2013. április 4., csütörtök

30 nap Gothoknak - 17. rész

A kedvenc Goth márkád.

Erre a kérdésre egyszerűen nem tudok válaszolni, mivel egyáltalán nem érdekelnek a különféle goth divatmárkák. Nem dark shopokból öltözködöm, hanem olyan helyekről, ahol elérhető áron szép ruhákat kapok. Mivel nem vagyok milliomos, ezért megválogatom hol vásárolok. Mindenki gondoljon amit akar, de nekem a Háda, a H&M, a Tesco márkás F&F és a kínai cuccok is tökéletesen megfelelnek. Nem kerülnek súlyos tízezrekbe, mégis évekig jók, nem úgy, mint a goth márkaboltokban kapható szépséges ruhák, amik háromszori használat után szétjönnek. Egyetlen egyszer vettem magamnak ilyen boltban felsőt - lila volt fekete csipkés harangujjal, fűzős. Kb. 3x volt rajtam, és utána szétfeslett a varrásnál, de anyagában is tönkrement. Ez nekem bőven elég negatív tapasztalat volt ahhoz, hogy többet ne vásároljak ilyen helyen. Szóval márkát nem tudok mondani. Úgy működöm, hogy ha meglátok valamit, ami passzol az ízlésemhez, akkor nem érdekel milyen jellegű a bolt, bemegyek és megveszem. Viszont a goth márkaüzleteket messziről elkerülöm, mert sokuk bóvli cuccokkal van tele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése