2013. szeptember 1., vasárnap

30 napos smink kihívás - 21. rész

Hol vásárolsz?

Általában drogériákban, én tökéletesen megelégszem az ott található termékekkel is, mivel nem divatbemutatókra és fotózásokra sminkelek, csupán hétköznapokra, meg a szerény kis életem mozzanataira. Régen 100 forintos boltokban is vettem néhány terméket, amikkel egyébként tökéletesen meg voltam elégedve, van is egy gyönyörű burgundi lakkom, ami onnan származik és imádom. Ezen kívül a Müllert szoktam még néha meglátogatni, mikor van rá keretem (ritka alkalom), és onnan is inkább a közép kategóriás termékek közül szemezgetek, a high end darabok nem igazán érdekelnek. Ugyanakkor nagyon régóta tervezem, hogy netről is rendelek magamnak sminkeket, csak még nem szántam rá magam. Ja, meg ha van rá lehetőségem, akkor Avonból is rendelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése