2013. május 1., szerda

30 nap Gothoknak - 21. rész

Milyen test-módosításod van, vagy milyet vettél észre magadon?

Sokszor említettem már, de mivel a kérdés megint adja magát, leírom újra - nem vagyok híve semmilyen testmódosításnak. Én nem tartom őket esztétikusnak, nem lesz tőle vagányabb, vonzóbb az ember a szememben, és számomra egy bőr a maga természetes valójában a legszebb. Nőknél különösen allergiás vagyok mind a piercingre, mind a tetoválásra, férfiaknál kissé elnézőbb vagyok, de összességében nem kedvelem egyiket sem. Számomra ez a modern kor egyik furcsa vívmánya, amivel képtelen vagyok megbarátkozni, pedig a környezetemben és baráti körömben többek is rendelkeznek ezzel, azzal, vagy akár mindkettővel. Nekem csak a fülem van átlőve, hogy tudjak fülbevalót hordani, illetve kitetováltattam a szemöldököm, ami mint tudjuk nem minősül igazi tetoválásnak. Össz-vissz ez a két változtatás van a testemen (meg a festett hajam), minden más úgy maradt rajtam, ahogy születtem és ezen nem is áll szándékomban változtatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése