2013. május 20., hétfő

Rubinpiros - a film


Mint ahogy azt régebben említettem, most épp Kerstin Gier Smaragdzöld című kötetét olvasom. Nagyon-nagyon tetszik, annyira jól ki van dolgozva benne az időutazás - bár az okosok biztos bele tudnának kötni, ez amúgy is egy nagyon kényes téma -, ráadásul humoros, romantikus, szóval minden benne van, ami nekem kellhet. Aztán nemrég rábukkantam arra, hogy az első kötetből, a Rubinpirosból már film is készült! Sajna az a baj vele, hogy német nyelvű és egyelőre sehol nem találom a neten, pedig már rég kijött, én pedig veszettül meg akarom nézni.



A trailerét elnézve nagyon ígéretes, kár, hogy egy mukkot sem értek belőle, de majdcsak találok egyszer hozzá feliratot - már ha egyszer meg lesz maga a film is. Azt mondjuk hozzá kell tennem, hogy a főszereplő lány választásával nem vagyok teljesen kibékülve. Gwendolynt én mindig is egy klasszikus Hófehérke-szépségnek képzeltem, erre ennek a lánynak, aki eljátszotta olyan fura fejszerkezete van. Sebaj, a Gideont játszó színész kárpótol mindenért, ő mondhatni tökéletes választás lett!



Már alig várom, hogy láthassam ezt a tényleg bonyolult témájú könyvet életre kelni, szerintem nagyon érdekes lesz, csak adná az ég, hogy ne kelljen rá olyan sokat várnom. Addig is olvasgatom tovább a Smaragdzöldet, most ki se lehet mozdítani ebből a történetből :)

2 megjegyzés:

  1. Még, hogy nincsenek véletlen egybeesések... Pont most hajnalban másztam fel a régi bezárt blogomra nosztalgiázni(lehet még emlékszel rá, Marzipanblume blog volt a neve és Sayitame néven írtam)és belenézegettem pár blogba ami a régi blogrollon volt, úgy kerültem újra ide és pont főhelyen volt ez a bejegyzés...
    Én is nagyon szeretem a könyvsorozatot, és örülök, hogy eszembe juttattad, hogy tééényleg, ebből van film is. Én megtaláltam, az első mondatban leírt véletlen erre vonatkozik, pont tegnap tették fel egy magyar t*rrent oldalra (amelyik n-nel kezdődik :) ), német szinkron, ott is írják, hogy egyelőre felirat sehol. Ha van ismerősöd, aki regisztrálva van oda, kérd meg hogy szedje le neked és nézheted is. :)

    Valamint örülök, hogy újra megtaláltam a blogod, amint végzek a vizsgaidőszakkal, visszaolvasgatlak. :)
    Minden jót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, emlékszem rád, Barbi barátnőm által ismertem meg az akkori blogodat, és most nagyon örülök, hogy rám találtál! Remélem valahol nekem is módomban áll majd újra olvasni téged :)
      A tippet pedig köszönöm, perceken belül elkezdem nézni, és még az sem tart vissza, hogy a csodálatos német nyelven kell végig szenvednem az egészet :P Annyira szeretem ezt a történetet, hogy szinte iszom a cselekményt, kíváncsi vagyok vajon a film hangulatában mennyire kapta el a könyvet. Még egyszer köszönöm a segítséget és örülök, hogy újra itt vagy :)

      Törlés