekem a nyakláncok a bűnös élvezet. A hölgyeknek pedig, teljesen jó stílusérzékük van.
    Aki nekem személyes kedvencem, és valószínű Mrs. Addams rajta ihletődött, az Vampira (Maila Nurmi). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, ha ez bűnös élvezetnek számít, akkor nekem meg a fülbevalók :) Vampira nekem már egy kicsit sok (talán a szemöldöke miatt), bár kétségtelen, hogy Morticiával igen közel állnak egymáshoz.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ki tudja, talán ez nálunk amolyan táncos-szakmai ártalom :P

      Törlés