2013. szeptember 1., vasárnap

30 napos smink kihívás - 28. rész

Kedvenc sminklemosód?

Mint ahogy nemrég említettem is, nem használok kifejezetten smink eltávolítására kifejlesztett terméket, ugyanis számomra a sima testápoló vált be a legjobban. A sminklemosóknál nagyon kellett kutakodnom, mert az érzékeny, allergiás szemem szinte mindenre érzékeny, de a testápoló remekül bevált, nem csíp, viszont a sminket maradéktalanul eltávolítja. Így legalább nem kell pluszban ilyesmire is költenem :) Most jelenleg Nivea testápolót használok erre a célra, én mindenkinek csak ajánlani tudom - pénztárca barát, de hatékony!

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Nivea nem jött be, pedig egy óriási tégelyem volt a Soft krémből, és tök jó lett volna. Végszükség esetén megtette, de nagyon csípett. A babaolaj nálam a nyerő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, nekem ilyen pumpás adagolós Niveám van, meg nem mondom neked melyik termékük, de az nekem remekül bevált. Sajnálom, hogy neked nem, de a babaolaj is jól hangzik :)

      Törlés